Jodå, lite skillnad mot S:en, men jag gillar båda - får bli muslim o skaffa mig ett haremNöjd då?
Jodå, lite skillnad mot S:en, men jag gillar båda - får bli muslim o skaffa mig ett haremNöjd då?
Inte testat än - det får bli under vinteruppehållet. Justerat styret, fixat till ett gammalt depåstöd så det passar, smort gasvajrar, kedjan, lite småputs, ritat lite bitar för att modifiera sidostödet - nästa regndag blir det att stå vid svarven o sedan svetsa ihop. En trevlig dam - Olivia som hon heter (funderar på att döpa om henne till Ciccolina pga den vulgära färgen på ramen).Hittade du rätt kod?
Fenda Extenda?Körde hem idag. I fredags var det perfekt hojväder. Idag rätt blött å grått.
Hade regnkläder med mig som tur är.
Ryggan blev smutsig för det ska vara så tufft på vissa hojar. Helt värdelöst skydd på min.
Kommer nog bygga nåt stänkskydd.
Såg bara en mc idag ute
Som det ska va'.15 i Roslagen med FZ1:an tillsammans med en Monster 620 och en Honda 500 kafferejser och på slutet en V-max. Ohelig blandning.
McDonalds åkersberga ser jag! Var där med min jawa 210 idag. Nåja på onsdag är körkortet åter. Då blir det KTM igen?15 i Roslagen med FZ1:an tillsammans med en Monster 620 och en Honda 500 kafferejser och på slutet en V-max. Ohelig blandning. Fika i Åkersberga innan kosan vändes hemåt. Kallt men blåsigt…
Helt rätt, köldgränsen för vissa deltagare låg just där på Donken.McDonalds åkersberga ser jag! Var där med min jawa 210 idag. Nåja på onsdag är körkortet åter. Då blir det KTM igen?
Bra kämpat ändå.50 meter. Lungorna orkade knappt med att kicka igång den.
Den hade nog stått ett år bara. Kan inte nyttja den så det blir en annons.Bra kämpat ändå.
Hur länge hade den stått till sig?
Isdäck på inför vintern bara, så har du säkert en riktigt kul ismaskin.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|