Idag är jag förbannad därför att...

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jävla förbannade skitväder till eländes helvete då....kallt och jävligt, och nog fan slänger det ned snö i Västerås, med löfte om mer av den varan imorgon.

Jättebra, övningskör imorgon...som tur är ligger väl det knappast kvar det lilla som kommer ned, men kallt lär det bli.

Det har kommit mer snö under mars/april än på hela vintern...stabilt du kung Bore! :gnissla :gnissla :gnissla

/J - vill ut med egna bågen så mycket det bara går, men vädret sätter P...
 

Dominator-Rocks

Guest
En såndär fruktansvärt oduglig/dålig dag igen :huvet


Man blir förbannad :mad:
 

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Ort
Enköping
Hoj
Gixxer
Jävla skitväder!!! :4skrika Det har snöat ett par timmar nu och börjar bli vitt ute. Våren ska vara här nu med värme och sol juh. Inte nån jävla snö!!! :6surkart :6surkart :6surkart

// Lena
 

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
...skinnstället jag skulle beställa finns inte i svart/vitt/grått längre. Fan! Nu blir det ett helsvart istället.
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Last edited:

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Ok, men..



..det räckte inte med att skriva ett inlägg om det?



Det håller jag naturligtvis med om. Men när jag skrev det första gången blev det syntax error på sporthoj och inläggen kom aldrig fram... trodde jag.

Å andra sidan är jag faktiskt dubbelt så jävla förbannad.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
....för att Leksand är så djävla sopiga när det gäller.. De kan vara överlägsna en hel säsong för att sedan klappa ihop när det blir allvar.

De är som en osäker snorunge som först leker ball genom att utklassa småungarna på gatan men sedan springer hem gråtandes utan kamp när han plötsligt tvingas spela mot jämnåriga..
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
....för att Leksand är så djävla sopiga när det gäller.. De kan vara överlägsna en hel säsong för att sedan klappa ihop när det blir allvar.

De är som en osäker snorunge som först leker ball genom att utklassa småungarna på gatan men sedan springer hem gråtandes utan kamp när han plötsligt tvingas spela mot jämnåriga..

:fakta

Helt otroligt..
 

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 640
Jävla Leksand, nu blir det säkert ekonomisk kris i klubben och så lägger de ner damlaget :mad: dessutom bor jag på fel ställe dubbel :mad:
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
....för att Leksand är så djävla sopiga när det gäller.. De kan vara överlägsna en hel säsong för att sedan klappa ihop när det blir allvar.

De är som en osäker snorunge som först leker ball genom att utklassa småungarna på gatan men sedan springer hem gråtandes utan kamp när han plötsligt tvingas spela mot jämnåriga..
Titta på laguppställningen. Nej, det är inte 1996 längre.
 

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
....för att Leksand är så djävla sopiga när det gäller.. De kan vara överlägsna en hel säsong för att sedan klappa ihop när det blir allvar.

De är som en osäker snorunge som först leker ball genom att utklassa småungarna på gatan men sedan springer hem gråtandes utan kamp när han plötsligt tvingas spela mot jämnåriga..


Leksand är alltid som sämst när det gäller som mest. Under försäsongen eller allsvenskan kan de vara hur dominanta som helst. Men när det sedan är på riktigt... Ja, då går det åt helvete. Är så enormt besviken på dem. Min 28-åriga karriär som Leksandssupporter kan troligtvis vara över.
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top