Idag är jag förbannad därför att...

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
Håller på att sälja mormors gamla bil på blocket, fy fan säger jag bara.
Opel Astra från -94 med 16k mil på mätaren, 2 ägare, fult yttre men startar alltid som en klocka.
Vinterdäck på fälg och hela tjöret.

Har begärt 3000, för en bil som är besiktigad, skattad och startar utan problem.
Har under helgen fått ett trettiotal meddelanden/samtal/mail alla i samma stil,
"halo du få 1000"
"ja bjud 2000 kör från malmö nu kommer hämta"
Och så blir dom lack när man säger nej tack och börjar slänga glåpord och skit :huvet
Skönaste hittills är en kille som ville pruta för att jag bodde så långt ifrån honom, jävla ägg :näsblod

Om någon i södra sverige behöver en billig skitbil till sin unge som ska börja övningsköra/precis fått kortet så hojta till, vi löser kompispris, allt för att slippa blockets finest... :fyllisar

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Jag måste köpa ny bil... min gamla Astra -04 klarar inte nästa besiktning.

Vet ni vad som hände?

Jo, vänster framlykta satt löst och när mecken limmade den med dubbelhäftande tejp lyckades han få till ett jordfel. Så när man slår om regleget så man för heljus så dör radion, haha.... :näsblod

Så lyckades han knäcka för spolarvätslkan med.... :3freak

Upptäckte det häromdagen när mojängen trillade av kofångaren... så jag saknar själva sprutarmojängen och plaströret är helt trasigt...

Plus jordfelet då...

Jag byter meck såklart men nu krävs ny beggad kombi...

Vad skall jag köpa tycker ni???

Håller på att sälja mormors gamla bil på blocket, fy fan säger jag bara.
Opel Astra från -94 med 16k mil på mätaren, 2 ägare, fult yttre men startar alltid som en klocka.
Vinterdäck på fälg och hela tjöret.

Har begärt 3000, för en bil som är besiktigad, skattad och startar utan problem.
Har under helgen fått ett trettiotal meddelanden/samtal/mail alla i samma stil,
"halo du få 1000"
"ja bjud 2000 kör från malmö nu kommer hämta"
Och så blir dom lack när man säger nej tack och börjar slänga glåpord och skit :huvet
Skönaste hittills är en kille som ville pruta för att jag bodde så långt ifrån honom, jävla ägg :näsblod

Om någon i södra sverige behöver en billig skitbil till sin unge som ska börja övningsköra/precis fått kortet så hojta till, vi löser kompispris, allt för att slippa blockets finest... :fyllisar

Köpare och säljare!:tummenupp

Last edited:

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
Köpare och säljare!:tummenupp

Guldläge ju!!!1!!
Har faktiskt en som kommer imorgon och ska köpa den för 2500.
Jag har noll pengar investerat i bilen, den har stått på morsan i 4 år nu och hon orkade inte med alla puckon som vill köpa en så billig bil så hon sa att jag fick stålarna för den om jag sålde den, nu såhär i efterhand känns det knappt värt med all tid man lagt på att svara på idioter :huvet

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Guldläge ju!!!1!!
Har faktiskt en som kommer imorgon och ska köpa den för 2500.
Jag har noll pengar investerat i bilen, den har stått på morsan i 4 år nu och hon orkade inte med alla puckon som vill köpa en så billig bil så hon sa att jag fick stålarna för den om jag sålde den, nu såhär i efterhand känns det knappt värt med all tid man lagt på att svara på idioter :huvet

Jag brukar höja priset med vad de försöker pruta per telefon, sms eller mail.

Svaret blir till 99% men det står ju si och så mycket i annonsen.

Just det svarar jag bara den lägger jag på

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Att om man vill ladda bilen vid någon av alla laddstolpar som finns så använder alla olika kort, abonemang eller appar.
Blir ju förton olika kort osv att beställa, ladda ner och ordna.
Varför kan de inte bara enas om ett gemensamt sätt, typ som swish.
Man blir förbannad..

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Att om man vill ladda bilen vid någon av alla laddstolpar som finns så använder alla olika kort, abonemang eller appar.
Blir ju förton olika kort osv att beställa, ladda ner och ordna.
Varför kan de inte bara enas om ett gemensamt sätt, typ som swish.
Man blir förbannad..

Dessutom olika kontakter. :gnissla

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Haha! Tog +2 månader semester inge jobb på länge.

