bordsvatten
GubbaHoj..
Funderar på en Mikuni TM40, Värt att lägga dom pengarna på en gammal XR? Kanske till o med nån som har att sälja?
Funderar på en Mikuni TM40, Värt att lägga dom pengarna på en gammal XR? Kanske till o med nån som har att sälja?
Har du hittat motardfälgar eller letar du än? Jag har ett par att sälja.Ja dom verkar onekligen ligga högre än ktmfälgar , får se om snåltarmen svarvar till dom behr/krmfälgar jag har , blev erbjuden ett par talon/excel för 5” rostiga ekrar/ bruksskick inga skivor osv och däck från tidigt 00-tal och då kan det nog vara värt lägga ner lite tid
Hej igen!Blev med en Legend igår igen Sålde min förra för 15 år sedan,men nu trillade man dit igen
Denna sitter det ett FMF helsystem på,och enl min hörsel så låter det inte mycket värre än original,men den ska bes snart tänkte jag,och då är frågan om någon här har bes med ett dyligt system på?Chansa eller byta till originalrör och dämpare...?
På min gris sitter det ett Acra helsystem utan db-killer som låter högst manligt!
Har besiktigat med det helsystemet varje gång och får alltid tummen upp från SBP om att det är ett gött ljud i moppen...
Passar på att göra en blänkare om att ovannämnd cykel är till salu. Kanske fler som läser i denna tråd än på Annons-sidorna
https://www.sporthoj.com/annonser/id/8658
Om generatorn fungerar finns det ju inget att åtgärda annat än att se till att det inte längre kan läcka in vatten. På min Firebird t.ex. som har en hermetiskt försluten tändfördelare kan man montera en vacumslang från insuget (mellan topplock och spjällhus) till innandömet som ventilerar bort eventuell fukt.Som sagt, alla förslag på hur jag ska fixa detta är välkomna.
Yes, den funkar.Om generatorn fungerar finns det ju inget att åtgärda annat än att se till att det inte längre kan läcka in vatten. På min Firebird t.ex. som har en hermetiskt försluten tändfördelare kan man montera en vacumslang från insuget (mellan topplock och spjällhus) till innandömet som ventilerar bort eventuell fukt.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|