Skrotnisse
What would Shervin do?
Jag är trött på allt tjat om penisförlängare.. Bara för att jag har den fetaste hoje OCH den längsta kuken...
Varför har du inte en grov istället?
Jag är trött på allt tjat om penisförlängare.. Bara för att jag har den fetaste hoje OCH den längsta kuken...
De flesta som kör 600 eller 750 har inte tillräckligt stora kastanjer för att köra 1000.
De flesta som kör 600 eller 750 har inte tillräckligt stora kastanjer för att köra 1000.
Jaha... så alla som kör 1000cc har hängpung menar du?
Det är sällan någon, som inte själv är hojintresserad, som överhuvudtaget fattar vad det är jag åker på. Har däremot fått förklara ett antal gånger att det INTE är den nya V-Maxen...
Däremot brukar de flesta gilla ljudet från 1700cc V-Twin genom två öppna Akra-pipor
Å andra sidan skiter jag rätt armtjockt i vad folk tycker: Jag har en MT-01 för att JAG vill ha en MT-01
Visst fan ligger det något i det du säger, och det är skitjobbigt med en stor drule och massor av pung som hänger och dinglar. Det är därför jag kör med perforerat skinnställ så det blir kallt som fasiken och då är problemet liksom bortblåst
Fick mycket bannor förr för att man överhuvudtaget körde hoj och hade smått.
Typ "tänker du inte på vad du riskerar med att köra hoj, barnen kan bli utan pappa".
Snäll, dum eller klok? som man var så lyssnade man på detta och lade hojåkandet på hyllan.
Men aldrig något om hojvalet, varken då eller nu.
Jaha... så alla som kör 1000cc har hängpung menar du?
Ofta för tydligen tillverkar BMW enbart "gubbhojar" enligt många. Undrar om det kommer sitta kvar i sommar när S1000RR kommer ut på vägarna.
DP says: Bara döda fiskar färdas medströms....
Det där var nog mest ett korkat antagande tycker jag.
Alltså just det här med "Jag hade kört ihjäl mig direkt". Är människor helt handikappade och av totalt avsaknad av allting?
Bara för man kör hoj, betyder det inte att man måste köra ihjäl sig direkt. Är så jävla less på just den kommentaren. Får höra den 15 gånger / säsong.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|