steffe
"Mannen som talar med whisky"
Fast det är väl bratstyle inte bikerstyle...
Vaskning!
Fast det är väl bratstyle inte bikerstyle...
Dems kanske va snuttar som filmade dems efter som dems körde 30 för fort?Jä... rövhål och ligga tätt bakom på 73:an i hög fart! Dög inte 140 eller..?
Man får grilla innomhus....Grillförbudet i Skåne suger fet hästballe, omfattar ALLA typer av grillar...
Jag bor på fjärde våningen i stan och har en elgrill på balkongen.
Risken för att den ska kunna sätta eld på något är lika med noll och det fattar vem som helst, men kan lova att någon jävla paragrafryttare hade lackat ur och anmält om dom sett att man drog igång den.
Hoppas fan det kommer ett rejält ösregn snart... :sur
Dems kanske va snuttar som filmade dems efter som dems körde 30 för fort?
Nä, han låg och fiskörde i Västerhaninge så jag körde om. Vid vägbygget i Handen hade han hittat farten och kom ikapp (där först ja). Jag ökade men den filuren tryckte på bakom med nån halvmeters avstånd. Får väl stryk av tanten sin om han inte hinner hem i tid en söndag, vad vet jag. En VW pickis... Säger ju allt.
Visst tusan, hade jag inte kommit på tanken men jag ska fylla burken med olja och rikta strålen utanför rutan nästa gång.Äh, man släpper gasen och tömmer spolarburken hajar du väl.
Man rycker i snöret som öppnar luckan så att fotanglarna ramlar ner på vägen..... :upÄh, man släpper gasen och tömmer spolarburken hajar du väl.
Nej, nej, ren glykolVisst tusan, hade jag inte kommit på tanken men jag ska fylla burken med olja och rikta strålen utanför rutan nästa gång.
Man får grilla innomhus....
Kanske inte så lämpligt med kol eller gasolgrill iofs
Men elgrill under köksfläkten funkar ju
Semester, varmt som fan.
Började med att besöka några bilnasare, här ska tjackas ny careta.
Visade sig vara VM i tröttmössa, ingen orkade lyfta på arslet.
Sket i dems, åkte till Esso ( ja, kycklingar, det heter så ) och köpte kaffe å bulle, locket till koppen fastnade i stereon och fyllde mittkonsollen med kaffe, sweet.
Gick in på gubbdagis för att handla lite laddbara batterier, den fete herrn bakom mig i kassan körde på mina hälar med kundvagnen, fick en hint om att jag stod i vägen, men informerade vederbörande om att jag faktiskt vill betala varan jag har i handen, ja, utan korg.
Funderade på om jag skulle ta upp diskussionen utanför varuhuset, men tänkte igenom scenariot några sekunder ( argumentation, polis, rättegång, advokatkostnader osv, och gick bara ut, glad att jag lärt mig läxan i livet
Well, kom hem och naturligtvis slutade fjärrkontrollen till garageporten fungera just idag och givetvis blev jag tvungen att kliva ur bilfan för att öppna och självklart kom det en aggresiv jävla pappskalle och gapade för att jag stod i vägen i 30 sekunder.
Knep käft, öppnade dörren och körde ner bilen, gick upp i gången för att stänga porten och såg att ena skyltlyktan slocknat.
Gick hem, hämtade verktygslådan, glödlampor och gick tillbaka till garaget.
Låste upp bilen, öppnade bakluckan, ställde ner Kamasa-satsen och öppnade den....upp och ner.
Hela bagaget fullt med små jävla hylsor och bits av alla de slag.
Varmt så inihelvete i garaget.
Skruvade bort glasen till nr-ljusen, bytte glödisar, satte ihop skiten, plockade ihop verktygen, stängde bakluckan.
Poff, ena lampan pajade.
Tog isär, satte i ny lampa, verkade glappa, rörde lite på den, poff så gick säkringen.
Gick hem, tog en kall dusch, öppnade en kall öl och här sitter jag nu.
bajs
Tuff dag. Men du har åtminstone semester och det är inte du som är varken trött i mössan, fet, eller aggressiv pappskalle. Tänk hur jävligt de måste ha det, de måste ju leva med sig själva.
Tuff dag. Men du har åtminstone semester och det är inte du som är varken trött i mössan, fet, eller aggressiv pappskalle. Tänk hur jävligt de måste ha det, de måste ju leva med sig själva.
Ingen idé heller, de begriper inte i alla fall. Ta du en öl, äsch ta två. Det förtjänar du efter en sån här dag.Jag vet, det är därför jag inte argumenterar.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|