Ja och nu fick jag en till historia.
Ledsnade på Booking och registrerade mig på AirBNB för att man kan ge betyg på gästen och välja om man vill ta dit denne.
Första bokningen var nyregistrerad användare som hette Angelica och hade verifierad identitet. då hon var nyregistrerad hade hon inget omdöme men jag tänkte att hur dåligt kunde hon och hennes familj vara....hon skrev "holyday with family" som skäl för resan och bokade två dagar....så jag accepterade bokningen.
När bilen kom dit så blev jag misstänksam då hon som bokat var finsk men bilen var svenskregistrerad.
Gjorde en slagning på regnumret och den var skriven på en Poste resistante adress och efternamnet var Lindgren vilket dom flesta zigenarna heter i efternamn häromkring.
Fy fan.... Dom rökte inomhus, fimpar på golvet, en hel sopsäck med sopor, någon slags tabletter låg på golvet, bilen var avställd, sopor i duschen, en hel hög med folk istället för tre som det var bokat för.
håller på att skriva en reklamation till AirBNB, deras kundtjänst verkar bra och dom har en helt annan attityd än booking.