Idag är jag förbannad därför att...

Dominator-Rocks

Guest
Man lämnar ju inte bajset efter sig. Det är bara Nyteknik som gör.
Och om ungen äter bajs så säger det mer om föräldrarna än om hunden :zpy
Kan inte ens säga att jag tycker man skall förbjuda barnen...förbjud föräldrar :p indirekt blir det inga ungar då.:tuttar

Min son bajsade i badkaret en gång vad säger det om mig? :va :näsblod :confused:

Edit: Han åt iofs inte upp det! :tungan
 
Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Trodde iofs aldrig att jag skulle säga det här, men barnen är av samhällelig nytta såsmåningom och har därmed ett visst existensberättigande.

Hundar avlas fram för att människor utan social kompetens också ska få sällskap.


Har du hund ?
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Alltså, ta inte det här personligt nu. Jag har social kompetens. Jag har urskiljning också. Det innebär att inte alla uppfattar att jag har social kompetens och det är faktiskt toppen. För mig.

Du är nog den enda kille som man missförstår mer än tjejer.:D

Nej, du bönade och bad så jävligt och grinade över hur ensam du var, så du fick ju ta den.


Tack, vart sätter jag i batterierna:va
 
Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Jag är förbannad att några jäkla curlingföräldrar har ringt och klagat på hund och kattägarna i huset så att man inte får ta ut sina djur på gården för de små barnen kan ev råka få ett sandkorn med hundpiss på sig.

Tänk alla gånger man varit ute och ungarna spyr, kissar, hostar och har sig så att man får deras baciller. Förbjud curlingföräldrar!:mad:

Nu får jag rumsträna hunden på en tidning på balkongen för utanför huset är det ett betongghetto.

Suck:rolleyes:

Träna hunden på dagarna på tidning och så fort det är mörk så smyger du ut :)
 

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
...jag satt och intensivpluggade en jävla massa kolmonoxid/kolväte/koldioxid-bullshit igår kväll till ingen nytta alls. Som tack för det fick jag inte en enda fråga på dagens teoriprov som handlade om detta. Och som om det inte vore nog med det; jag fick knappt en enda fråga som jag ens kände igen.
 

Dominator-Rocks

Guest
App app det gör dom för att rädda äktenskapet ingen annan anledning ;)

App app app!

Det märks att du inte har några kids.... Barn räddar faan inga äktenskap :fakta


:mad:

Edit: Jo då :) jag har fortfarande mitt kvar!


Edit2: Eller så gör dom det :va
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Alltså, ta inte det här personligt nu. Jag har social kompetens. Jag har urskiljning också. Det innebär att inte alla uppfattar att jag har social kompetens och det är faktiskt toppen. För mig.

Mattias..jag vet att du har social kompetens..ibland :p men ibland så saknar du den helt haha. Du vet nog vad jag menar.
Ang mitt inlägg tidigare så var det (liiiite) glimten i ögat. Klart att ungdjävlarna skall ha nånstans att leka men man kan ju samsas :)
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top