Idag är jag förbannad därför att...

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
Nu är jag förbannad därför att Cloverfield inte var lika bra som jag hade hoppats på att den filmen skulle vara! :mad: I januari förra året då jag såg första trailern verkade den hur jävla bra som helst, men så är det inte ens hälften så bra som jag hoppades på! Jag är arj! :mad: Sen är jag fortfarande förbannad över att jag inte fått svar på mitt mail! :mad:
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Nu är jag förbannade för att jag fortfarande inte fått nåt svar på mitt mail!! :4skrika

Du kommer inte att få något svar av henne...
Hon kommer inte att vilja :ligga...
Framförallt inte om du tjatar lika mycket på henne som på oss om att
du inte fått svar på ditt "#¤&"#¤% MAIL!
:D
 

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
WAAAAAAAH! :4skrika Förbannade bilhelvete!!!! :4skrika :mad: Skulle ut och byta till sommardäck och går ut lägger mig på marken för att se vart lyftpunkterna är och då är det bara rost där! Jag testar lite försiktigt och det knackar och har sig och lite rostbitar faller av från bilhelvetet. Så jag testar på ett annat ställe, ännu värre där, plåten på bilfan börjar ju fan böja sig! :4skrika Jävla förbannade skit! Jag skulle ju bara byta till sommardäck, tvätta av den, ta kort på den, lägga ut på blocket och sälja så jag kanske kunde få ihop lite pengar till en hoj! :mad:

Och inte fan kan jag få nåt svar på mitt förbannade mail fören på måndag! Aldrig i helvete kan nånting gå bra! :4skrika :mad: :gråta
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Det känns lite som att du åkte på ignoren ;)

:tuttar :tungan :pannkyss :krama

Kommer du på paaarty ikväll så du kan bli av med tröjan???? :tuttar

Äsch erkänn nu istället att du har lingonvecka, det är ju öppenbart :D

Såri kunde inte låta bli

*asg*
Den var lite rolig... Förstår att du inte kunde låta bli. Haha... Men nope. Jag är en omopererad kille som inte har sådana veckor. *asg*
 
Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
*asg*
Den var lite rolig... Förstår att du inte kunde låta bli. Haha... Men nope. Jag är en omopererad kille som inte har sådana veckor. *asg*

Så då kan man alltså inte heller kalla dig för lilla gubben? :näsblod

WAAAAAAAH! :4skrika Förbannade bilhelvete!!!! :4skrika :mad: Skulle ut och byta till sommardäck och går ut lägger mig på marken för att se vart lyftpunkterna är och då är det bara rost där! Jag testar lite försiktigt och det knackar och har sig och lite rostbitar faller av från bilhelvetet. Så jag testar på ett annat ställe, ännu värre där, plåten på bilfan börjar ju fan böja sig! :4skrika Jävla förbannade skit! Jag skulle ju bara byta till sommardäck, tvätta av den, ta kort på den, lägga ut på blocket och sälja så jag kanske kunde få ihop lite pengar till en hoj! :mad:

Efter att ha läst detta så har du en potentiell köpare mindre. :tummenupp
 
Last edited:

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Östergötland
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Nu är jag förbannad därför att Cloverfield inte var lika bra som jag hade hoppats på att den filmen skulle vara! :mad: I januari förra året då jag såg första trailern verkade den hur jävla bra som helst, men så är det inte ens hälften så bra som jag hoppades på!

Samma här, fy fan vilken skitfilm:mad:
Tittade på Sharpshooter idag & den va ännu värre:huvet
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
WAAAAAAAH! :4skrika Förbannade bilhelvete!!!! :4skrika :mad: Skulle ut och byta till sommardäck och går ut lägger mig på marken för att se vart lyftpunkterna är och då är det bara rost där! Jag testar lite försiktigt och det knackar och har sig och lite rostbitar faller av från bilhelvetet. Så jag testar på ett annat ställe, ännu värre där, plåten på bilfan börjar ju fan böja sig! :4skrika Jävla förbannade skit! Jag skulle ju bara byta till sommardäck, tvätta av den, ta kort på den, lägga ut på blocket och sälja så jag kanske kunde få ihop lite pengar till en hoj! :mad:

Och inte fan kan jag få nåt svar på mitt förbannade mail fören på måndag! Aldrig i helvete kan nånting gå bra! :4skrika :mad: :gråta

"Lyftpunkterna" fungerar bara (knappt) på friska bilar.
Använd riktig garagedomkraft och lyft i axlarna eller länkarmarna.
Gör om, gör rätt.
 

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top