Nursey
Utan lem
...det vore grädden på moset efter att jag lurade ALLA på första april att jag var på smällen
U love it :gubbe
Last edited by a moderator:
då missar du (och jag med för del delen )ju Songkran. Alla springer runt med kallt vatten i hinkar och kastar på alla! *vattenkrig*
Jaha.. Vad har du nu gjort?
Sommarn kommer
Snart är den förbannade sommarn här. Ja minns sommrarna från förr med obehag. Satans getingar som sticker och bränner mitt skinn och humlor som svider när dom bränns. Solen står högt över taken och förblindar mina ögon. I polen ligger en kattunge drunknad med 100.000 spyflugor surrande ovanför. Bakom häcken står grannen och pissar sin stinkande gin och tonic urin. I bilen ligger en gädda och ruttnar och brevig garaget her en nybakad student lagt en spya som jäser i solgasset. Under ett par stenar ligger en huggorm och väntar på att få hugga en i ankeln och i gräset sticker tistlarna under mina fötter. På gatan leker en massa ungar i avgasernas tunga dimmor som hålls nere av högtrycket. Cancen hänger i luften när man pustande kippar efter andan i 28 gradig värme. Från skogen hörs hackspetten som gör att eftermiddagsluren verkar evigheter långt borta och högt uppe i luften seglar måsarna med sitt gälla skriande. En grill står och osar tändvätska medans soptunnan stinker av ruttnade matrester och gamla räkskal från helgen. Håret känns som om det var indränkt i tapetklister och svett rinner nerför pannan och ner i ögonen så det känns som syra som kommer att fräta ända in i ögonhålan. I kalsongerna blir det mer och mer fuktigt och det svider av bristande utslag från svampinfektioner förorsakade av värme och fukt. I kylskåpet står en mjölkliter och klumpar sig när den intensiva hettan satt kompressorn ur funktion. En skål med potatissallad har antagit en flysande konsistens med en doft av sura uppstötningar. Från TV:n hörs en metrolog meddela att värmen kommer att stanna i minst 14 dagar.
Fan ja hatar sommarn
Räcker det med att säga: - Ta ALDRIG genvägar
Och nu är jag säker, den är AV!!
Kanske dags att starta upp Invalidos Mc ....IGEN
Sommarn kommer
I polen ligger en kattunge drunknad med 100.000 spyflugor surrande ovanför.
Var i Polen? Gdańsk
Blev förbannad när jag insåg hur mycker jävla spackling och målning jag har framför mig.
Satans slitgöra!!
Det är nu man inte ska säga nåt om att gå kurs i hur
man sminkar sig va?? :
Sorry... Kunde inte låta bli...
Blev förbannad när jag insåg hur mycker jävla spackling och målning jag har framför mig.
Satans slitgöra!!
Det skinnställ som jag skulle beställa finns inte i svart/vitt/grått längre. Helvetes jävla skit!!! Nu får det bli ett helsvart istället.
För att jag väntar på ett telefonsamtal! Jag hatar att vänta!
Väntade du inte på ett mail en vecka, som du fick för ett par dagar sedan? Jag tyckte du visade prov på ett orubbligt stort tålamod då, så du fixar säkert det här också.
Jo faktiskt, jag klarar mig nog, det ringer innan 4 tiden idag i alla fall. Men ändå, jag hatar att vänta.
Då antar jag att det är ett samtal som kan bli roligt, eftersom du vill att det ska ringa fortast möjligt.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|