Tommy.exe
Guest
Slut på världens mest jinxande post genom tiderna, hörs i morrn när jag blivit av med lappen![]()
![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Slut på världens mest jinxande post genom tiderna, hörs i morrn när jag blivit av med lappen![]()
De jag känner som har haft mc kortet tillräcklig länge har inte någon hoj och de vill inte åka med på r1anDe andra som har hoj har inte kort eller inte haft det tillräckligt länge. Jag ska ta en lektion men skulle även vilja köra lite på egen hand.
Själv så körde jag hela förra säsongen utan kort och de lyckades inte stoppa mig en enda gång![]()
Till och med utan försäkring täcker tff allt utom den egna hojen.
Det finns körskolor.
med risk att bli återbetalningsskyldig ja ..... är det en risk värd att ta ?
Men då jag behöver bara lite korrigering så tycker jag det är onödigt att ta en massa lektioner.![]()
Har inte tröskat igenom alla poster men är det inte just det du behöver? Veta hur du ska pacera dig på vägen mm. Det lär du dig i bästa fall på ngn enstaka lektion men i värsta fall inte på 400 mil olovlig körning. Kör du bana är ju körvolym det sista du behöver... Eller?![]()
Har haft jäkligt otur med konstapeln sen jag började åka hoj...Stoppad 3 ggr, 2 ggr av dessa flygande besiktning, speed ticket 1 gång..sen har jag haft tur med Bosse batong också då jag lyckats åka förbi kontroller utan bli invinkad, eller kommit in vid kontroll som man fått passera efter lite snabbåka..., och några ggr har de stått med lasern och ruskat på huvudet då man precis slagit av efter lite kurvnirvana..
Har inte blivit stoppat lika många ggr i bil, trots man haft bilkortet 17 år längre än hojkortet...
Men jag är man nog för att stå för mina handlingar och stannar självklart plikttroget om de vill mig något, har inget att dölja![]()
Jag är medveten om det! Men då jag behöver bara lite korrigering så tycker jag det är onödigt att ta en massa lektioner. Nej pengar är väl inte problemet, men absolut så tär bankörningen på min ekonomiMan behöver vara slösaktig bara för att man har pengar! Sen så vill jag naturligtvis ut och köra nu när det är så härligt väder och kommer i bästa fall ha kortet om en månad
![]()
Är det därför du inte har råd att ta ett MC-kort?
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |