Farten går ner för mycket då. Snittfarten är ALLT!Nicke_K skrev:Jag tycker att det var väldigt oansvarigt ja nästan på gränsen till straffbart att du inte gjorde någon stoppie på hela rundan .
Farten går ner för mycket då. Snittfarten är ALLT!Nicke_K skrev:Jag tycker att det var väldigt oansvarigt ja nästan på gränsen till straffbart att du inte gjorde någon stoppie på hela rundan .
Bingo skrev:Vi seriösa sporthojsåkare vill inte att puckon som Mattias kör sporthoj. De skämmer ut oss och gör att Polisen och allmänheten ser snett på oss. Hur svårt kan det vara att köra inom lagens råmärken
Maja skrev:Mattias, du är en mes. (Tänkte skriva fjolla, men...) Ska du mjukköra på det där viset så kan du lika gärna köra på cykelbanorna bland andra moppefuckon.
Så här ska en ouTlaWkörning gå till, läs och lär av mästaren:
...
Ingen Pappa Blå ute idag, men det spelar ju ingen roll, de har lärt sig att det bara är att släppa.
Jag heter åxå Mattias! Faktiskt.
Maja skrev:Mattias, du är en mes. (Tänkte skriva fjolla, men...) Ska du blablabla
Maja skrev:Jag heter åxå Mattias! Faktiskt.
Jo, det var det nog.saft skrev:Skönaste tråden jag läst på länge!
Befriande att se att alla inte är moraliserande till döds, även om det känns som om många på såna här forum hänger på i den ton inlägget råkar vara i.
Mattias: En tanke, var det din flickväns CBR jag var och kollade på i september förra året? Kom att tänka på det när jag läste om rådjur och grejer. Det var i Tyresö nånstans. Kanske är helt ute och cyklar....
Mattias skrev:Jo, det var det nog.
Den här tråden ÄR den skönaste på länge.
Men kom igen! Det finns bara en Mattias.saft skrev:Så pass! Värsta frän jag känner mig som lyckades lista ut en sån grej... lite deckare nästan...
Mattias skrev:Men kom igen! Det finns bara en Mattias.
Victor skrev:Åfan, jag som skulle kunnat gissa på att du var en tjej som hette Maja. Vad dum jag kan vara ibland.
Maja skrev:Lätt att göra det misstaget. Men jag kom på ett knep, det finns en liten lustig krumelur BREDVID namnet. En ring med en pil uppåt om det är en kille. Kille: Pil-en-upp(Säg det snabbt tjufem gånger så blir du torr i munnen).
Maja
Victor skrev:Men hur många tjejer tror du är smarta nog att veta vilken som är symbol för kvinna/man. Inte många på dethär forumet iallafall gissar jag.
Solan skrev:Tur att vi har alla smarta killar här som kan lära oss nya saker hela tiden.
Mattias skrev:Efter det slog jag av till 160 km/h .
Solan skrev:Tur att vi har alla smarta killar här som kan lära oss nya saker hela tiden.
För övrigt så skriver man inte ihop i alla fall samt att det ska vara ett mellanslag mellan dethär, men det kanske du inte är tillräckligt smart nog för att veta.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|