Idag är jag förbannad därför att...

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Oj det skrivs inte mycket i den här tråden så nu jäklar är det dax

Lastbilschafförer som verkar tro att de kör en liten sportbil och säkert hinner ut innan man är framme????? Kul o behöva grisnita för att han fick för sig att köra ut rakt framför mig trots att det inte fanns en enda jäkla bil bakom mig och han hade haft god tid på sig då????
Djävla tönt. *morr*
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Lastbilschafförer som verkar tro att de kör en liten sportbil och säkert hinner ut innan man är framme????? Kul o behöva grisnita för att han fick för sig att köra ut rakt framför mig trots att det inte fanns en enda jäkla bil bakom mig och han hade haft god tid på sig då????
Djävla tönt. *morr*


Ja fan....jag blev förbannad för samma sak häromdagen. En jävla tradare med släp och hela helvete smiter ut precis innan mig. Dom får väl för fan vänta lite. Sen körde han 40 på 70 väg och jag fick snigla där bakom :mad:

Hatar att köra sakta.!! :gnissla
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
...Boxer har mage att fakturera för en kanal som slutade sända 1:a april :mad:
Och på Telias ADSL :mad:
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Människor!

Ju fler jag möter desto mer tycker jag om döda ting istället.
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Mattias skrev:
Massa bra inlägg.

Om jag vore homo skulle du få vara min hingst! :gnegg

Oj det skrivs inte mycket i den här tråden så nu jäklar är det dax

Lastbilschafförer som verkar tro att de kör en liten sportbil och säkert hinner ut innan man är framme????? Kul o behöva grisnita för att han fick för sig att köra ut rakt framför mig trots att det inte fanns en enda jäkla bil bakom mig och han hade haft god tid på sig då????
Djävla tönt. *morr*

Det är väl just pga att de VET att man inte kör någon sportbil de passar på vid första bästa lucka. De är antagligen inte heller synska och på så sätt kan se om det kommer någon bakom dig eller inte. Om alla lastbilschaffisar stod och väntade på alla hela tiden skulle det inte finnas tops, nagellack och parfym hos bodyshop när du skulle dit och handla lilla gumman. OM du tänker på hur otäckt det skulle vara kanske det inte känns så jobbigt att behöva ligga bakom en lastbil i 7 minuter.
 
Last edited:

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Köpte en sådan däringa Ben&Jerry glass som alla säger e så jävla god.
Blev en Cookie Dough och hade jag haft anlag för diabetes så skulle jag nog ha tappat en fot efter första tuggan. Sliskigare och sötare glass får man fan leta efter.
Har en till i frysen men den får nog invänta tills jag hur glömt bort hur illa den första smakade. Denna är dock en Chocolate Brownie,men säkert lika läskig för det.
Lakrispuck/Piggelin ftw
 

Dalakraft

It ain´t your booty, it´s your beauty
Gick med
9 Jan 2007
Ort
Just nu: Stockholm
Hoj
Bandit 1250
I dag är jag förbannad därför att.... Beställde en hastighetsmätarrelaterad mojäng av den lokala mc butiken för lite drygt 2 veckor sedan, skulle ta några dagar innan den kom sa de. Var upp och skulle hämta den och dra på trissor, de hade helt glömt av att beställa den..... Otroligt.... och hojen skall besiktas i morgon....... Så i morgon är jag nog förbannad därför att den inte gick igenom besiktningen..... Tur man har två då...
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nu kom jag på att jag är förbannad, på grund av att Lasagnette-ingridienserna innehöll fullkornspasta! :zpy

Tyckte väl att paketen såg lurig ut. :mad:

Får nog köpa glasögon. :rolleyes:
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Tjejer gör mig förbannad både nu och då.
Missförstår ni oss killar med flit för att skapa osämja eller?

Man kan säga dom enklaste ord, meningar men ändå så ska det missförstås!
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top