on/offroad
Bannad
Killen håller ju på att ta kortet.... Man kan ju undra varför du är så bitter. Har ju aldrig något vettigt att tillföra någon diskussion förutom bittert dravel hihihi....
Olovlig körning, missade du det? Muntergök.
Killen håller ju på att ta kortet.... Man kan ju undra varför du är så bitter. Har ju aldrig något vettigt att tillföra någon diskussion förutom bittert dravel hihihi....
Det är rätt intressant nere i Malmö nu - polisen kollar alla med utländskt utseendeVi vanliga svennebananer är dom föga intresserade av.
Jag hade riktigt tur och var av med mitt bara ett par dagar![]()
Den polisman som sköt mig mig med lasarn var inte berättigad att använda denna då han behövde gå en repetations utbildning för att använda sig av den igen
Kortfattat hade han inte skjutit med lasern på över ett år för att hans mätningar ska vara giltig måste han gjort repetions utbildning på den vilket han hade glömt
Som tur var har jag egen advokat som kollade allt detta åt mig och efter ett samtal ner till polisstation från den samma så fick jag mitt kk till baka direCKt![]()
Lägg ner mytterierna. Man kan inte bara "slå en signal" till polisen och få tillbaka ett indraget kk. Ärendet behandlas av transportstyrelsen alt åklagare om det gäller grövre trafikbrott. Polisen beslagtar ditt körkort sen har dom inget mer med saken att göra.. Fan vad jag hatar smutsiga små äckliga mytomaner. Ni är ett sjukt folkslag
Du är skyldig att kolla upp om fordonet du kör är skattat, försäkrat, påställt och inte har körförbud, det är föraransvar på det, inte ägaransvar, så du brast lik förbannat.Om du anser det för att jag körde bilar som var körförbud på så var det inte mina bilar och visste inte om att det var körförbud.. Alla mina fordon är försäkrade och skattade![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |