Humortråden, bidra med dina sjukaste, bästa och/eller tråkigaste skämt! OBS: låg nivå

"Budda"

Budda
Gick med
28 Nov 2008
Ort
-Göteborg-
Hoj
Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
Det var storbonde Jansson som var ute på åkern och plöjde , när han plötsligt kände sig så jättekåt. Hustrun hemma hade städdag och låg i köket på alla fyra, skurandes golv. Han tänkte på hennes fina rumpa som var väldigt inbjudande.
En stund gick och till slut så kunde han inte hålla sig längre. Han kastade sig ut ur traktorn och flög med rejäla kliv över åkern emot huset.
Jansson slet upp farstudörren och fram till frugan, men det var ju kjol på kjol på under kjol och mammelucker.
Stackarn blev arg och fräste :
- Det här funkar inte! När jag springer hem över åkern och du ser mig nästa gång så måste du vara beredd.Man hinner ju bli avtänd !
Hustrun som inte ville göra sim make ledsen tänkte att nu ska jag minsann vara redo nästa gång.
Dagarna gick, men plötslig en vacker dag såg hon gubben komma ångandes över åkern med sina jättekliv.
Hon gick ut på farstutrappen och ställde sig på alla fyra med rumpan bar: Han kom närmare och hon hörde att han skrek något. Ytterligare lite närmre hör hon gubben Jansson :
-För i helvete kärring! Står du här och solar fittan, när hela lagår´n brinner!
 

Gazza

Gazza
Gick med
12 Sep 2007
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 600 FS - 02
Det var storbonde Jansson som var ute på åkern och plöjde , när han plötsligt kände sig så jättekåt. Hustrun hemma hade städdag och låg i köket på alla fyra, skurandes golv. Han tänkte på hennes fina rumpa som var väldigt inbjudande.
En stund gick och till slut så kunde han inte hålla sig längre. Han kastade sig ut ur traktorn och flög med rejäla kliv över åkern emot huset.
Jansson slet upp farstudörren och fram till frugan, men det var ju kjol på kjol på under kjol och mammelucker.
Stackarn blev arg och fräste :
- Det här funkar inte! När jag springer hem över åkern och du ser mig nästa gång så måste du vara beredd.Man hinner ju bli avtänd !
Hustrun som inte ville göra sim make ledsen tänkte att nu ska jag minsann vara redo nästa gång.
Dagarna gick, men plötslig en vacker dag såg hon gubben komma ångandes över åkern med sina jättekliv.
Hon gick ut på farstutrappen och ställde sig på alla fyra med rumpan bar: Han kom närmare och hon hörde att han skrek något. Ytterligare lite närmre hör hon gubben Jansson :
-För i helvete kärring! Står du här och solar fittan, när hela lagår´n brinner!

:DDen var bra:tummenupp
 

Silverräven

Varför inte?
Gick med
1 Oct 2008
Ort
Västerut...
Hoj
CBR600
Några kvinnor spelade golf. På ett av hålen gjorde en av damerna en
ruskig slice och sände bollen rakt in i en grupp av män som stod och
väntade på sin tur att slå på ett annat hål.

Kvinnan sprang genast dit för att be om ursäkt och för att se hur det
hade gått.

När hon kom fram låg en av männen på marken med händerna mellan benen
och vred sig i plågor.

"Får jag se på det där", frågade kvinnan.

"Nej det går snart över " stönade mannen.

"Sluta tramsa nu", sa kvinnan, "jag är sjuksköterska och vet precis
hur man ska ta hand om den här sortens skador"

Kvinnan rullade över mannen på rygg och förde hans armar åt sidorna.
Därefter öppnade hon försiktigt hans byxor och stack ner handen och
började massera. Efter en stund frågade hon:

"Känns det bättre nu?"

"Ja, det känns jättebra, men jag har fortfarande fruktansvärt ont i
tummen!"
 

Jon as

Kör i mitt eget tempo
Gick med
2 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
KTM530
Citaten är från patientjournaler på Karolinska Institutet:

* Inkommer med kvadratmeterstor sårskada på lillfingret.

* Som preventivmetod har patienten använt oavbrutet samlag.

* Patienten arbetar som elektriker. Inga kända proppar i släkten.

* Söker för fästingbett i huvudet. Huvudet borttages med pincett.

