Nexor skrev:FUNKAR INTE!!! VILL SE!!!!
va tusan den funkar ju för mig
men gå in via http://cayle.mine.nu/ och då ligger filmen under "offroad"
Nexor skrev:FUNKAR INTE!!! VILL SE!!!!
Här är en spegling:Coola Ola skrev:fonka inte? kanske för att det är blanksteg i filnamnet?
Coola Ola skrev:Ja, den verkar ju inte gå direkt skitkass.... Nu såg jag lite dåligt på filmen men XR:n får ju de andra hojarna att låta som moppar, är det fritt ut efter turbon eller?
Huskyn, vilken 610a var det? Det är ju lite skillnad på sm610s och en tc610 om man säger...
Vem är det som kör?_dUb_XR skrev:jag har en liten film som jag och en polare klippt ihop när benny piskar xr turbo på isen
nån som har 63 mb nånstanns där man kan lägga upp den???
Helt riktigt.ändå ganska bra fjutt tycker jag då.eisbaer skrev:24mbit ner ja. 1 mbit upp.
Billson skrev:Vem är det som kör?
ktmjacke skrev:Vilket jävla ös!!!!!!!!!!!Verkar ju finnas hur mycket vrid som helst.
bebbe skrev:Fick den nya bike igår och det var inget reportage med där
_dUb_XR skrev:står lite fel, men om jag inte minns fel så när det mc nytt som kommer ut den 17 feb
Ang däckfäste. Vicktigt med inställning av fjädring bak! ex: seg retur, sänkt bak, lågt luft-tryck, vissa däck 0,35-0,4! och så däckmärket! (trelleborg 244) finns ej att få tag på längre (med rätt gummi) Knäckte mitt sista trelle 244 i går när jag drog ikapp med en yamaha srx 700 (145hk skoter 3cylld) I 170 knyck på cyckeldatorn (hjulspinn i bak) lämmnar dubbarna däcket Men det var det värt! axade ifrån srxen och hade samma toppfart med endast 0,57 bars laddtryck, Höjde jag laddtr så spann jag bort mig, Har kunnat dreva mer! 16-48 nu varvstopp 5a efter bara 300-400 met! Mer drevat mindre dubb kvar snacka om att skotrar har glädjemätare srxmätaren visade (200 Spann ej) medans min visade 170PD skrev:Jag ladda ner filmen för 10min sedan och det var ljud på den, lät riktigt gött med turbokvitter
Men jag fattar inte att dom har sådant grepp med endurodubb, jag tyckte dom greppa riktigt kass på min sxc 625!
Boost 2 skrev:Ang däckfäste. Vicktigt med inställning av fjädring bak! ex: seg retur, sänkt bak, lågt luft-tryck, vissa däck 0,35-0,4! och så däckmärket! (trelleborg 244) finns ej att få tag på längre (med rätt gummi) Knäckte mitt sista trelle 244 i går när jag drog ikapp med en yamaha srx 700 (145hk skoter 3cylld) I 170 knyck på cyckeldatorn (hjulspinn i bak) lämmnar dubbarna däcket Men det var det värt! axade ifrån srxen och hade samma toppfart med endast 0,57 bars laddtryck, Höjde jag laddtr så spann jag bort mig, Har kunnat dreva mer! 16-48 nu varvstopp 5a efter bara 300-400 met! Mer drevat mindre dubb kvar snacka om att skotrar har glädjemätare srxmätaren visade (200 Spann ej) medans min visade 170
Mjae.. Inte jag.... Men i mc nytt ser man mer av motorn! Ps Har ingen digkamra och bor i kinnmärgen! 18,2 mil till närmsta kompisMikkE skrev:Den gick ju bra
Har du inga bilder på motorn?
Det dröjer nog ett tag!? Ska se om jag blir erbjuden några hundra miljoner för att sälja byggiden, Kör nu stenhårt för att se hur xrn håller Ser bra ut hitintills.Blip skrev:Tänker du marknadsföra systemet snart? Eller ska det hypas ett tag till först
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |