Är det +25 så åker skydden av och jag glider fram i kortbyxor och bar överkropp. Måste visa alla lättklädda damer min snygga kropp när man glider fram med potensförhöjaren.
Måste då erkänna en sak....i det fallet hade jag nog spanat in din hoj
Är det +25 så åker skydden av och jag glider fram i kortbyxor och bar överkropp. Måste visa alla lättklädda damer min snygga kropp när man glider fram med potensförhöjaren.
asg
detta börja spara ur lite granna.....
alla åker i det dem "anser" duger om dem känner sig bekväma....alla vet om risker....vissa är mer försiktiga andra mindre....jag anser mig vara "tuff" på min hoj då jag e hel o har all mundering.....halvskrapad kropp m.m. är då fan bara dumhet och inget tuffhet.....
en påklädd kille på hoj e mer intressant o mer sexig än en "åsna" i underkläder som tror han är tuff.....men tur att alla tycker olika...
Ps: kallar ingen åsna se lite ironin bakom ordet "åsna" sen e det fri tolkning
Kommer nog själv köra i jeans och t-shirt imorrn då bågen ska besiktigas under arbetstid, men fattar inte varför man skulle göra det under andra "fritidsaktiga" förhållanden. Har aldrig upplevt temperaturer i sverige som inte tillåter att jag ska ha mitt skinnställ på mig. Det känns kanske surt innan man kommer iväg men aldrig under färd. (Dock poserar jag ju utanför stadstrafiken!)
Håller med de flesta att det bara är att bita ihop å köra med full mundering även om man kanske fuskar nån gång. Men en bekants morsa som jobbar på akuten sa att vanliga jeans skyddar lika bra som en plastpåse. Enda skillnade är att sjukhuspersonalen får dra jeansfibrer ur såren i flera timmar som "bränt" in...
(under förutsättning att man vurpat m.a.o.)
Så det är bara okej att köra utan skinnställ om det är på arbetstid?
Jag kör alltid med full mundering, ett enkelt sätt att inte skada sig mer än nödvändigt vid olycka. Därför kör jag inte så ofta mitt på dagen under juli-augusti utan gillar kvällarna bättre.
Måste bara fråga....
Vilka försäkringsbolag har ni som väljer å åka "mindre" påklädda?
Många kräver full mundering för att man ska ha rätt å få ut cash om d vill sig illa.....
smaken är som baken......delad
men varför riskera???
Om du kallade mig neandertalare med ditt inlägg är svaret detta:
Om du går till gymmet för att få kroppen till att kunna pippa med könet du föredrar är din ensak, kom då inte med massa skitsnack om träning hit och träning dit utan erkänn läget. Dock bör Du ha åtanke att "din eventuella sexpartner som väljer dig på den punkten enbart" är oftast inget att ha utan bara en yta utan innehåll.
Kallade du mig inte neandertalare kan du bortse från det jag skrivit! Dock är all röresle av kroppen till godo. Tror inte "beach 2010" fördärvas av att man går en bit.
Visst, det var ingen apvarm dag idag men lätt över 20 grader i skuggan under hela min tur. Vad har ni för ställ egentligen?
Måste då erkänna en sak....i det fallet hade jag nog spanat in din hoj
Åker du i samma utrustning som på bilden?
Hur många använder motorcykeln mestadels som fritidsfordon?
De få gånger jag använder motorcykeln för att ta en trevlig åktur eller åka i grupp så har jag alltid full mundering på mig!
Men de andra 95% av gångerna använder jag den som fordon till o från jobbet, till kompisar eller till affären för att fylla ryggsäcken med mat. Då åker jag mera försiktigt och har väldigt sällan alla skyddskläder på mig. (Äger ingen bil då jag för tillfället bor i Sthlm)
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|