Köp aldrig ventilhattar för att dom är blåa F-n bad när mässingsröret går av före vulkningen.
Köp aldrig ventilhattar för att dom är blåa
Köp aldrig ventilhattar för att dom är blåa F-n bad när mässingsröret går av före vulkningen.
https://i.postimg.cc/TYSZrrJY/20200508-134145.jpg
Plasthattar är bäst på bilar som rullar året runt, alu av alla modeller/sorter går bort...... (rostfria hattar funkar hyffsat bra oxå)
Mässinghatt med gummitätning FTW
Idag är jag förbannat iriterad i går började det låta rassel rassssel vouuum vouuum vouum när jag åkte hem med acen.. omöjligt att höra varifrån ljudet kommer.
Upp på ställen o en kortare letning. Hastighets mätar wiren gick trögare än fan själv. Av med hjulet o kontrollera wire drivningen. Krutorr!! Pillade isär driv växeln och kastade delarna i lite diesel. Wiren av med kåpan ca 20talet skruvar muttrar loss med wiren o fettade in denna så det går att vrida runt med fingrarna. Ihop med hojen o tyst o fint vid provkörning. Fredag kväll slut. Trodde jag. Kommer in o en av katterna har haft totalt spel alternativt slagit i den lilla hjärna som dom har i något hårt.. blomkrukor på golven i huset i trasor o jord o plantor att svabba bort..
Katt jakt i mellan våningarna i hög fart katten tog kurvor i hasighet som fått både rossi o marques att blekna i fasa, under soffor över bord in på toa upp på övervåning osv till slut tog bränslet i katt elandet slut o fanskapet parkerade vid altan dörren o väl där som den eviga 2,n fick jag fatt i eländet.. inatt har fanskapet suttit och tittat in o där kan hon fanimej sitta i några dagar
Även katten ska ha sitt.
Nä, finska staten, lägg ner och åk hem.
Problemet med all politik är att "någon annans pengar" också tar slut om man är ovarsam, annars är det en bra grundtanke...
Någon dryg jävel har brutit sig in i garaget och krympt mitt skinnställ någon gång mellan min klotning och nu.
..för det är högst osannolikt att jag gått och fläskat till mig det senaste 1,5 året utan nämnvärt med träning
Kina snacks är så jefla gött!!6 o femti för en plastkasse
Betalar du så dyrt för den så kastar du den inte i havet har nån smart idiot kommit fram till
Såg också 96.50 för en klassiker!!??
Vad är det??
Skickat från min moto g(7) via Tapatalk
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari