Hur döda växter?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
ättika funkar.
De flesta biologiskt nedbrytbara ogräsbekämpningsmedlen är ättiksbaserade.
Koppar tar död på det mesta.
Men.
När jag gör liknande attentat, så vill jag att det skall synas.
Bryt sönder såväl växt som krika i småbitar och stoppa dem i brevinkastet när hon inte är hemma.

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
Ring polisen o säg att kärringen har haschplantor i trappen.
Hon lär skämmas ögonen ur sig när Harry Haffa bankar på dörren och undrar va tanten har rökt för nått.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Be mig sköta om dom, nämn gärna att dom är ovanliga och svindyra!

Mecklarn

Skit bakom styret...
Gick med
12 Sep 2007
Hoj
zx7r -97
Knacka ner en bit rör i krukan och fyll på med en skvätt avfettningsmedel. Täck över hålet med jord efter ingreppet. Kärringen lär ju bara märka nåt om hon e snål och vill återanvända jorden...

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Fråga en KAMPHUND om den inte kan kissa på dom:D Dom är ju dödsfarliga så plantorna borde ju dö direkt:D Kunde inte låta bli.. Rappe Tidigare ägare av Donna en go familjemedlem.

Hundar är som allt annat,man kan inte dra allt över samma kam. Vissa gillar hundar andra växter. Vissa inget av dom:tummenupp

Ps. Bmw hojjar tycker jag är för töntar.. Men jag skriver det inte i min avatar..:tummenupp

Last edited:

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Vissa blommor dör om man vattnar dem för mycket, har jag hört...

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Fråga en KAMPHUND om den inte kan kissa på dom:D Dom är ju dödsfarliga så plantorna borde ju dö direkt:D Kunde inte låta bli.. Rappe Tidigare ägare av Donna en go familjemedlem.

Hundar är som allt annat,man kan inte dra allt över samma kam. Vissa gillar hundar andra växter. Vissa inget av dom:tummenupp

Ps. Bmw hojjar tycker jag är för töntar.. Men jag skriver det inte i min avatar..:tummenupp

Jag dödar allt jag inte gillar. Växter, kamphundar och idioter. Passa dig så att jag inte besprutar dig med roundup. OM jag gör det ska jag fan begära skattelättnad eftersom jag befirat Sverige från ännu ett pucko.

(smakar din drink salt nästa gång så får du skylla dig själv)

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Jag dödar allt jag inte gillar. Växter, kamphundar och idioter. Passa dig så att jag inte besprutar dig med roundup. OM jag gör det ska jag fan begära skattelättnad eftersom jag befirat Sverige från ännu ett pucko.

(smakar din drink salt nästa gång så får du skylla dig själv)

Jo jag har ju förstått att du är en sån person..Om du vill vidarutveckla det där dödshotet så kan du pm mej.. Jag finns här.. Fika kanske? så du kan salta mitt kaffe.:dummer

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superfast

Lite kul inlägg... Om du kan hantera en BMW 1200 så är du kung. Kan du det???

Annars kanske du kan hålla snattran:)

Eftersom herrn inte kan så finns det säkert lektioner att köpa:yoparty

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Lite kul inlägg... Om du kan hantera en BMW 1200 så är du kung. Kan du det???

Annars kanske du kan hålla snattran:)

Eftersom herrn inte kan så finns det säkert lektioner att köpa:yoparty

:va Frågar du mej om jag kan hantera en.. Vad har det med saken att göra?

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superfast
:va Frågar du mej om jag kan hantera en.. Vad har det med saken att göra?

Du kallar det en tönthoj... Men jag tror du snackar i nattmössan då du inte har en aning om vad du pratar om...

Gör vad du vill, skriv vad du vill... Men om du hetsar så ha belägg för det du säger. Gärna med video-bevis... :D

Vill se dig kicka igång en 80 cc... :yoparty :yoparty :yoparty

IronMike

Guest
Klipp ner dom?

simpel as that... gå dit med en sax å klipp ner skiten, låt det ligga så alla får se :tummenupp

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
:)
Du kallar det en tönthoj... Men jag tror du snackar i nattmössan då du inte har en aning om vad du pratar om...

Gör vad du vill, skriv vad du vill... Men om du hetsar så ha belägg för det du säger. Gärna med video-bevis... :D

Vill se dig kicka igång en 80 cc... :yoparty :yoparty :yoparty

:) Ta det lungt nu killen:) Vad jag skrev om bmw hojjarna va inget om att dom e usla:D
Va för att att tala om för starstriker att man inte behöver pådyvla folk sin åsikt hela tiden, Han skrev för ett tag sen att man borde skjuta ägare av vissa hundraser o han skulle gärna betala kulorna.. Kul kille va??

Last edited:

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superfast
:)

:) Ta det lungt nu killen:) Vad jag skrev om bmw hojjarna va inget om dom e usla:D
Va för att att tala om för starstriker att man inte behöver pådyvla folk sin åsikt hela tiden, Han skrev för ett tag sen att man borde skjuta ägare av vissa hundraser o han skulle gärna betala kulorna.. Kul kille va??

Alla får väl ha sin egna åsikt. Finns det btw nån kamphund som vill "leka" med en liten varghybrid??? Det kan ju inte hjälpas om någon liten vovve råkar naffsa lite fel..... Liksom, ett litet lekbett i nacken som bara går in 18 cm...

Det var ironi... Hundar som ej ägaren ha pli på ska skjutas på plats.

Så, nog om detta. Hundar ska det vara pli på och man ska inte snacka skit om andras hojjar...

Puss på alla

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Alla får väl ha sin egna åsikt. Finns det btw nån kamphund som vill "leka" med en liten varghybrid??? Det kan ju inte hjälpas om någon liten vovve råkar naffsa lite fel..... Liksom, ett litet lekbett i nacken som bara går in 18 cm...

Det var ironi... Hundar som ej ägaren ha pli på ska skjutas på plats.

Så, nog om detta. Hundar ska det vara pli på och man ska inte snacka skit om andras hojjar...

Puss på alla

Tänk på vad du skriver.. Tycker du verkligen det är ok och skjuta en hund för att ägaren inte har pli på den?? oavsett vad? Jag har massa exempel på när min dobermann blev attackerad och biten när hon gick i koppel av snälla moppsar o settrar som sprang lösa för dom va så snälla o hade aldrig bitit någon förut..:näsblod

Nyheter
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield