tommi
Guest
häll i gammal atf-olja det luktar fan iallafall
Fråga en KAMPHUND om den inte kan kissa på dom Dom är ju dödsfarliga så plantorna borde ju dö direkt Kunde inte låta bli.. Rappe Tidigare ägare av Donna en go familjemedlem.
Hundar är som allt annat,man kan inte dra allt över samma kam. Vissa gillar hundar andra växter. Vissa inget av dom
Ps. Bmw hojjar tycker jag är för töntar.. Men jag skriver det inte i min avatar..
Jag dödar allt jag inte gillar. Växter, kamphundar och idioter. Passa dig så att jag inte besprutar dig med roundup. OM jag gör det ska jag fan begära skattelättnad eftersom jag befirat Sverige från ännu ett pucko.
(smakar din drink salt nästa gång så får du skylla dig själv)
Fråga en KAMPHUND om den inte kan kissa på dom Dom är ju dödsfarliga så plantorna borde ju dö direkt Kunde inte låta bli.. Rappe Tidigare ägare av Donna en go familjemedlem.
Hundar är som allt annat,man kan inte dra allt över samma kam. Vissa gillar hundar andra växter. Vissa inget av dom
Ps. Bmw hojjar tycker jag är för töntar.. Men jag skriver det inte i min avatar..
Lite kul inlägg... Om du kan hantera en BMW 1200 så är du kung. Kan du det???
Annars kanske du kan hålla snattran
Eftersom herrn inte kan så finns det säkert lektioner att köpa
Frågar du mej om jag kan hantera en.. Vad har det med saken att göra?
Du kallar det en tönthoj... Men jag tror du snackar i nattmössan då du inte har en aning om vad du pratar om...
Gör vad du vill, skriv vad du vill... Men om du hetsar så ha belägg för det du säger. Gärna med video-bevis...
Vill se dig kicka igång en 80 cc...
Ta det lungt nu killen Vad jag skrev om bmw hojjarna va inget om dom e usla
Va för att att tala om för starstriker att man inte behöver pådyvla folk sin åsikt hela tiden, Han skrev för ett tag sen att man borde skjuta ägare av vissa hundraser o han skulle gärna betala kulorna.. Kul kille va??
Alla får väl ha sin egna åsikt. Finns det btw nån kamphund som vill "leka" med en liten varghybrid??? Det kan ju inte hjälpas om någon liten vovve råkar naffsa lite fel..... Liksom, ett litet lekbett i nacken som bara går in 18 cm...
Det var ironi... Hundar som ej ägaren ha pli på ska skjutas på plats.
Så, nog om detta. Hundar ska det vara pli på och man ska inte snacka skit om andras hojjar...
Puss på alla
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |