Idag är jag förbannad därför att...

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Förbannad för att jag förmodligen knäckt min vänstra tå på mitten & slagit upp det högra benet ordentligt. Jag har skitmycket att göra på jobbet, hur tusan ska det gå med båda benen ur funktion :mad:
 
Last edited:

Mighty Leif

Real men play with pucks....NOT BALLS!
Gick med
7 Jul 2005
Ort
Arvika
Hoj
Kawasaki kxf 250 -07
FAAAAAAAN!!!! Helvetes jävla kuk!!! Uräkta språket men fan va förbannad jag är!
Har spelat på fotboll idag och igår, och fy faaaan vilken jävla otur jag haft!
Igår alla rätt utom EN jävla match. Tippade en 1:a, blev x. Bortalaget kvitterade med EN jävla minut kvar!!
Idag, alla rätt utom EN jävla match. Barca mot Getafe. Barca ägde matchen och hade TRE jävla stolpskott!! Slutresultat 0-0.

FAAAAAAN!!!!!!
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:4skrika ååå vart kom allt regn från :va vem är sadisten som beställt de??!! va va va erkänn nu så jag kan :smasha :whip :kulspruta man såg ut som en dränkt katt i dag när man kom in för att åka hem :mad:
Så fort man klev ur bilen så öste de ner, var så de klafsa i kängorna när jag gick upp och bytte om.
Nu hoppas jag att jag lider mej igen om allt detta regnande för att de inte ska regna så mycke mer i sommar i ställe....
Å då får ni alla andra tacka mej som led genom denna jäkligt blöta natt. :huvet
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:hej
Det var jag. Hade egentligen beställt snö men den leveransen blev försenad. :mad:

:huvet Man ska lägga in den beställningen om snö i sep vet du väll :tungan
Annars kommer det nu eller hela sommaren som regn ;)
Jag ville också ha snö men inte regn :)
 

Kia

Guest
För att du inte bor ihop med en ungrare? :kia

Du måste ha haft en väldigt tragisk barndom.... :pannkyss

Mest förbannad på vädret idag.... :mad: regnet gör att man tvingas pulsa i 30-40 cm djup lera för att hämta in hästarna från hagen. Väl inne så inser man att det kommer krävas en stor ryktinstats för att få hästarna rena från all lera. Å efter en timmes lång ridtur i samma ruskväder så är man lika blöt som om man hade badat med kläderna på.
Men det var riktigt skönt att få komma hem, duscha och dra på sig torra kläder.
 
Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
En vän skickade ett email och berättade att det var 33+ där han var i Thailand, i Bangkok "flydde" folk från hettan. :6surkart nu längtar jag tbx,jag älskar värmen och fullkomligt hatar kylan här hemma:mad: . Blir det åter en kall och regnig sommar likt den som var förra året så:censored :argpådato
 

MikkE

Guest
Jag funderar på att köpa en NAD C272 till mina nya Bower&Wilkons CM683or.... perngar pengar pengar =/



:)

En vän skickade ett email och berättade att det var 33+ där han var i Thailand, i Bangkok "flydde" folk från hettan. :6surkart nu längtar jag tbx,jag älskar värmen och fullkomligt hatar kylan här hemma:mad: . Blir det åter en kall och regnig sommar likt den som var förra året så:censored :argpådato
Låter inte så illa. Jag ska dit om en månad och vara där en månad =) :vinka
 
Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Jag funderar på att köpa en NAD C272 till mina nya Bower&Wilkons CM683or.... perngar pengar pengar =/

Låter inte så illa. Jag ska dit om en månad och vara där en månad =) :vinka





:4skrika då missar du (och jag med för del delen :mad: )ju Songkran. Alla springer runt med kallt vatten i hinkar och kastar på alla! *vattenkrig* :kulspruta



:hej
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag är trött på att må illa..hela dagen har jag varit på vippen att spy och ont i alla leder och helt borta. Det funkar inte bra ihop med en 8½ veckors valp som tigger uppmärksamhet och kissar och bajsar som ett jehu. Pallar inte ranta efter idag...nu följer jag de ev pölar o högar jag ser EFTERÅT!
 

Kia

Guest
Jag är trött på att må illa..hela dagen har jag varit på vippen att spy och ont i alla leder och helt borta. Det funkar inte bra ihop med en 8½ veckors valp som tigger uppmärksamhet och kissar och bajsar som ett jehu. Pallar inte ranta efter idag...nu följer jag de ev pölar o högar jag ser EFTERÅT!


:rullandeu :gnissla
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top