andersbrink
hasenfrasen
Vår rimfrost börjar närma sig 2 cm nu, snarlikt ert snödjup?Det ska tydligen komma ännu mer dagarna framöver också...
Vår rimfrost börjar närma sig 2 cm nu, snarlikt ert snödjup?Det ska tydligen komma ännu mer dagarna framöver också...
Ska köra rödflaggat område ikväll eftersom jag ska till Göteborg, när det är avklarat så är alla andra förhållande småpotatis, tror jag....Det ska tydligen komma ännu mer dagarna framöver också...
16.5 cm ute på uppfarten just nu, och det varnas för att det ska komma sisådär dubbelt så mycket ytterligare under närmsta dagarna...Vår rimfrost börjar närma sig 2 cm nu, snarlikt ert snödjup?
Så bara för att något inte är oväntat eller ovanligt så får man inte tycka illa om det?Vafan säger ni? Snö på vintern? Det var det jävligaste, det hade jag ingen aaaaaning om...
Woah! Men lixom vafanken då, Norrlänningar har ju frikort på att dissa de som bor söder om Dalälven när det gäller snö. Själv bor jag 1 km NORR om Dalälven och hatar snö. Rimfrosten är illa nog.Så bara för att något inte är oväntat eller ovanligt så får man inte tycka illa om det?
Jag vet inte.Så bara för att något inte är oväntat eller ovanligt så får man inte tycka illa om det?
"Vafan säger ni? Gruppvåldtäkter i Sverige? Det var det jävligaste, hade jag ingen aaaaaning om..."
Säker? Testat båda?Jag vet inte.
Jag har hellre en snöflinga på gården, än en kuk i röven.
Dissa kan man väl få. Sörlänningar är allmänt skitdåliga på att hantera minsta lilla snöfall, det är ju till stor del det som min egen irritation över fenomenet bygger på. Majoriteten byter ju för helvete inte ens till vinterdäck i tid, och av de som byter så verkar majoriteten köra dubbfritt. Därför blir det ett sånt jävla strul när det kommer mer än någon cm snö, och med mer än en decimeter som vi har nu blir det fullkomligt kaos. Avstängda motorvägar och fan och hans moster. Men på Mäkinen lät det lite som att "om något är vanligt förekommande har man ingen rätt att bli irriterad". Jag ville bara poängtera att man kan väl visst ha rätt att vara irriterad, rentav förbannad, på vissa företeelser trots att de är långtifrån ovanliga eller oväntade...Woah! Men lixom vafanken då, Norrlänningar har ju frikort på att dissa de som bor söder om Dalälven när det gäller snö. Själv bor jag 1 km NORR om Dalälven och hatar snö. Rimfrosten är illa nog.
Mina sympatier.Barnomsorgen i kommunen.
Att de inte skall kunna ta hand om barn med tre droppar snor?
En nysning så skall ungen bort omedelbart. Men det är liksom december och minusgrader, förskolebarn snuvar när de är ute.
Betalar skatt och barndagvårdsavgift (ca en femtedel av familjens nettoinkomst), men kan inte jobba alls på månader, jac har en nyckelroll på mitt jobb och skrivbordet sjunker under ogjort jobb, möten måste bokas av dagligen, och dessutom går jag misste om en hel del inkomst, vilket jag inte har råd med. Daghemmet står tomt för att de skickar hem varenda en unge, fler dagar än det är någon där senaste månaden, och inte ett barn har haft någon feber öht....
Jag förstår att alla kissar på sig för att alla coronaåtgärder varit i princip fruktlösa, men detta är ju fan ohållbart?
Förbannad igen på fortsättningen.Dottern köpte ett Nintendo Switch med två spel i torsdags, direkt hon swishat killen så slutade han höra av sig.
Så nu har jag suttit i polisens telefonkö i tio minuter hittills.
mrkoll och lexbase är två tjänster man kan använda. Det är sällan man är den förste att bli lurad av den specifika personen.Rättssystemet skiter alltså i henne och alla andra som blir lurade på pengar av såna här idioter.
Mrkoll gav intressant träff om man söker på Österforse 111mrkoll och lexbase är två tjänster man kan använda. Det är sällan man är den förste att bli lurad av den specifika personen.
Mrkoll gav intressant träff om man söker på Österforse 111
Jag ringde Skatteverket idag och fick dom fyra sista i personnumret för att vi tänkte göra ett betalningsföreläggande.Det finns ju både fordon och bolagsengagemang så det är väl bara att skicka in ansökan om betalningsföreläggande.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|