Köp en trampcyckel då? personligen anser jag att bensin o diesel är för billigt ännu. För djävla många lusar på vägen o i vägen för mej som håller farten uppe.
Kul att åka från alla feta stora tunga törstiga suvar med min Astra 1,3 cdti???
Köp en trampcyckel då? personligen anser jag att bensin o diesel är för billigt ännu. För djävla många lusar på vägen o i vägen för mej som håller farten uppe.
Framför allt är det väldigt många onödigt stora bilar på vägen. Man kan ju inte åka till ICA utan att se minst en lattemorsa kämpa för livet med att navigera runt sitt kryssningsfartyg på parkeringen.Köp en trampcyckel då? personligen anser jag att bensin o diesel är för billigt ännu. För djävla många lusar på vägen o i vägen för mej som håller farten uppe.
Kul att åka från alla feta stora tunga törstiga suvar med min Astra 1,3 cdti???
Billigt det är jhu en bil som ger något tillbaka iallafall..Tankade Corvette:n igår, 1150 riksdaler för en tank. Det gäller att passa på så länge det är billigt!
Det var vid Jul/nyår 1997/1998 vid fick (mer korrekt köpte på löneavdrag) våra Electrolux Hemdatorer. Några månader senare var jag så vansinning på W95B så jag för sökte installera NT4 (fått låna en cd på jobbet). Misslyckades. Läste om att Titanic filmen till delar var gjord med datorer som körde Linux.Härom veckan gjordes någon form av Windows-uppdatering på alla våra datorer och sedan dess har det fan varit kaos. Vissa filer går plötsligt inte att öppna, Outlook, Word och Excel hänger sig i tid och otid och nu kan jag plötsligt inte ansluta mot andra burkar via fjärrskrivbordet längre. Ringde vår IT-support och fick till svar att jag skulle maila istället och vänta på att någon ringer upp. Ja men tack som fan för hjälpen då! Ibland undrar jag vad det är för jävla Kalle Anka-företag jag jobbar åt egentligen.
Varför i helv1e kan man inte bara låta saker vara som de är om de fungerar?
Absolut blivit vanligare. Även att de hakar på en omkörare, som nån kö.Alla jävla bilister som kör om när man möter med mc, dom bara utgår att man flyttar på sig.
Skulle vilja ha en James Bond mini raket i fronten o spränga biljävlarna av väge???
Japp i mitt fall 80 km just då. Typ 1 km bilkö framför och liknande i mötande fält,Absolut blivit vanligare. Även att de hakar på en omkörare, som nån kö.
I en del fall spelar hastigheten hos den mötande motorcykeln in, kan jag tänka mig.
Ibland önskar man att man fick vara trafikpolis för ett par minuter och sno någons lapp.Men varför är det alltid suv förarna som bara "" Måste"" fram.
Ett jävla skit med utgångna produkter. Har samma problem på jobbet, fast jag står på säljsidan. Skickar med budbil mot kostnad i de fall jag har grejen på hylla.Köpte Biltemas motorvärmarsystem till hästlastbilen för ett par år sedan, frun glömde nu att dra ut sladden så det bröt sönder uttaget i bilen. Jag ser att intagskabeln finns på sju varuhus, Charlottenberg, Gävle, Helsingborg, Landskrona, Malmö, Nässjö och Skövde, men Biltema vägrar skicka upp en till Luleå så jag kan köpa den därifrån och hänvisar till att produkten utgått ur deras sortiment.
Så fruktansvärt ohjälpsamma till ett värmarystem man köpt av dom.
Kolla, jag har för mig att de är kompatibla med antingen Defa eller det andra märket.Köpte Biltemas motorvärmarsystem till hästlastbilen för ett par år sedan, frun glömde nu att dra ut sladden så det bröt sönder uttaget i bilen. Jag ser att intagskabeln finns på sju varuhus, Charlottenberg, Gävle, Helsingborg, Landskrona, Malmö, Nässjö och Skövde, men Biltema vägrar skicka upp en till Luleå så jag kan köpa den därifrån och hänvisar till att produkten utgått ur deras sortiment.
Uhm, kostar det inte mer att köpa ny front än bara ny kontakt?Jag hade satsat på ett nytt intag, typ husvagn, dvs blått 3 poligt, större och stabilare kontakter.
Köpte Biltemas motorvärmarsystem till hästlastbilen för ett par år sedan, frun glömde nu att dra ut sladden så det bröt sönder uttaget i bilen. Jag ser att intagskabeln finns på sju varuhus, Charlottenberg, Gävle, Helsingborg, Landskrona, Malmö, Nässjö och Skövde, men Biltema vägrar skicka upp en till Luleå så jag kan köpa den därifrån och hänvisar till att produkten utgått ur deras sortiment.
Biltema till rescue, igen. Den lilla giljotinfällan i plast tog 2 på raken förra veckan så nu är det lugnt och tyst igen. Kruxet är att få osten att stanna kvar på "kläppen" så jag lindar trådförslutningen (den med två trådar i) från en brödpåse runt den så musen får slita för brödfödan. BLAM!Mössjävlar!
Nja fällor suger, gift lika så.Biltema till rescue, igen. Den lilla giljotinfällan i plast tog 2 på raken förra veckan så nu är det lugnt och tyst igen. Kruxet är att få osten att stanna kvar på "kläppen" så jag lindar trådförslutningen (den med två trådar i) från en brödpåse runt den så musen får slita för brödfödan. BLAM!
Biltema till rescue, igen. Den lilla giljotinfällan i plast tog 2 på raken förra veckan så nu är det lugnt och tyst igen. Kruxet är att få osten att stanna kvar på "kläppen" så jag lindar trådförslutningen (den med två trådar i) från en brödpåse runt den så musen får slita för brödfödan. BLAM!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|