Har vart sjukskriven över jul å nyår för att farsan som stod mej väldigt nära gick bort i cancer. Julafton bjuder på ett anfall där ja tuppar av å krampar, tuggar fradga å blod (från min sönderbitna tunga). Efter detta anfall som va de första i mitt snart 29åriga liv har ja haft väldiga sömnbesvär. Har inte brytt mej så mycket eftersom ja vart hemma, idag ska ja dock iväg å ta ett eeg för å se om ja får va kvar eller om de blir köttkvarnen direkt. Låg fortfarande å vred mej vid 5 så ja slängde i mej en stilnoct, den bet ju föga... E fortfarande vaken å börjar få panik om de blir nån sömn alls innan undersökningen senare idag =/... Ska man behöva kliva över doktorns dos för att dessa piller ska ge effekt? Har läst om snabb toleransuppbyggnad så nu kanske ja skulle behöva 3 eftersom den första inte bet... Detta gör mig bitter... Ber om ursäkt att de e grötigt men e skrivet på luren...
Om jag utgår ifrån mig själv så skulle jag säga att det är en massa jävla oro som håller dig vaken. Skit i pillren, gå på undersökningen och håll tummarna för att du bara är jävligt överansträngd.