Det är just det där med "åtaganden" som ställer till det. Det finns alltid något viktigare är en åktur, tyvärr.
Det handlar om att prioritera rätt bara
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det är just det där med "åtaganden" som ställer till det. Det finns alltid något viktigare är en åktur, tyvärr.
Och sova. I övrigt är det dagens sanning. Tid finns, bara man vill.Nä, det håller jag inte med om. Det enda man verkligen MÅSTE är äta, skita och dö. Resten är prioritering. Jag räknar med att hinna drygt 100 mil närmsta veckan.
Nä, det håller jag inte med om. Det enda man verkligen MÅSTE är äta, skita och dö. Resten är prioritering. Jag räknar med att hinna drygt 100 mil närmsta veckan.
Det jävliga är ju när man "måste" prioritera något så poänglöst som arbete om det skall finnas ekonomi till att åka hoj, ja eller äta skita och dö också egentligen.Och sova. I övrigt är det dagens sanning. Tid finns, bara man vill.
Nåt liknande. 2,8 mil idag. En del regnmoln som cirkulerade och inte speciellt varmt. Totalt över 20 mil i år, inte illa.28 mil idag, bl.a. Kalvstigen x2 men sedan det mesta grus i skogen. Kort dag pga annalkande regnväder, blev någon timme i kompisens garage istället för en extra kardansplinesservice och oljebyte i bakväxeln.
Matfors... Minnen, gifte mig där. Höll till mycket i Vattjom ?Igår då, men ca 70 mil varav 20 på riktigt regnvåta och nylagda skogsvägar mellan Matfors och Kramfors. Hojen simmade ovanpå som vore det tjällossning och jag fick ett riktigt tvåhjulssläpp i ungefär 70 knyck, det var ca 150 cm mellan spåren från fram- och bakhjul… först sladd vänster, sedan höger. Lyckades hålla mig på hjulen men så nära har det nog aldrig varit. Ca 40 kilo packning på hojen dessutom. En korv på macken i Kramfors satt bra. Sedan asfalt till Luleå…
Matfors... Minnen, gifte mig där. Höll till mycket i Vattjom
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |