Äh, man har ju alltid en parkamrat med sej när man är ute och dyker väl?
Jag skulle nog lagt till att jag var dJeffLigT glad att den inte sköt sig precis innan uppstigning efter 30 min på 30 meters djup.
DET hade varit hårigare än Chewbaccas farsa!
/e
Kunder, normalt äldre personer, som inte litar på att vad jag säger gäller.
Först ringer de mig och frågar, och sedan när de fått svar på sin fråga måste de ringa mellanchefen och dubbelkolla, varpå han (chefen) kommer ut ur sitt kontor och frågar mig ändå, för han har ju inte en jävla aning...
Varför i helvete ringer de mig först om de ändå inte lyssnar på svaret?
Först ringer de mig och frågar, och sedan när de fått svar på sin fråga måste de ringa mellanchefen och dubbelkolla, varpå han (chefen) kommer ut ur sitt kontor och frågar mig ändå, för han har ju inte en jävla aning...
Woohoo känner igen symtomen.
Vad jobbar du med?
Bygghandel...
Något som är tråkigt nog att borda förbjudas då det skapar depression i samhället.
Bygghandel har ju verktyg och annan manligt. Det är ju de roliga affärerna. Är du säker på att du inte är ett fruntimmer i alla fall? ;-)
Skoaffärer, där har vi affärer som är så tråkiga att klockorna går baklänges...
Men det är enformigt och för enkelt. Kränga sopor på idioter är rätt sak samma oberoende vad man kränger.
Samt att gubben som kommer in med en hemmets journal 5 min innan stängning och säger "jag såg på han den däringa Martin Timmel igår och tänkte bygga en sådan här, men hur får man fast dom två träbitarna i varandra?", och sen stirrar på en som om man vore en marsian när man försöker förklara åt denne hur han skall göra, innan han ca 20min _efter_ stägningsdags skall ge en en utskällning, "för det är ju så förbannat dyrt" med 200kr för material till att bygga en vadfan det nu är, innan han efter 10min till skall börja pruta, fast han virar in i en halvmiljons merca med en 20000kr kostym på sig, och gott har råd att betala för sig. Helt klart tappar sin charm efter den 2678:e gången.
Klockren pappskalleMen det är enformigt och för enkelt. Kränga sopor på idioter är rätt sak samma oberoende vad man kränger.
Samt att gubben som kommer in med en hemmets journal 5 min innan stängning och säger "jag såg på han den däringa Martin Timmel igår och tänkte bygga en sådan här, men hur får man fast dom två träbitarna i varandra?", och sen stirrar på en som om man vore en marsian när man försöker förklara åt denne hur han skall göra, innan han ca 20min _efter_ stägningsdags skall ge en en utskällning, "för det är ju så förbannat dyrt" med 200kr för material till att bygga en vadfan det nu är, innan han efter 10min till skall börja pruta, fast han virar in i en halvmiljons merca med en 20000kr kostym på sig, och gott har råd att betala för sig. Helt klart tappar sin charm efter den 2678:e gången.
Alla jobb har sin charm.
Klockren pappskalle
Jotack, kostymnissar är fan de vidrigaste kunderna i 99 fall av 100,
Står det en till utseendet odräglig raggare och en "finklädd" business man i kön till kassan så kan du ge dig fan på att mr.business är den som är sjukt otrevlig.
Annat som gör mig förbannad är folk som slänger ur sig "kunden har alltid rätt" när det kräver något korkat eller "vet du inte vem jag är?" som något klent hot på krogen.
Och för knappa 60kr i timmen när man betalt skatt och andra kommunistavgifter vid det läget, så skulle man hellre fara hem efter 8 timmars arbetsdag när man är hungrig, trött & skitnödig, istf att jobba över med en sådan höjdare.
Plural, min vän, mina studier visar att ca 35% av befolkningen fungerar (nåja) ungefär snarlikt.
Helt klart.
Ja, de två typerna är underbara, gärna i kombination med att de försöker returnera/reklamera saker utan kvitto, helst från ett varumärke vi inte saluför (fast det vet ju självklart de mer om än jag).
Dina resultat är lite i underkant skulle jag tro.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|