Ullis
Ny medlem
Förbannad för att jag förmodligen knäckt min vänstra tå på mitten & slagit upp det högra benet ordentligt. Jag har skitmycket att göra på jobbet, hur tusan ska det gå med båda benen ur funktion
Last edited:
Vart fan kom alla jävla snö ifrån!?!? Och min öron gör ont.
ååå vart kom allt regn från vem är sadisten som beställt de??!!
Det var jag. Hade egentligen beställt snö men den leveransen blev försenad.
Förbannad för att jag förmodligen knäckt min vänstra tå på mitten & slagit upp det högra benet ordentligt. Jag har skitmycket att göra på jobbet, hur tusan ska det gå med båda benen ur funktion
En Otroligt dåligt dag
För att du inte bor ihop med en ungrare? :kiaDet kan jag skriva under på, skitjävla måndagsmorgon, jobb hade hopat sig och sllt bara jävlades hela dagen...
Varför i helvetet jobbar man?
För att du inte bor ihop med en ungrare? :kia
Ahh fan, den möjligheten hade jag inte tänkt på, måste jag bli Gay eller funkar det med en kvinna från Ungern?
Vilka kontaktsiter ska man rega sig på?
Finns inga ungrare där.Prova SH, gaytråden....
För att du inte bor ihop med en ungrare? :kia
Låter inte så illa. Jag ska dit om en månad och vara där en månad =) :vinkaEn vän skickade ett email och berättade att det var 33+ där han var i Thailand, i Bangkok "flydde" folk från hettan. nu längtar jag tbx,jag älskar värmen och fullkomligt hatar kylan här hemma . Blir det åter en kall och regnig sommar likt den som var förra året så
Jag funderar på att köpa en NAD C272 till mina nya Bower&Wilkons CM683or.... perngar pengar pengar =/
Låter inte så illa. Jag ska dit om en månad och vara där en månad =) :vinka
Jag är trött på att må illa..hela dagen har jag varit på vippen att spy och ont i alla leder och helt borta. Det funkar inte bra ihop med en 8½ veckors valp som tigger uppmärksamhet och kissar och bajsar som ett jehu. Pallar inte ranta efter idag...nu följer jag de ev pölar o högar jag ser EFTERÅT!
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|