Först 15 dagars backpackning längs bohusläns partyställen och sedan flyget över till Us and A.
Hela vägen mot oktober:hihi

Jobba hårt nu så skattekronorna rullar in:tummenupp

Är längs vandringsleder utanför Seattle , lite ösa i luften häromdagen.
Var på Seattle SEATAC marksnubben snodde ett flygplan , jag var uppe i ett bergsområde
med sikt mot in/ut flygbanor på Seatac men fatta ju inte av det jag hörde att nått var fel

Dags för mittpådagöl kingsize 25oz o tacos då jag stannat till utanför en lyxig förort

Antar att era väckarklockor ringer om nån timma , pussa stämpelklockorna från mig

:D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Frågan är ju hur fan man ska komma undan skiten?
Frågade sambon om hon inte skulle kunna avliva mig i sömnen, men eh, no dice. Vågar man hoppas på en utomjordingsattack, eller sviker dom jävlarna oss igen? :va
Hur går det för Trump och Kim Jong nuförtiden? Är ett litet kärnvapen för mycket att begära?

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Keep it coming boys , behöver nått att läsa till min gigantiska Bud Light med limeklyfta.

Solen skiner, kl är 15 morgonjoggingen på 10km är avklarad sedan länge och solen skall
forsätta skina.

Man är solbränd och fluffig och i topptrim.

Ah , få se - fan ångest , kollar kalendern.
Skall vara tillbaka på jobbet 23 september kl 23:00

:näsblod

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Om din dotter blir brutalt mördad av en terrorist (som inte ens skulle ha befunnit sig I landet då det beslutats att han skulle utvisas men som gjorde det I alla fall på grund av att staten med sin dysfunktionella utvisningspolitik misslyckats med att sparka ut honom) så får du 60 000 kr I skadestånd:
https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/ebbas-pappa-upprord-over-skadestandet/

Om du, på grund av egna värderingar och övertygelser, vägrar att skaka hand med din blivande chef på grund av att denne har "fel" kön, då får du 40 000 kr I skadestånd:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/u...a-i-hand-vid-intervju-unik-dom-ger-henne-ratt

Ska man skratta eller gråta? Jämför vi de här två skadeståndserhållande individerna så tror jag mig veta vem av dem som skrattar och vem som gråter... En sak är säker: det är nåt jävla fel på rättssystemet I det här landet. Ur led är tiden...

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Om din dotter blir brutalt mördad av en terrorist (som inte ens skulle ha befunnit sig I landet då det beslutats att han skulle utvisas men som gjorde det I alla fall på grund av att staten med sin dysfunktionella utvisningspolitik misslyckats med att sparka ut honom) så får du 60 000 kr I skadestånd:
https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/ebbas-pappa-upprord-over-skadestandet/

Om du, på grund av egna värderingar och övertygelser, vägrar att skaka hand med din blivande chef på grund av att denne har "fel" kön, då får du 40 000 kr I skadestånd:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/u...a-i-hand-vid-intervju-unik-dom-ger-henne-ratt

Ska man skratta eller gråta? Jämför vi de här två skadeståndserhållande individerna så tror jag mig veta vem av dem som skrattar och vem som gråter... En sak är säker: det är nåt jävla fel på rättssystemet I det här landet. Ur led är tiden...
Ska du ändra detta så tror jag min gamla lösning om att avrätta alternativt landsförvisa samtliga i sittande politikereliten är den enda lösningen. Samt såklart plocka bort och landsförvisa samtliga islamister på ansvariga positioner. Ut med skiten och stäng gränsen.

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Sporthojspiloter som får kåtslag av att vara så högljudda som bara e möjligt.
Fick ni inte tillräckligt med uppmärksamhet som små?
#gubbgrinig #orginalärbäst
...man blir förbannad.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
...man blir förbannad.

Fast gamla oljekylda där all ull lämnat vansinnige hanssonblåset borde få dispens.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
...man blir förbannad.

Gubbkewkar på glidare med raka rör likaså. :hihi

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Hoj
Speed Triple 1050 RS, 700 CL-X Sport, 500W Bafang
Kostar pängar? :confused:

- Pängar? Inte kostar Biltemas stålull några större pängar direkt.

I övfrigt håller jag med om att en del verkar satsa mer på att höras än att köra mc.
Ungefär som yngre förmågor som rå-tonar rutorna på bilen och kör liggandes med enbart nästippen synlig ovanför ratten :hihi

Jag har själv ett sportAkra som inte är längre o grövre än en normal p***s, men av hänsyn till mina medsvenskar kör jag med en mindre aggressiv burk. Man hör inte vad man tänker med den på, och man hör inte heller högafflarna vina runt hojen heller när man passerar normalSvenssons.

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...