Hur döda växter?

IronMike

Guest
Hundar som ej ägaren ha pli på ska skjutas på plats.

man ska inte snacka skit om andras hojjar...

Puss
.......inte för att vara någon slags moderator, men o-t snacket, har övergått till något utöver o-t som jag ej skådat tidigare.

Rubriken lyder:
Hur döda växter?

Med rubriker som:
"inte snacka skit om andras hojjar"
"Hundar som ej ägaren ha pli på ska skjutas på plats."

-får en att undra vilken syra somliga går på :hihi

(för att vara lite objektiv...)

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Morgonkiss luktar kalaspuffar (nästan) oavsett vad man ätit.
Skumt.
Enda sättet att undvika är att käka sparris.
Luktar fan när man pissar.
Ännu skummare.

Inget av det är dock särskilt bra på att döda växter.
Snarare tvärt om.
Vill man ha riktigt maffiga växter, så slår man på en slatt morronpiss varje dag.
Ännu bättre blir det med hönsskit.
Godzillaväxter!
Tror inte att det går att driva dom till döds på detta sätt.
Men man kan prova!
Det var ju så hormoslyr funkade - växterna växte ihjäl sig!

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superfast
.......inte för att vara någon slags moderator, men o-t snacket, har övergått till något utöver o-t som jag ej skådat tidigare.

Rubriken lyder:
Hur döda växter?

Med rubriker som:
"inte snacka skit om andras hojjar"
"Hundar som ej ägaren ha pli på ska skjutas på plats."

-får en att undra vilken syra somliga går på :hihi

(för att vara lite objektiv...)

Och till råga på allt försvann mitt visa-kort igår. Nu ska jag må som jag förtjänar hela dagen...

Hade ingen mat när jag kom hem så jag lyckades äta upp 2 burkar tonfisk med citronpeppar. Jag är inte pepsodents förstaval för reklam idag...

:gnissla

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
om du inte hunnit göra nåt ännu så har jag tipset för dig! övergöd dem! tjöp växtgödning, kolla hur mycket den ska blandas ut (ska väl typ vara ett flasklock i nån liter vatten), skit i instruktionerna och blanda 50/50 istället, vattna växterna och njut av att se dem dö:tummenupp gjorde det av misstag med mina egna växter när jag ville rädda dem efter att inte ha fått nåt vatten på länge...:gnissla de var döda innan kvällen allihop:näsblod

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Min granne ställde ut en stor,schysst palm i trapphuset. Det bar jag in i min lägenhet istället.

Mort

Team Otakt
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
KTM 300 EXC
om du inte hunnit göra nåt ännu så har jag tipset för dig! övergöd dem! tjöp växtgödning
Otroligt effektivt och lämnar inga spår. Har också lyckats med en gång när dåvarande tjejen skickade med lite växtnäring till min blomma på jobbet. Jag tänkte förstås att lite extra kan ju inte skada, så behöver man inte ha i det så ofta. Det kunde det...

Tror tyvärr att hon dessutom varnade för att ta för mycket, men folk varnar för så mycket, så man blir ju lite avtrubbad.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Ehm..eller bara skit i det? Om de inte står i vägen för dig kan det väl inte vara så jävla farligt. Jag vet inte hur du är, men jag spenderar otroligt lite tid ute i mitt trapphus iallafall.

Det är ju inte konstigt att folk har ihjäl varandra. :D

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Otroligt effektivt och lämnar inga spår. Har också lyckats med en gång när dåvarande tjejen skickade med lite växtnäring till min blomma på jobbet. Jag tänkte förstås att lite extra kan ju inte skada, så behöver man inte ha i det så ofta. Det kunde det...

Tror tyvärr att hon dessutom varnade för att ta för mycket, men folk varnar för så mycket, så man blir ju lite avtrubbad.
O hur mycket vet cheyer egentligen då? :näsblod

Det finns ju en anledning till att vi tjänar mer än dom, får bättre jobb osv osv. :D

O angående OT, jag tycker att alla hojägare som inte har pli på sina hojar ska skjutas, hojar som vrålar för högt och åker alldeles för fort har inget på jorden att göra.
Skjut dom med när vi ändå håller på. :huvet

Och vart är bilderna?!?! :arsele

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
Handgranat. Du kan få det att se ut som att du försökte spränga hennes dörr och givetvis så stryker växterna med i attacken. Sedan kan du skylla på nått brödraskap.

Är grannen åklagare? Då blir det ännu bättre. :jäs

Jag ar overtygad om att det ar nagon slags judekonspiration, eller vad tror du?

:rofl :rofl

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

den tankegången känner man igen...:rofl
jo, jag själv läste ju på förpackningen men sket blankt i doseringsanvisningarna då jag tänkte på precis samma sätt som du... man nästan såg hur växterna storknade och segnade ihop:rofl

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ehm..eller bara skit i det? Om de inte står i vägen för dig kan det väl inte vara så jävla farligt. Jag vet inte hur du är, men jag spenderar otroligt lite tid ute i mitt trapphus iallafall.

Det är ju inte konstigt att folk har ihjäl varandra. :D

Sant, men jag är så otroligt trött på all jävla mög som rinner ur den där lägenheten. Trots upprepade tillsägningar från både styrelse och inneboende ser kärringen trapphuset som sin personliga förvaringsplats för frysväskor, möbler som inte får plats i lyan osv osv. Och nu, krukväxter som är för fula för att stå kvar i lyan. Helst skulle jag vilja kasta hela skiten och slänga in en brandbomb i hennes brevinkast, men det är tyvärr inte riktigt görbart.....

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Sant, men jag är så otroligt trött på all jävla mög som rinner ur den där lägenheten. Trots upprepade tillsägningar från både styrelse och inneboende ser kärringen trapphuset som sin personliga förvaringsplats för frysväskor, möbler som inte får plats i lyan osv osv. Och nu, krukväxter som är för fula för att stå kvar i lyan. Helst skulle jag vilja kasta hela skiten och slänga in en brandbomb i hennes brevinkast, men det är tyvärr inte riktigt görbart.....

Släng ut lite skräp du också! Och gör det så att det riktigt besvärar henne.

När hon sedan klagar säger du någonting typ att du fått intrycket att det var ok att göra så.

Hon blir sur och av prestige kommer det dröja lite innan hon tar bort grejorna men dom försvinner nog. Och därefter kan du bära ditt till soptippen.

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Jag visste väl att det fanns nån nytta med det där överblivna fatet Hormoslyr ute i ladan. Nu växer det ingenting på de platser där jag vill ha växtfritt :tummenupp

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år