Semester, varmt som fan.
Började med att besöka några bilnasare, här ska tjackas ny careta.
Visade sig vara VM i tröttmössa, ingen orkade lyfta på arslet.
Sket i dems, åkte till Esso ( ja, kycklingar, det heter så ) och köpte kaffe å bulle, locket till koppen fastnade i stereon och fyllde mittkonsollen med kaffe, sweet.
Gick in på gubbdagis för att handla lite laddbara batterier, den fete herrn bakom mig i kassan körde på mina hälar med kundvagnen, fick en hint om att jag stod i vägen, men informerade vederbörande om att jag faktiskt vill betala varan jag har i handen, ja, utan korg.
Funderade på om jag skulle ta upp diskussionen utanför varuhuset, men tänkte igenom scenariot några sekunder ( argumentation, polis, rättegång, advokatkostnader osv, och gick bara ut, glad att jag lärt mig läxan i livet
Well, kom hem och naturligtvis slutade fjärrkontrollen till garageporten fungera just idag och givetvis blev jag tvungen att kliva ur bilfan för att öppna och självklart kom det en aggresiv jävla pappskalle och gapade för att jag stod i vägen i 30 sekunder.
Knep käft, öppnade dörren och körde ner bilen, gick upp i gången för att stänga porten och såg att ena skyltlyktan slocknat.
Gick hem, hämtade verktygslådan, glödlampor och gick tillbaka till garaget.
Låste upp bilen, öppnade bakluckan, ställde ner Kamasa-satsen och öppnade den....upp och ner.
Hela bagaget fullt med små jävla hylsor och bits av alla de slag.
Varmt så inihelvete i garaget.
Skruvade bort glasen till nr-ljusen, bytte glödisar, satte ihop skiten, plockade ihop verktygen, stängde bakluckan.
Poff, ena lampan pajade.
Tog isär, satte i ny lampa, verkade glappa, rörde lite på den, poff så gick säkringen.
Gick hem, tog en kall dusch, öppnade en kall öl och här sitter jag nu.
bajs