- Jerker -
Gudomlig sporthojare
Man behöver väl aldrig försvara en Ducce, den sköter sig själv
Ni med Ducati, faktiskt alla som kör ett fordon från Italien, brukar ju vara ganska proaktiva och tala om hur bra de är.
Man behöver väl aldrig försvara en Ducce, den sköter sig själv
Ni med Ducati, faktiskt alla som kör ett fordon från Italien, brukar ju vara ganska proaktiva och tala om hur bra de är.
Det är svårt att vara blygsam när man har rätt, men det går bra att kalla mig fanatisk också
Jag ska fan bli proaktiv!
Stå bredvid hojen och när någon går förbi ska jag slita tag i vederbörande, marscha fram dem till hojen och påbörja en lång monolog om hur bra det är att åka sporthoj och att minsann INTE kör ihjäl sig direCKT!1! (Märk väl min ..ckt! stavning)
Man omvänder dem helt enkelt en åt gången!
Kör man motard så är ju "moped" och "eu-moppe" dem mest vanliga kommentarerna.
jag köpte mig en R6-a nu för ett tag sen och håller på att ta mc-kortet nu men min egna uppfattning är att många som inte har mc eller kör, ifrågasätter oftare varför man inte köpte sig en R1? och sen de andra som vet lite vad det är för något anser att en R6 var ett bra val.
Mycket handlar nog om macho-grejen att större är bättre o tuffare. Men jag ser ju hellre att jag kör en hoj som jag kan hantera på ett bättre sätt o där med ha roligare när jag kör.
Fick ofta frågan...
- Ohh cool R1´a
(När jag körde en Suzuki K5)
- Eeee. Nej, det är en Suzuki, och deras model heter GXSR 1000!
- Jaha. ok. R1 är coolt. Varför köpte du inte en R1?
- Jo! för att dom har 10 hk mindre och väger mera. Och jag tycker att den här e snyggare.
-Jaha, det var som fan. Och sen sparkar dom lite på framhjulet och klämmer på frambromsen. Och sen kommer en harang om att dom haft en DT50 när dom va 15år. Som var trimmad och gick som fan
Om nån skulle klaga på mitt hoj val så säger jag bara "If you ain't got Suzuki you ain't got shit"
Men jag tror knappast nån vågar säga nåt annat än "fan vad fet hoj"
För i så fall blir det!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024