Så nu när den är återkallad har vi inga problem med pedofilinvasion längre? Gött!Jag vilket jävla samhälle man lever i.
Här är broschyren för den som missat.
Så nu när den är återkallad har vi inga problem med pedofilinvasion längre? Gött!Jag vilket jävla samhälle man lever i.
Här är broschyren för den som missat.
Så nu när den är återkallad har vi inga problem med pedofilinvasion längre? Gött!
Vilket barn som nu vågar göra det gentemot tjänstemän i ett vilt främmande land.Socialtjänsten och migrationsverket kommer arbeta för att barnet ska få uttrycka sin egen åsikt.
...jag besiktigade bilen på Carspect för några veckor sedan och fick påbackning på parkeringsbromsen som hade dålig bromsverkan. Fick det fixat och med nya bromsbelägg då.
Igår åkte jag för ombesiktning till Opus - och fick "2:a" på bromsskivorna istället : (
Skivorna var alltså godkända hos ena besiktningsinstansen och underkända hos nästa.
...jag besiktigade bilen på Carspect för några veckor sedan och fick påbackning på parkeringsbromsen som hade dålig bromsverkan. Fick det fixat och med nya bromsbelägg då.
Igår åkte jag för ombesiktning till Opus - och fick "2:a" på bromsskivorna istället : (
Skivorna var alltså godkända hos ena besiktningsinstansen och underkända hos nästa.
Tradigt. Skulle aldrig göra ombesiktning på annan firma än den första, finns dom som sätter en ära i att vid ombesiktning jaga verkliga och påhittade fel som konkurrenten enligt dessa ska ha missat men som dom knappast skulle jagat om första besiktningen var på samma firma.
Visst, om det verkligen VAR trasiga skivor så är det ju en annan sak, men var det en ren bedömningsfråga av slitage så vet jag vad jag tror...
Får de verkligen göra så? Har för mig att jag läst att de bara får kolla och anmärka på 2:an som ska åtgärdas enligt föregående besiktningsprotokoll när man åker in för efterkontroll...
De får givetvis göra anmärkningar på annat som kan ha uppkommit sen första besiktningen. En del fortsätter att köra som vanligt och väntar med att åtgärda fel vilket skulle kunna skada andra saker. Man kan också ha närkontakt med omgivningen och på så sätt förändra fordonet från gång till annan.
Rena slitagedetaljer kan hinna passera en gräns.
Antar att slitaget inte mättes på något sätt..- Jag tycker i alla fall det är lite godtyckligt att en bromsskiva som godkänns på ena stället ena veckan, blir underkänt på nästa ställe veckan därpå. I synnerhet som jag kör bilen max en mil om dagen i lugnt tempo.
Antar att slitaget inte mättes på något sätt..
- Jag tycker i alla fall det är lite godtyckligt att en bromsskiva som godkänns på ena stället ena veckan, blir underkänt på nästa ställe veckan därpå. I synnerhet som jag kör bilen max en mil om dagen i lugnt tempo.
Malena "Det finns inga jihadister i flyktingströmmarna" Ernman ska sjunga på minnesdagen för terrordådet på Drottninggatan, och statsminister Stefan "tar inget ansvar" Löfven ska hålla tal...
Steffe, han som med sin dysfunktionella politik och tama hantering av de som nekas asyl lät dådet utföras (och som skyller på att sossarna ärvde en dysfunktionell migrationspolitik av alliansen), och Malena... Jag hoppas verkligen inte att hon får betalt för det här, för isåfall innebär det att hon gör personlig ekonomisk vinst på att folk dött till följd av det som hon själv avfärdade som en myt (och de som varnade för det stämplade hon som rasistanazistfascister):
View attachment 442826
Tror jag ska ta och kommentera hennes inlägg:
"Hej! Hörde att du ska sjunga på minnesdagen för det terrordåd som skedde till följd av det som du själv avfärdade som en myt. Hur känns det?"
Skämmes tamefan!
Han fick ju bra betalt av nujen för nånting. Han kanske kunde gå upp på scen med ernman och dra nåt kul skämt om tolerans.Sjunger Ernman för att hylla Akilov?
Sjunger Ernman för att hylla Akilov?
Spelar det någon roll vad hon sjunger om tycker du?
Jag tycker att det är osmakligt att en artist som gjorde sitt bästa för att ignorera och tysta de som varnade för jihadisthotet som döljer sig i flyktingströmmarna ombeds att sjunga på en minnesstund för de som omkommit just till följd av en terrorattack utförd av en jihadistisk flykting.
Jag tycker det spelar ganska roll om hon sjunger för offren eller för Akilov.
Bara på så sätt att det såklart vore ännu värre om hon sjöng hyllningssånger till Akilov. Det vore ju bara sjukt.
Jag var sarkastisk just pga av hennes tidigare historik på området.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|