Tack för ett relevant och intressant inlägg i tråden.Personligen tycker jag kwaken ser ful ut specielt baken!
Tack för ett relevant och intressant inlägg i tråden.Personligen tycker jag kwaken ser ful ut specielt baken!
Tack för ett relevant och intressant inlägg i tråden.
Personligen tycker jag kwaken ser ful ut specielt baken! Men de ska bli spännande på hojmässan att se den! kanske man får ett annat tycke i verkligheten!
PHETT 'N FAKK THE REST!! Nu har garth285 varit ute o gasat i bara jeans o jacka med nya uppdaterade motorn!! 201mph GPS-speed!!
http://www.youtube.com/user/garth285#p/u/10/4fzHEjRsPcM
PHETT 'N FAKK THE REST!! Nu har garth285 varit ute o gasat i bara jeans o jacka med nya uppdaterade motorn!! 201mph GPS-speed!!
http://www.youtube.com/user/garth285#p/u/10/4fzHEjRsPcM
EditYngve. Ni norrbaggar fattar ju inte ens språket vi skriver här på SVERIGES STÖRSTA SPORTHOJSFORUM!! Uppdaterad motor = tunad vilket betyder trimmad. Uppgraderad = Utbytesmotor från Kawasaki med de nya kammarna, ventilfjädrarna, ventilbrickorna osv. PuNgKTt
IRONI!!
Fasen vad långsamt Tidningen BIKE i england , körde ju 201,94med BMW'n
JAG parkerat (i ditt cykelställ då lr!?)...DEN starkaste hojen går oftast även fortast, hur tänkte du nu X4rookie?
Uppdaterad motor = tunad vilket betyder trimmad. Uppgraderad = Utbytesmotor från Kawasaki med de nya kammarna, ventilfjädrarna, ventilbrickorna osv.
går den att hjula med ??
Dvs tuning.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras