Sautan
Ny medlem
Körde i 250km/h utanför en lågstadieskola vid 9-tiden.
hoppas att det bara var ett skämt.
Last edited:
Körde i 250km/h utanför en lågstadieskola vid 9-tiden.
bara en snabb fråga: Jag körde för fort när jag jobbade (bil) 70km/h på 50-väg. Fick 3500kr böter. Hur kan man "bara" få 2000kr böter när man kör tex. 169km/h på 90 väg då?
Är det för att kompensera att man blir av med lappen?
150km/h på bakan utanför ett dagis!
Ungarna blev glada iaf
Förutom ett par kids som tydligen inte lärt sig att man inte springer över vägen utan att kolla sig för, jag höll på att köra över dom. Jävla ungar Jag tror att det var deras jävla morsa som ringde snuten!
Hmm ärligt talat Jag hoppas ni alla skämtar när ni skriver så korkade saker!
Det verkar ju som att det krävs mer än ett körkort för att tänka. Alla gnäller på att folk är idioter som inte kör med kk, skulle nog vilja säga att alla är idioter som bränner på utanför ett dagis lr skola!
Börja använd huvudet när ni åker hoj
Vafaan snackar du om? Kidsen gillar ju när man Uiilar förbi!
Sen att det finns endel skitungar som är dåligt uppfostrade och springer mitt i vägen är ju knappast mitt fel!
Du har inte barn va?
Prova skaffa dig barn så får du se... Barn tänker inte som vi vuxna och inser därför inte farorna med att t.ex. springa efter en boll som rullat ut på vägen.
Och eftersom man då vet att det florerar mycket ungar vid ett dagis bör man därför vara extra uppmärksam och försiktig, det är därför det är 30 vid alla skolar och dagis
Jo jag har 2 st! (3 å 6 år)
Dom sover nu men jag tar ett snack med dom i morgon bitti när dom har vaknat, om vad dom tycker om det här med uillningar utanför deras dagis.
Shit får ju ont i huvudet o blir skrämd när jag läser det du skriver...
E så skrämmande hur barn kan växa upp med så oansvariga föräldrar. Såklart ungarna tycker det är ascoolt och jätte balt, men dom har inte insikt i hur farligt det är. det är därför dom inte får handla tobak lr alkohol förrän dom fyllt 18, för att dom inte har den kunskapen.
Men det skrämmande är att det är du som ska lära dom det, och om inte du ens inser det. Hur ska då dom kunna lära sig Får ju bara hoppas på att dom har en vettig mamma eller dagisfröknar som kan ta det ansvaret.
Ibland låter jag min son på 6 år köra min motorcykel, han har precis lärt sig å Uiila
Fan du e så cool!!! Jajaja man får väl ta och inse att alla inte har samma förutsättningar här i livet! Du lär väll börja tänka du med snart
Du o fjantraider kan ju köra lite ihop o bränna på o riskera andras liv... Ungarna blir ju så impade. Undrar om det är dom som bestämmer hur snabbt du ska köra oxå?
Dom flesta föräldrarna på dagiset och även fröknarna är glada/nöjda med min underhållning.
Vi har satt upp ett bakhjulsschema så att fröknarna vet när jag kommer, då tar dom ut alla kids så att ingen missar föreställningen!
Känns så jävla gott när man har gjort någe bra för dom små liven! :förebild
Dom får någon att se upp till!
Ifrågasätta själva demokratin... har du lust att utveckla just den biten?MYNDIGHETER,MYNDIGHETSPERSONER SJÄLVA DEMOKRATIN
forts,,BÖR O SKALL IFRÅGASÄTTAS MAN GÖR ALLA EN TJÄNST, FRAMFÖRALLT SAMMHÄLLET!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|