steffe
"Mannen som talar med whisky"
NopeDet så att säga snöar, MYCKET.
I BSC så regnar det bara å kallt, fuktiga å blåsiga +2
NopeDet så att säga snöar, MYCKET.
Ju mer jag ser MC-kollektivet ute på vägarna desto mer förstår jag varför vi är så hatade.
Stockholms första någorlunda varma dag.
Vårkänslor får mej att vilja köra hem från jobbet med fönstret nere.
Tuff kille på tuff hoj drar förbi i 1000 km/h på 50-sträcka.
Under millisekunden han är i jämnhöjd med mej lättar han på kopplingen och låter motorn tala fritt.
Mina öron ringer fortfarande.
Seriöst alla ni motorcyklister som kör med öppna rör kan DRA ÅT HELVETE!!!1!1!!!11ONE!!
Ju mer jag ser MC-kollektivet ute på vägarna desto mer förstår jag varför vi är så hatade.
Vi? Gillar du hästar, motorcyklar och trampcyklar?
Problemet är väl egentligen inte vilken sorts sadel vi sitter i för även utan sadel har alldeles för många inställningen...
Du ska anpassa dig efter mig!
Du flyttar dig när jag kommer!
"Vi" skulle må mycket bättre om "vi" anpassade oss lite mer till andra och inte hatade lika mycket!
Men cyklister i klunga och lövblåsare sätter verkligen en på prov!
Visst, men INTE lövblåsare.
Buy quality, cry once
Har relativt nyligen skaffat Whatsapp. Finns en relativt välfungerande gruppkanalsfunktion.
En grupp jag är med i drabbades snabbt av problem efter att den skapats. Det visade sej vara ett misstag att ha länken till gruppen öppet på nätet, via den kunde nämligen idioter hitta direktnummer till alla som gått med i gruppen.
Igår fick jag ett videosamtal från ett nummer jag inte kände igen. Visste inte riktigt vad det handlade om så jag svarade och möttes direkt av en runkande man.
Jävla äckel.
Stefan Löven I partiledardebatten... Alltså, vad I hela helvete... jag är fan mållös, ett sånt förbannat jävla ärkepucko... Jag skäms fan å hans vägnar, han har ju inte vett nog att skämmas själv... Skamfläck är vad du är, trattminister!
Nu har jag inte sett något av dem i år, men han var ju ett praktpucko även förra gången det begav sig, inte hjälpte det att få honom utröstad ändå.
Jävlarns vilken debattör!
det var ju absolut ingen som upptäckte den där snygga övergången!
Vad värre är att det är långt ifrån den värsta fadäsen han lyckats med.
Man vet fan inte om man ska skratta eller gråta, svårt att välja vilken forumtråd man ska posta I... Jag valde slutligen denna, för även om det har ett visst humoristiskt värde så är den sorgliga verkligheten att detta är vår statsminister och inte någon allmän byfåne som blandar sig I ett samtal han inte förstår... Tragiskt är vad det är.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|