Och på min -04 gick vevtappen av efter 78timmar
Hur långt varvade du då?
Och på min -04 gick vevtappen av efter 78timmar
Den lät som ett modellplan....Hur långt varvade du då?
Min hade gått 140h när ja den revs men hade utan problem gått längre... Men me tanke på hur dyrt de kan bli me ett ras så betalar ja hellre en renovering innan de sker...
66 länk är till 550.Varför kortar du den inte 2 länk och använder kedjan?SGM hävdar att min är välskött Nu är den snart ihopplockad med 380 kit istället
Om någon behöver så har jag numer en oöppnad kamkedja 66 länkars, till 650 om jag minns rätt. Råkade klippa o klistra fel i inköpslistan idag Kan levereras mellan solna-örebro ungefär...
Är det här rätt eller har jag snemonterat nått ? Jag kan inte få prickarna att line'a upp perfekt när jag monterar kopplingskorgen...
Humm, om korgen sitter stumt mot det nedre drevet, som är låst via veven fortfarande, så borde väl det övre utan problem bli rätt ?
Jag sitter och klurar på hur jag ska få ut lagret som sitter innanför vattenpumpen.
I reservdelslistan hänvisar de till ett vanlig lageravdragare samt en adapter, hur gör ni när ni drar ut lagret? (Del 63)
Sedan undrar jag hur man får ut de 2 st nållager som sitter på insidan av kopplingskåpan? (Del 72)
http://www.husaberg.com/fileadmin/user_upload/Partsmanual_D-E_04.pdf 13,8mb Sidan 55 enligt pdf:n
Stoppskruv som hör till strypkitet?
Drar ni dreven på veven o till kamkedjan med Loctite 2701 eller 243 ? Dvs, ska jag orka leta rätt på en öppen Tools och köpa en burk 2701 eller klarar jag mig med den 243 jag har ?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|