* Poängterar att det är viktigt att patienten håller sig ren mellan fötterna.

* Smärtan i ryggen kommer när patienten ligger raklång med båda benen på rygg.

* Blöder ibland ifrån vänster näsa.

* Patienten måste sova högt under kudden.

* Hon beskriver huvudvärken som spännande.

* Kräkningarna försvann på eftermiddagen, likaså maken


Lastbilschaufför med god kondition som åker en mil utan att bli andfådd i vanliga fall.

* Går nu med stel rygg och huvudet ner i marken.

* Sköts i hemmet av maken som är militär.

* Patienten tål inte ost, mjölk eller smör, ej heller modern och en bror.

* Mat får han från sonen som ligger infryst.

* Halsen som patienten hade besvär med i höstas är nu borta.

* Nyligen varit på kontroll hos gynekolog som friat.

* Bihålor spolade 5-600 ggr.

* Patienten vägde 78 kilo i hemmet innan han gick hit utan kläder.

* Änka, bor med frisk make.


* Avföringen hade samma färg som dörrarna på avd 5.
 

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Sävedalen
Hoj
R6-00, M1-03
Kom på sms:

Det är ett ständigt gnäll om att kvinnor bara har 85% av männens lön.
Men vaddå, de har ju sin egen också..
 

Jon as

Kör i mitt eget tempo
Gick med
2 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
KTM530
Lågvatten märke....

***********************************

Läsarbrev: jag är en kille på 15 år, varje gång min tjej suger av mej o jag kommer i hennes mun så kräks hon.... Nu undrar jag, har hon ätstörningar?

***************************

Hur kommer det sig att man kan stämma Mcdonalds om man blir Fet? Marlboro om man får Cancer? Men man kan inte stämma Carlsberg för allt fult man knullat?;-)

***************************

Ur en hälsotidning: Jag är en tjej på 14 år. När min kille klämmer på mina bröst blir jag alldeles blöt i trosorna. Har jag vatten i lungorna?

***************************

Lappgubben till sin kompis: -Vet du om att i södra Sverige tvättar sig kärringarna i underlivet. - Vad f-n säger du! Då försvinner ju viltsmaken!

***************************
 

Juh@

Fanatisk GDS
Gick med
17 Feb 2004
Ort
Mölndal
Hoj
ZX10R-2011
Snåla göteborgare

Det var två göteborgare som var på besök i Stockholm. Efter två dagar i huvudstaden hade de båda gjort slut på sina pengar.
När de skulle åka tåg hem visste de inte hur de skulle betala.
Då sa den ene:
- Vi spelar blinda!
När konduktören kom för att kolla biljetten, så sträckte den ene fram två st biobiljetter.
Konduktören sa:
- Dessa kan ni inte åka med.
- Hrm... Vi är båda blinda och bad en pojke fixa tågbiljetter till oss.
Dessa var vad vi fick.
Konduktören tittade misstänksamt på de båda göteborgarna och sa:
- Låt gå för den här gången då.
Konduktören gick därefter in i nästa kupé, där det satt en riktigt läcker tjej.
Han bad henne göra en tjänst, nämligen gå in och visa brösten för de "blinda" passagerarna.
- Jag tror nämligen inte att de är blinda...
- Inga problem, visst kan jag det!
Hon gick in till männen, drog upp tröjan och lät brösten guppa ut.
Coola, som Göteborgare faktiskt är, rörde de inte en min.
- Nej du, nog är de blinda! sa tjejen när hon kom tillbaka till konduktören.
- Jag HATAR gratisåkare i mitt tåg! Om du går in och visar lite mer, så får du åka gratis!
- Självklart!
Så tjejen gick in till göteborgarna igen, drog ner byxorna och blottade hela sitt kön, varpå den ena mannen sa:
- Nu börjar vi närma oss Götet för nu börjar det lukta fesk...
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Premiär i tvåan för Beles unga damer
:hihi
 

Bifogat

  • Copy of Tvåan.jpg
    Copy of Tvåan.jpg
    190.7 KB · Visningar: 165

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
En clown kommer in på cirkus arenan med sin krokodil. Till publikens fasa tar han fram kuken och stoppar in den i munnen på krokodilen. Krokodilen stänger försiktigt munnen. Han står så i två minuter. Det är knäpptyst i publiken.
Sen tar han fram en hammare som han drar allt vad han orkar i huvudet på krokodilen. Krokodilen öppnar då munnen och han tar ut kuken. Han vänder sig till publiken och frågar om det är någon som törs prova. Alla sitter tysta men till slut räcker en blond tjej upp handen och säger, jag kan pröva om du lovar att inte slå mig så hårt i huvudet!


En kvinna har värkar och skriker den vanliga skiten, "jag orkar inte mer! Ge mig bedövning! osv" sen vänder hon sig till sin kille och säger:
- Det här är ditt fel din jävel!
Killen svarar lugnt, om du minns så ville jag köra in den i röven på dig men du vägrade för att det "skulle göra så ont..."
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Varför män inte skriver rådgivningskolumner

Fråga:
Kära Walter,
jag hoppas att du kan hjälpa mig. Härom dagen när jag åkte iväg till jobbet, lämnade jag min man i huset tittandes på TV, som vanligt.
Jag hade inte hunnit långt när motorn la av och stannade. Jag promenerade hem och bad min man om hjälp. När jag kom hem kunde jag inte tro mina ögon! Han var i vårt sovrum med vår grannes dotter. Jag är 32 år, min man 34 och grannens dotter 22. Jag och min man har varit gifta i 10 år.

När jag konfronterade honom bröt han ihop och erkände att de hade haft ett förhållande de senaste sex månaderna. Jag ställde ett ultimatum: Bryt med henne eller så lämnar jag honom. Han har blivit av med jobbet för sex månader sedan och säger att han har känt sig deprimerad och värdelös sedan dess. Jag älskar honom väldigt mycket, men sedan jag gav honom mitt ulitmatum har han hållit sig på sin kant. Han vill inte gå på familjeterapi och jag känner att jag inte når fram till honom. Var snäll och hjälp mig!

Vänliga hälsningar
Sheila


Svar:
Kära Sheila
En bil som stannar efter att ha körts en så kort sträcka kan bero på en massa olika fel i motorn. Börja med att kontrollera att det inte är några stopp för bränslet. Om det är okej, kolla insprutningen och att det inte finns lösa kablar. Om inget av detta är fel, kan det bero på bränslepumpen, att det är för lågt tryck till motorn.

Hoppas att detta hjälper,
Walter
 

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Borås
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
Varför män inte skriver rådgivningskolumner

Fråga:
Kära Walter,
jag hoppas att du kan hjälpa mig. Härom dagen när jag åkte iväg till jobbet, lämnade jag min man i huset tittandes på TV, som vanligt.
Jag hade inte hunnit långt när motorn la av och stannade. Jag promenerade hem och bad min man om hjälp. När jag kom hem kunde jag inte tro mina ögon! Han var i vårt sovrum med vår grannes dotter. Jag är 32 år, min man 34 och grannens dotter 22. Jag och min man har varit gifta i 10 år.

När jag konfronterade honom bröt han ihop och erkände att de hade haft ett förhållande de senaste sex månaderna. Jag ställde ett ultimatum: Bryt med henne eller så lämnar jag honom. Han har blivit av med jobbet för sex månader sedan och säger att han har känt sig deprimerad och värdelös sedan dess. Jag älskar honom väldigt mycket, men sedan jag gav honom mitt ulitmatum har han hållit sig på sin kant. Han vill inte gå på familjeterapi och jag känner att jag inte når fram till honom. Var snäll och hjälp mig!

Vänliga hälsningar
Sheila


Svar:
Kära Sheila
En bil som stannar efter att ha körts en så kort sträcka kan bero på en massa olika fel i motorn. Börja med att kontrollera att det inte är några stopp för bränslet. Om det är okej, kolla insprutningen och att det inte finns lösa kablar. Om inget av detta är fel, kan det bero på bränslepumpen, att det är för lågt tryck till motorn.

Hoppas att detta hjälper,
Walter

hahaha, är det for real?, antar att det e fake och påhittat men skulle va ännu roligare om det var från en äkta frågespalt
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
En kvinna kommer in till klubbhuset efter en golfrunda, och verkar helt ur humör.

En gentleman i klubbhuset vill vara artig och frågar hur det gått.

-Uruselt säger kvinnan.

-Men det beror nog på att jag blev geting stucken mellan första och andra hålet.

-Aj, fan, säger mannen, där är det inte lätt att få ett plåster att fastna...
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top