Slappa
Rage closed inside!
Vad är de för bilmodell du har?
Vad är de för bilmodell du har?
BMW 520i E34.
När man väl hittar någon som inte får en att springa iväg pga rädsla att binda sig, så är det hon som gör samma sak.
Spriten lindrar mina vänner och dunken sinar i skrivandets stund, i takt med att hjärtat läker tillfälligt.
Att jag har uppkörning om ett par veckor och min hoj är helt fel för det
det tråkiga är att jag tränat idag på lågfartsdelen och det känns fan omöjligt med min hoj svängradien är den sämsta, plus styrlagren är inte dåliga men svänger inte exakt lika mjuk och ostört som körskolan hoj. satte inte lågfartsdelen en enda gång förra hösten körde jag med trafikskolans hoj en dubbel lektion och satte den flera ggr. det värsta är att jag inte har ekonomin för att ta en massa lektioner och låna deras hoj + uppkörningen. fan ska man göra???? vill ju bara ha kortet och köra med er.
Edit: känns inte som det är den bästa uppkörningshojen, om det är gaffelvinkel, svängradien, styrlagren, kopplingen, styret, dreven, eller allt helt enkelt. Nåt/massor med saker verkar det vara i alla fall.
Tjöpa?
För att inte tala om när man dricker förmiddagskaffe och inte får någon tidning att läsa. Trots att klockan är 05.30. Förbannade tidningsbud. Man blir förbannad.Jag är fett förbannad på kukhuvudena som just invarderade hissen i vårt hus och stog och vrålade "alla hoppar på treee" och så hoppade dom så hela huset dånade medan ett av dom andra fuckona spelade technolåtar på nödringklockan. FYLLEDRÄGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Varför kan inte folk ha fester utan att störa alla runtomkring..äckliga apor!
Efter regnet kommer solsken. :edaNär man väl hittar någon som inte får en att springa iväg pga rädsla att binda sig, så är det hon som gör samma sak.
Spriten lindrar mina vänner och dunken sinar i skrivandets stund, i takt med att hjärtat läker tillfälligt.
Jag är fett förbannad på kukhuvudena som just invarderade hissen i vårt hus och stog och vrålade "alla hoppar på treee" och så hoppade dom så hela huset dånade medan ett av dom andra fuckona spelade technolåtar på nödringklockan. FYLLEDREGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Varför kan inte folk ha fester utan att störa alla runtomkring..äckliga apor!
För att inte tala om när man dricker förmiddagskaffe och inte får någon tidning att läsa. Trots att klockan är 05.30. Förbannade tidningsbud. Man blir förbannad.
Hade du bott närmare, så hade du kunnat få låna min hoj. Troligtvis en av de bättre uppkörningshojarna man kan få tag på.
Ha ha. Njah...! Är ganska nöjd med min SAAB än så länge.
:tantOkej, point taken. Jag vet att klockan inte var mycket men vaffan..det är betongväggar, betongtak och 3 glasfönster och ändå lät dom så mycket att valpen blev orolig. Man måste inte försöka hoppa sönder hissen (för det var det dom gjorde). Hatar faktiskt människor som måste förstöra saker för att dom är fulla. Ge fan. Ni är i ett främmande hus och beteer er som ligister! Och om det är pensiovarning på att tycka det så kan jag leva med det.
:bussakamphundenpådom
Lokettillbakasomprogramledareförbingolottoinsändarskrivartant.:surtant
Åfan. Vart bor du? kanske kan boka uppkörning där
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|