Idag är jag förbannad därför att...

Jhoony

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2006
Ort
Karlstad
Hoj
GPz 900r & XL 600R
Lite smågubbig för att jag tydligen har tvättat sönder Hondan. Gick perfekt, ställde ner, tvättade av all lera, går och lägger mig (typ). Upp nästa dag, glad i hågen, kickar igång, hojfan går som en påse nötter.

Kan det nån jävla gång bli lite fint väder så att jag kan låta skiten torka ur ordentligt? Va?
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Har du ödelagt din fagra kropp? :va

Edit: Jag är lite arg på politiker i största allmänhet :mad:
 
Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Sommarn kommer
Snart är den förbannade sommarn här. Ja minns sommrarna från förr med obehag. Satans getingar som sticker och bränner mitt skinn och humlor som svider när dom bränns. Solen står högt över taken och förblindar mina ögon. I polen ligger en kattunge drunknad med 100.000 spyflugor surrande ovanför. Bakom häcken står grannen och pissar sin stinkande gin och tonic urin. I bilen ligger en gädda och ruttnar och brevig garaget her en nybakad student lagt en spya som jäser i solgasset. Under ett par stenar ligger en huggorm och väntar på att få hugga en i ankeln och i gräset sticker tistlarna under mina fötter. På gatan leker en massa ungar i avgasernas tunga dimmor som hålls nere av högtrycket. Cancen hänger i luften när man pustande kippar efter andan i 28 gradig värme. Från skogen hörs hackspetten som gör att eftermiddagsluren verkar evigheter långt borta och högt uppe i luften seglar måsarna med sitt gälla skriande. En grill står och osar tändvätska medans soptunnan stinker av ruttnade matrester och gamla räkskal från helgen. Håret känns som om det var indränkt i tapetklister och svett rinner nerför pannan och ner i ögonen så det känns som syra som kommer att fräta ända in i ögonhålan. I kalsongerna blir det mer och mer fuktigt och det svider av bristande utslag från svampinfektioner förorsakade av värme och fukt. I kylskåpet står en mjölkliter och klumpar sig när den intensiva hettan satt kompressorn ur funktion. En skål med potatissallad har antagit en flysande konsistens med en doft av sura uppstötningar. Från TV:n hörs en metrolog meddela att värmen kommer att stanna i minst 14 dagar.
Fan ja hatar sommarn :mad:

Ja fyfan för att bo i Tjöping :hihi
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Blev förbannad när jag insåg hur mycker jävla spackling och målning jag har framför mig.

Satans slitgöra!! :huvet

Det är nu man inte ska säga nåt om att gå kurs i hur
man sminkar sig va?? :lol:

Sorry... Kunde inte låta bli...
 

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Det skinnställ som jag skulle beställa finns inte i svart/vitt/grått längre. Helvetes jävla skit!!! Nu får det bli ett helsvart istället.
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top