https://www.dn.se/nyheter/sverige/j...som-slav-hos-is-moter-is-anhangare-i-sverige/
“Jamila upplevde ofattbara övergrepp som slav hos IS“
“Det jag inte kan glömma är mamman och barnet, upprepar hon, igen och igen. Mamman var inspärrad tillsammans med Jamila. Hon hade en bebis som var nio månader. IS-terroristerna gav knappt de yazidiska kvinnorna någon mat, utom lite bröd som ofta var mögligt. – Mammans mjölk sinade och barnet skrek och skrek. Mamman kunde arabiska och grälade på fångvaktarna. Hon sa att hennes son grät av hunger för att de inte gav oss mat.
"En dag kom IS-männen in och slet spädbarnet ifrån henne. De var borta i två timmar, berättar Jamila.– Sen kom de med ett stort fat med kött och ris och sa: ”Här är din son. Vi har tillagat honom åt dig”. De sa till henne: ”Du sa ju att du var hungrig”...
Mamman som blev serverad sitt eget barn på ett fat med ris blev galen av sorg, berättar Jamila. – Hon tog köttbitarna från fatet, lyfte dem i sin famn och tryckte dem mot sitt bröst. Hon bara skrek...Huvudet låg på fatet, det hade de inte gjort något med. De hade tillagat de andra delarna av barnet”
Det är de här vidriga asen som JÖK-regeringen Löfven vill "återintegrera" i samhället med hjälp av bidrag, jobbstöd, körkort och bostad. Låt det sjunka in. Den styrande makteliten i landet tror på fullaste allvar att dessa barnamördare, våldtäktsmän och terrorister kan bli, och har rätt att få hjälp att bli, välfungerande medborgare i det svenska samhället. Dessa vidriga mänskliga avskräden som frivilligt anslutit sig till världens mest avskyvärda slaktarsekt, och som i dess regi sliter spädbarn ifrån sina mödrar för att därefter slakta, tillaga och servera dem tillbaka till sina mödrar, de ska ha inte bara ha rätt att som fria män och kvinnor spatsera runt i samhället, de ska dessutom få ekonomisk skattefinansierad hjälp att göra det. Och så undrar folk varifrån mitt sossehat kommer ifrån... Tvi fan för er, era jävla sossesvin! Jag hoppas att karma kommer ikapp er alla, illa jävla kvickt!