Hur det blir roligare att köra motorcykel.

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
eisbaer skrev:
För er som tycker Mattias är kewl så vill jag bara än en gång påpeka att jag har legat med honom.

Vet han om det, eller plockade du hans körsbär i sömnen?

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
sandstream skrev:
Eller bli lite mognare och välja sina ställen för "buskörning".
Tyvärr så förstår man inte sånt i unga år, det kommer med åldern :)

håller helt med dig... själv så försöker jag välja ställe för min buskörning så jag inte stör någon osv, men för den skull behöver jag ju inte va en moralpolis på internet

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Araikaj skrev:
Sen kvittar det om det är någon som heter Mattias, spökridarn eller chackhoregaynerder som kör, jag tycker att det är lika patetiskt o tragiskt varje gång det händer.
Jag är SÅ sugen på att byta användarnamn.

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Poacher skrev:
Jaha är det detta som kallas "intresse för motorcyklar", då är det väl bara att börja om från början igen då.

Måste säga att det töntigaste med denna tråden är inte trådskaparen utan alla som vill vara "inne" och vänder på kappan dit det blåser.
En okänd skule ju bli skapligt utbuad om han skrev nåt liknade.

Nejdå, det räcker att det saknas felstavningar, så ökar chansen lavinartat att bli tagen på allvar.

Fast egentligen förstår jag exakt vad du menar..

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Fyfan så sugen jag blev på att köra gata när jag läst igenom den här tråden. MC-varuhuset rakt ner, ska nog gå och låna en hoj på studs!

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
I sommar måste jag komma ner och köra lite med Mattias och Roller. Här i trakten har ju alla som kan köra sporthoj skaffat motard istället :huvet

zipman

Rör inte min hoj då ffs !!
Gick med
12 May 2004
Hoj
TL1000R
Mattias skrev:
Jag har inte haft nån som helst lust att köra motorcykel i år.
Det har inte lockat på minsta sätt, faktiskt.

Men igår kväll blev jag med R1 (till låns, you understand).
I morse vaknade jag ganska tidigt och såg att vädret var okej.
Jag tänkte bara köra R1-an tillbaka till dess rättmätiga ägare.
Jag tänkte att han säkert inte var vaken än så jag tog en tur neråt bulten till.

Första wheeeeeelien blev på Enskedevägen. Andra med, och tredje också faktiskt. Enskedevägen är hastighetsbegränsad till 50 km/h, vilket bara gjorde det sjukt mycket skönare att köra på bakhjulet i 100+.

Väl nere på Huddingevägen körde jag på bakhjulet förbi fartkamerorna. Sen trängde jag mig mellan bilarna vid rödljusen och tog starten varje gång. Jag körde naturligtvis på bakhjulet.

I korsningen efter Stuvstakorset hann det bli grönt innan jag kommit till pole position, så jag fick tränga mig fram i farten. Väl där slet jag upp hojen på bakhjulet och körde förbi nästa par fartkameror.
Hojen ville verkligen inte sluta uiiila, så jag växlade och åkte glatt vidare förbi nästa rödljus. Det var naturligtvis grönt, jag är ju inte förståndshandikappad. Haken med detta beteende var att det stod en MC-polis i mötande körfält. Han gjorde en ansats att köra över refugen, men en glad vinkning (min specialitet) gjorde att han kom på andra tankar.

Efter det slog jag av till 160 km/h och satt och gluttade i speglarna för att se om han tänkte försöka ta mig, men jag såg honom aldrig igen.
Upp emot sjukhuset var jag såklart tvungen att uiila igen. Det är busshållplatser (eller läktare i min fantasi) på båda sidor av vägen där, så det vore fanimig kriminellt att inte uiiiila.

Sen svängde jag in på vägen som leder in till bulten via Tullinge flygfält.
Jag körde om miljarder bilar i ungefär 200 km/h. Ett par grymma posörknäskrap senare var jag så framme vid bulten. Satte att par rekordrundor och åkte sen mot Södertälje, där det var nån sorts MC-jippo.

Jag är en rastlös själ, så jag stannade inte länge i Södertälje. Jag åkte tillbaka till bulten och vidare förbi Tungelsta ut mot Dalarö. Många bilister fick sig en njutbar omkörning på bakhjulet även här. Omkörningar med på tok för liten marginal, hastigheter över 200, bakhjulsåkning.

Sen var det så dags att lämna tillbaka hojen. Jag stannade vid vägkanten och kollade om ägaren hört av sig. Det hade han inte, vilket ledde till att jag faktiskt fortfarande har hojen hos mig.

Och för att knyta an till rubriken:
Hemligheten för att få ett mer njutbart motorcyklande är att köra som om man har en försvinnande liten penis och är arg på hela omvärlden.
Nu har jag säkert bollat upp för smash med att skriva "som om man har en försvinnande liten penis", men det bjuder jag på.

Köra förståndigt suger späck, köra som en jävla idiot regerar. Prova det, och ditt liv kommer att kännas bättre.

Du vet att du vill.

Alltså ..Jösses !!!
Om inte DU klotar så lär du ha ihjäl en oskyldig ! :kocko :kocko
Det finns vita härliga tröjor för såna som dig .....med knäppning baktill.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Jag prövade idag, ja måste säga att detta förfarande är det enda sättet som får MC att vara roligt överhuvudtaget!

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
HanneZ skrev:
Jag prövade idag, ja måste säga att detta förfarande är det enda sättet som får MC att vara roligt överhuvudtaget!

Fan! :huvet
Nu måste jag köpa en hoj och köra ifrån alla Mattias, Roller ( :3freak) och No:1 wannabes. Jobbigt läge.
Nån som vill köpa min ostuntade-finbuss?

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
zipman skrev:
Alltså ..Jösses !!!
Om inte DU klotar så lär du ha ihjäl en oskyldig ! :kocko :kocko
Det finns vita härliga tröjor för såna som dig .....med knäppning baktill.
Jag klotade och hade ihjäl en oskyldig förra året. Men jag har snart glömt bort det.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
freddexwing skrev:
Jag vill påpeka att jag NOBBAT när mattias ville ligga med mig...
...mmoohahahaAHAHAHAHA!

Äh... halva Sporthoj.com har ******* med Mattias. Han är SH's manliga slampa! :zpy

Daddy

Hmmmm..
Gick med
31 May 2003
Hoj
zx10r -05
Och efterssom jag har legat med Eisbaer, så har jag även i förlägningen legat med Mattias.
Häftigt, vad mycke buksvågrar jag måste ha här!

Och nu när det ändå ligger uppe en tråd där man är coowl när man kör fort så måste jag erkänna.
Jag har också kört fort ett par ggr. Mer än 5 km/h för fort.
E ja me coowl nu? :hihi

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Det är såna som Mattias som sabbar för alla oss andra :mad: :finger :kulspruta

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Nobody skrev:
Såna som Mattias gör att fler vill bli sporthojsåkare :yoparty
Vi seriösa sporthojsåkare vill inte att puckon som Mattias kör sporthoj. De skämmer ut oss och gör att Polisen och allmänheten ser snett på oss. Hur svårt kan det vara att köra inom lagens råmärken :mad: :fatta!

Nicke_K

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2004
Hoj
CR500, DR350, Minimoto
Jag tycker att det var väldigt oansvarigt ja nästan på gränsen till straffbart att du inte gjorde någon stoppie på hela rundan :7peta .

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024