Htc hero

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
aaaah, ska iväg o köpa en tänkte jag men de e abonnemanget jag funderar på nu vilket jag ska ha.
Tele2 matchar väl pris o så bäst, men suger ju i övrigt.
Telia hade en keff försäljare som inte vet nånting o förlorar nog nästan mig som kund pga de.

Köp med Telenor då, hos typ Phone House eller så...

5Gb billigt internet, bra i övrigt.

/ Jens

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Telenor :confused:
Jag kan tänka mig tele2 iom att tjejen har de så blir lite billigare för henne att ringa mig, men telenor, why?

Ja, varför inte? Dom är bättre än Tele2 (företaget jag jobbar på bytte för ett halvår sedan, jag vet!), dom är billigare än Telia.

Så varför inte? Vad din tjej ringer med a)kan jag inte veta utan att du informerar mig b) skiter jag i...

/ Jens

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Ja, varför inte? Dom är bättre än Tele2 (företaget jag jobbar på bytte för ett halvår sedan, jag vet!), dom är billigare än Telia.

Så varför inte? Vad din tjej ringer med a)kan jag inte veta utan att du informerar mig b) skiter jag i...

/ Jens

Det stod klart och tydligt att tjejen ringer med tele2, därför jag kan tänka mig just tele2 förutom telia.
Men att gå över till nåt helt annat det behöver grymt bra skäl, speciellt när jag inte hittar nåt om att telenor skulle bli billigare :gnissla
(märks det att jag är lite konservativ) :D
Kommer bli en såndär gammal gubbe som fortfarande använder telia efter 60 år bara för att.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Det stod klart och tydligt att tjejen ringer med tele2, därför jag kan tänka mig just tele2 förutom telia.
Men att gå över till nåt helt annat det behöver grymt bra skäl, speciellt när jag inte hittar nåt om att telenor skulle bli billigare :gnissla
(märks det att jag är lite konservativ) :D
Kommer bli en såndär gammal gubbe som fortfarande använder telia efter 60 år bara för att.

Helt fri surf för 59 spänn i månaden. När hade Telia det?

Så, nu har du en billighetsfaktor!

/ Jens

RRbjorn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX6R-08 (race), Yamaha YZ450F-07 cross
Sisådär ja, då har man äntligen köpt sig en..

HTC e-club, vad är det?
O vad ska jag göra för nåt me den nu då?

Vad blev det?

Om du inte köpt abonnemang.

För telenor:

1) Bättre kundtjänst
2) Billig utomlandstaxa på standardabonnemang
3) Bra täckning

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Vad blev det?

Om du inte köpt abonnemang.

För telenor:

1) Bättre kundtjänst
2) Billig utomlandstaxa på standardabonnemang
3) Bra täckning

Det blev telia tillslut ändå :D
Gammal teliaräv som man är så kunde man inte gå ifrån dom..

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Det heter Televerket!

televerket.png

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jaha, vilken är senaste versionen nu då.
Hur får jag bort sarajevo skiten.

Vad ska jag göra?

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Nån mer som haft problem med kameran?
Jag tänkte prova dedär prisjaktappen, men det går inte få barcode-scannern att fokusera på streckkoden...

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
Står i valet och kvalet mellan iphone och hero och önskar nu lite info.

Iphone verkar snabbare när man kollar på de jämförande youtubeklippen. Inte så mycket kanske, men tillräckligt för att vara lite störande. Har detta blivit bättre med ny mjukvara? Är de verkligen lika snabba i hanteringen, öppna program etc?

Vad är kasst med luren jämfört med iphonen. Jag vet att den har några bra fördelar också, men det är det kassa vi ska leta upp!

Hoppas på objektiva svar.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Står i valet och kvalet mellan iphone och hero och önskar nu lite info.

Iphone verkar snabbare när man kollar på de jämförande youtubeklippen. Inte så mycket kanske, men tillräckligt för att vara lite störande. Har detta blivit bättre med ny mjukvara? Är de verkligen lika snabba i hanteringen, öppna program etc?

Vad är kasst med luren jämfört med iphonen. Jag vet att den har några bra fördelar också, men det är det kassa vi ska leta upp!

Hoppas på objektiva svar.

1. Youtubeklippen är innan uppdateringen. Snabbhet är enda egentliga skillnaden på före/efter uppdatering. Den är mycket snabb eftersom den kör många program i bakgrunden.

2. Alla smartphones har olika fördelar. Iphone har fördelen att den koncentrerar all processorkapacitet på EN grej åt gången. Klart det blir snabbt då. Men Heron hanterar mina 3 mailkonton, FB, väder i 4 städer på homescreen och allt är ständigt uppdaterat. Utan att telefonen känns seg.

Det enda negativa är: blåtandsfilöverföring saknas (kommer i 2.0 förhoppningsvis innan jul), kamerablixt saknas (har ju å andra sidan inte Ifån heller), ibland är det segt att öppna bildgalleriet om minneskortet är fullt.

Mer än så har jag inte som negativt. Jag har haft Heron i 3 månader.

/ Jens

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
iphonen har börjat få fler plus nu av mig. speciellt pga hastigheten i applikationerna och enkelheten att använda de apps som finns. android är lite segt ibland och saknar kvalite i detaljer samt helhetsintrycket. android behöver lite mer utvecklingstid.

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Är inte filmerna man tar med Heron sjukt lågupplösta? Typ 280x420 eller nåt sånt?

Biker66

Rörramsfetischist med kubikångest
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
. . . . . . . . . . . . . . . . Moto Martin GSX 1500. . 183bhp Suzuki GSX750 -98 . . . . . 80bhp Yamaha SR500 -80 . . . . . 27bhp
Det negtiva jag funnit med Hero är:
1. Kameran var seg, blev mycket bättre vid uppgraderingen.
2. Högtalarljudet när man ser på film etc suger.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
iphonen har börjat få fler plus nu av mig. speciellt pga hastigheten i applikationerna och enkelheten att använda de apps som finns. android är lite segt ibland och saknar kvalite i detaljer samt helhetsintrycket. android behöver lite mer utvecklingstid.

Njae. Snarare så att Iphonen måste utvecklas för den är faktiskt omkörd. Sen är det en otroligt fin enhet, men ser man framåt så kommer Android med ett stort antal tillverkare som storsatsar utvecklas framåt i en rasande takt.

2.0 kommer sätta mycket på sin ända. Och 2.1 är redan i utvecklingsfasen. Jag måste även fråga vilken "kvalitet i detaljer" du menar? Detaljer i operativet eller detaljer i enheten Hero? För Heron har fått otroligt mycket beröm just för att den är välbyggd.

Hade inte Apple varit så otroligt "uptight" med sina enheter så hade allt stått i ett annat ljus, nu kan man ju inte ens byta batteri själv när det kajkar ihop efter ett par år...

/ Jens

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...