Made in ChinaJag trodde att man kunde dra ut spik med hammare. View attachment 461766
Ingen synlig stämpel så det är väl så.Made in China
En trådspik på 5 mm, islagen kanske 10 cm.Blir man inte lite nyfiken på vad det var för spik?
Du har lossat gods från en 30/40" container med "hard wood" i golvet?En trådspik på 5 mm, islagen kanske 10 cm.
Nä, jag skulle bygga en grej i byggtimmer, men krökte några spikar. Tyckte det var fult med skrot kvar så jag försökte dra ut dem.Du har lossat gods från en 30/40" container med "hard wood" i golvet?
Kolla möjligheten att få dos2 medan du är på Gotland?Förbannade jävla system.
Blev uppringd av vårdcentralen i april för att få Vaccin, tackade ja och fick första sprutan 4:e maj. Några dagar innan den 15:e juni får jag papper på att jag är kallad för spruta 2. Är tvungen att tacka nej då resa redan bokats till Gotland. Får till svar när jag avbokade att jag skulle kontakta Alltid Öppet. De säger att de bara kan boka personer som fått första sprutan efter 10:e maj. Tillbaks till vårdcentralen, de säger igen att jag ska kontakta Alltid Öppet. När jag då påtalar att de sagt att jag ska kontakta VC så blir jag nu uppringd av vaccinbokare. Återigen krockar det med vistelse på Gotland, åker nu på fredag. Trycket är enormt just nu å Destination Gotland, man måste boka långt i förväg för färjorna är fulla nästan varje dag. Då jag frågar om det finns andra tiden är svaret som gamla Mer-reklamen, Nej...
Ringer bokningen för vaccineringen som även de hänvisar till VC. Det blir nog bara en spruta för mig...
En 5 mm spiralräfflad med en T30 torx på skallen.Blir man inte lite nyfiken på vad det var för spik?
Logga in på 1177.se och kika efter vilka lokaliteter som erbjuder vaccinering in om en radie som är lämplig, även på Gotland. Det är inte bara din förvalda VC som vaccinerar.Ringer bokningen för vaccineringen som även de hänvisar till VC. Det blir nog bara en spruta för mig...
Funderade på det, men jag tror att systemen får ännu mer spunk om man tar första dosen i en region, och andra dosen i en annan. Blir nog inget vaccinpass då, för då har ingen koll på när man tagit dem. Inte för att jag har tänkt att åka ut och resa, har fullt upp med Tumba/Lisö/Lokrume och jobba.Kolla möjligheten att få dos2 medan du är på Gotland?
Spelar det verkligen sån roll tror du? Har hört om många som fått vaccin på annan ort än hemorten, trodde det var hugget som...Funderade på det, men jag tror att systemen får ännu mer spunk om man tar första dosen i en region, och andra dosen i en annan. Blir nog inget vaccinpass då, för då har ingen koll på när man tagit dem. Inte för att jag har tänkt att åka ut och resa, har fullt upp med Tumba/Lisö/Lokrume och jobba.
Har du gjort ditt vårdval, dvs bestämt var din primära HVC skall vara? Ring och fråga.1177 fick iaf tokspel när jag flyttat så nu kan jag inte göra nått där när jag loggar in.
Om du visste hur svårt det kan vara "att ringa".Har du gjort ditt vårdval, dvs bestämt var din primära HVC skall vara? Ring och fråga.
Man måste inte ringa, finns e-tjänst:Om du visste hur svårt det kan vara "att ringa".
Fann ett nr till nån kommun vaccin samordning, tog mig mod o ringde. Det var stängt. Tog en hel dags energi för mig.
Man måste inte ringa, finns e-tjänst:
Lista dig på vårdcentral - Närhälsan
Information om listning som innebär att aktivt välja vilken vårdcentral som man vill tillhöra. Det finns flera olika möjligheter till hur du kan lista dig, antingen via 1177 Vårdguidens e-tjänster,...www.narhalsan.se
Fattar inte hur det kan skilja så mycket på olika kommuner. Här i stan var det inga problem alls att få en tid. Jag ringde på morgonen och fick en telefontid senare på eftermiddagen då jag blev uppringd och fick välja en tid för vaccinering som passade.Om du visste hur svårt det kan vara "att ringa".
Fann ett nr till nån kommun vaccin samordning, tog mig mod o ringde. Det var stängt. Tog en hel dags energi för mig.
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|