Idag är jag förbannad därför att...

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600

Den långa storyn skulle ta för lång tid att berätta och göra mig ännu argare.

Men kort FAMILJEN!!!!

Speciellt syrran och hennes sambo som idag har gjort mig så jävla förbannad så att jag skulle kunna :mad: :huvet :huvet :gnissla

Och så den den ena broren som vanligt :gnissla en jeffla tur att nästa bror har gjort mig :) idag
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Den långa storyn skulle ta för lång tid att berätta och göra mig ännu argare.

Men kort FAMILJEN!!!!

Speciellt syrran och hennes sambo som idag har gjort mig så jävla förbannad så att jag skulle kunna :mad: :huvet :huvet :gnissla

Och så den den ena broren som vanligt :gnissla en jeffla tur att nästa bror har gjort mig :) idag

Vet du..man skall ha ett skönt avstånd från sin familj..jag har lärt mig den hårda vägen. Även om dom bor 100m bort..ta avstånd. Beblanda dig inte..ta ett djupt andetag, säg nej, var vänlig (gå hem o skjut sönder en kudde med luftgevär efteråt men visa inget utåt så dom ser!). Annars får du adda mig på msn :) så kan du ösa ur dig tills du ler igen :)
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Vet du..man skall ha ett skönt avstånd från sin familj..jag har lärt mig den hårda vägen. Även om dom bor 100m bort..ta avstånd. Beblanda dig inte..ta ett djupt andetag, säg nej, var vänlig (gå hem o skjut sönder en kudde med luftgevär efteråt men visa inget utåt så dom ser!). Annars får du adda mig på msn :) så kan du ösa ur dig tills du ler igen :)

Tack :)

Det var tack vare att jag INTE dansade efter deras pipa som det blev liv. Det var en skitsak som jag bara inte hade tid med idag (och som nästa bror fixar i morgon) som gjode att jag fick mig en utskällning och jag var inte sen att skälla tillbaka, men det gjode mig så jävla förbannad att de inte kunde respektera att jag inte kunde. Jag höll ju på att tvätta och polera hojen :yoparty (har 6 mil enkel resa till var hojen är just nu)

Hehe det känns redan lite bättre :)
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Först e jag förbannad på att andra idioter ska söka samma jobb som jag söker. Drå helvet!!!1! och sök era egna jävla jobb :mad:

Sen är jag förbannad för att min senaste arbetsgivare "glömde bort" att betala ut sista lönen :mad: "ska kolla på det imorrn" jojo :arsele
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Det är väl just pga att de VET att man inte kör någon sportbil de passar på vid första bästa lucka. De är antagligen inte heller synska och på så sätt kan se om det kommer någon bakom dig eller inte. Om alla lastbilschaffisar stod och väntade på alla hela tiden skulle det inte finnas tops, nagellack och parfym hos bodyshop när du skulle dit och handla lilla gumman. OM du tänker på hur otäckt det skulle vara kanske det inte känns så jobbigt att behöva ligga bakom en lastbil i 7 minuter.

Om det är en raksträcka på nästan en hel km och det finns ingen bil bakom mig kan de väl för helvete se att det inte är en enda bil bakom mig??? el ser inte lastbilschafförer längre än 10 meter?????
Det var ingen lucka med tanke på att jag hade klippt sidan på honom om inte jag börjat tvärnita direkt.

Och varför kallar du mig för lilla gumman????? Du känner inte mig och ska låta bli sånt. Det klart, är du ute efter att de flesta tjejer ska vara förbannade på dig så är det bara att fortsätta med att kalla dem så.

*riktigt förbannad*
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Om det är en raksträcka på nästan en hel km och det finns ingen bil bakom mig kan de väl för helvete se att det inte är en enda bil bakom mig??? el ser inte lastbilschafförer längre än 10 meter?????
Det var ingen lucka med tanke på att jag hade klippt sidan på honom om inte jag börjat tvärnita direkt.

Och varför kallar du mig för lilla gumman????? Du känner inte mig och ska låta bli sånt. Det klart, är du ute efter att de flesta tjejer ska vara förbannade på dig så är det bara att fortsätta med att kalla dem så.

*riktigt förbannad*

Såja lilla gumman.
Ut i köket med dig.
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Om det är en raksträcka på nästan en hel km och det finns ingen bil bakom mig kan de väl för helvete se att det inte är en enda bil bakom mig??? el ser inte lastbilschafförer längre än 10 meter?????
Det var ingen lucka med tanke på att jag hade klippt sidan på honom om inte jag börjat tvärnita direkt.

Och varför kallar du mig för lilla gumman????? Du känner inte mig och ska låta bli sånt. Det klart, är du ute efter att de flesta tjejer ska vara förbannade på dig så är det bara att fortsätta med att kalla dem så.

*riktigt förbannad*

Men lilla vännen.. Är det fel vecka månne?

Ät choklad eller gå och shoppa skor. Det antyds att sådant kan hjälpa.

Allt jag säger är att mest troligt så svängde han inte ut mitt framför dig för att djävlas med dig.. Eller tror du att han försökte få till en olycka med flit!?

EDIT: Här har jag en länk till dig också: http://www.aftonbladet.se/kvinna/article2098055.ab
 
Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Men lilla vännen.. Är det fel vecka månne?

Ät choklad eller gå och shoppa skor. Det antyds att sådant kan hjälpa.

Allt jag säger är att mest troligt så svängde han inte ut mitt framför dig för att djävlas med dig.. Eller tror du att han försökte få till en olycka med flit!?

EDIT: Här har jag en länk till dig också: http://www.aftonbladet.se/kvinna/article2098055.ab

Och så fortsätter du??
Vad är det med killar som fortsätter med saker man sagt inte gynnar dem på något som helst sätt??? Hela skaran med uttryck som lilla gumman, lilla vännen, lilla söta rara osv??? Vad är det med er killar som anser att ni behöver säga sådant till tjejer??? Varför säger ni så??? De flesta tjejer avskyr det???
Och nej det är inte fel vecka i månaden inte för att du har nått med det att göra. Jag bara avskyr när jag blir kallad för lilla gumman av en för mig helt okänd man (gillar iofs inte uttrycket från okända kvinnor, bekanta kvinnor, bekanta män osv heller så)...

Och jag tror att han bara missade min nästan minibuss till bil på vägen. Han var troligen upptagen med nått annat än bilkörning så... *suck*

EDIT: Artikeln är ju inte direkt till din hjälp heller. Som varför gör du det?????
Vad får du ut av att försöka sätta dig över en för dig helt okänd tjej???? förutom att irritera henne???
 
Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Och så fortsätter du??
Vad är det med killar som fortsätter med saker man sagt inte gynnar dem på något som helst sätt??? Hela skaran med uttryck som lilla gumman, lilla vännen, lilla söta rara osv??? Vad är det med er killar som anser att ni behöver säga sådant till tjejer??? Varför säger ni så??? De flesta tjejer avskyr det???
Och nej det är inte fel vecka i månaden inte för att du har nått med det att göra. Jag bara avskyr när jag blir kallad för lilla gumman av en för mig helt okänd man (gillar iofs inte uttrycket från okända kvinnor, bekanta kvinnor, bekanta män osv heller så)...

Och jag tror att han bara missade min nästan minibuss till bil på vägen. Han var troligen upptagen med nått annat än bilkörning så... *suck*

EDIT: Artikeln är ju inte direkt till din hjälp heller. Som varför gör du det?????
Vad får du ut av att försöka sätta dig över en för dig helt okänd tjej???? förutom att irritera henne???

Andas..han gör det bara för att få just den reaktionen du just gav :pannkyss..ge honom inte det ;)
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Andas..han gör det bara för att få just den reaktionen du just gav :pannkyss..ge honom inte det ;)

Det roliga är att först blev jag sur på honom. Men direkt när andra inlägget kom och han fortsatte i samma anda var han inte längre värd nånting i mina ögon. spelar ingen roll för mig. Försökte bara lista ut vad det är som driver killar att säga sådana saker. Men har ju redan fått svar på det iom inlägget innan ditt inlägg så.

lycka till grabbar. Varför vi inte behöver säga sådant till er är för att vi VET att ni inte står över oss.
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top