Drysen
Sporthoj® Gold™ account holder
Fan också, nu blev det typ... njae känsla bara för det.
Kan tyvärr bara hålla med, jävla TisdagEn Otroligt dåligt dag
Jag vill att min hund skall bajsa ute :morr
Stackars människa. Heter han Tisdag?Kan tyvärr bara hålla med, jävla Tisdag
Det skinnställ som jag skulle beställa finns inte i svart/vitt/grått längre. Helvetes jävla skit!!! Nu får det bli ett helsvart istället.
...skinnstället jag skulle beställa finns inte i svart/vitt/grått längre. Fan! Nu blir det ett helsvart istället.
Ok, men..
..det räckte inte med att skriva ett inlägg om det?
Det håller jag naturligtvis med om. Men när jag skrev det första gången blev det syntax error på sporthoj och inläggen kom aldrig fram... trodde jag.
Å andra sidan är jag faktiskt dubbelt så jävla förbannad.
....för att Leksand är så djävla sopiga när det gäller.. De kan vara överlägsna en hel säsong för att sedan klappa ihop när det blir allvar.
De är som en osäker snorunge som först leker ball genom att utklassa småungarna på gatan men sedan springer hem gråtandes utan kamp när han plötsligt tvingas spela mot jämnåriga..
Titta på laguppställningen. Nej, det är inte 1996 längre.....för att Leksand är så djävla sopiga när det gäller.. De kan vara överlägsna en hel säsong för att sedan klappa ihop när det blir allvar.
De är som en osäker snorunge som först leker ball genom att utklassa småungarna på gatan men sedan springer hem gråtandes utan kamp när han plötsligt tvingas spela mot jämnåriga..
....för att Leksand är så djävla sopiga när det gäller.. De kan vara överlägsna en hel säsong för att sedan klappa ihop när det blir allvar.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|