Ska man ha något gjort - Så får man göra det själv.Beställde ny kyl från netonnet med leveranstillvalen "inbärning av ny vitvara till anvisad plats" och "bortforsling/återvinning av gamla vitvaran". Anledningen till att vi beställde från just netonnet var specifikt eftersom de erbjöd dessa leveranstillval, men budjäntan som kom hit med nya kylen menade dock att något sånt hade hon inte informerats om och hur gärna hon än ville hjälpa oss så kunde hon inte bära varken den nya eller den gamla kylen själv. Vi kunde antingen acceptera "leverans till tomtgränsen", eller så kunde hon åka tillbaka med kylen och så fick vi reklamera hela alltet istället. Accepterar vi leveransen så får vi garanterat ingen hjälp med vare sig inbärning eller bortforsling, så det var ju bara att skicka iväg henne och försöka få tag i kundtjänsten istället. Kundtjänsten är tydligen såpass överbelastad att de inte kan ta emot samtal över huvud taget, och det enda alternativet man hänvisas till är att ställa sig i kö till en chatt. Köplats 103... En halvtimme senare har jag avancerat 20 platser, kommer inte hinna fram förrän efter stängning. Man blir fan lite trött...
Jotack... Blir bara bättre och bättre detta. Över en och en halv timme stod jag i kö till deras jävla chatt, när jag väl kom fram och kopplades till en handläggare så svarar inte fanskapetSka man ha något gjort - Så får man göra det själv.
Lika sant nu som när det myntades, någon gång under neandertalarnas styre.
Dom här 4 damerna var det mer krut i?När svenska damlandslaget i handboll gnäller för att dom ställdes mot Holland, Frankrike och Norge, vill man nå längre än kvartsfinal då får man träna hårdare och spela smartare.
Jag blir så förbannad på att alla svenska idrottare tror att det finns nån jädra gräddfil åt dom till finalen och där ska motståndet helst inte kunna spela över huvudtaget.
Det måste vara den curlade generationen som tävlar för Sverige nu.
El giganten gjorde exakt samma för mej förutom då att det gällde en diskmaskin.Jotack... Blir bara bättre och bättre detta. Över en och en halv timme stod jag i kö till deras jävla chatt, när jag väl kom fram och kopplades till en handläggare så svarar inte fanskapet
Man lär sig så länge man lever. Morsan vill också vara "billig" men när båda hennes söner två gånger på kort tid fått åtgärda det den "lokale billiga fixaren" fuckat upp anlitar hon numera lokala vedertagna firmor. Jag som micklar i molnet är lagom road av att bila upp duschkabinsgolv med fel avrinningslutning, laga diskmaskinsavlopp, reparera spisfläktselektronik och rikta upp kyl/frys - 24 mil från mitt eget hem. Det räcker med att Teamview'a hennes dator och mobiltelefon ett par gånger i veckan. Som 83 årig teknikfientlig morsa får hon ringa sin son hur mycket som helst. Luft/luft-fjärren klarade hon dock av att sköta alldeles själv - efter att jag läst manualen åt henne.El giganten gjorde exakt samma för mej
Nytt elprisrekord igen idag och redan imorgon blir det värre. Inte lite värre utan nåt så inihelvete mycket värre.
Är så arg så jag skulle kunna elda upp något, men börjar fan få slut på ved...
Det är nog också den opålitliga kärnkraftens fel att veden är slut.O det fan inte att få tag på ved heller, det slut överallt härnere
Det är viktigt att det är kärnved. Eller som i Italien, där eldar de olivkärnor i kraftverken, det är kärnkraft på riktigt.VA eldar dom med ved på kärnkraft verken, tror fan vi inte har någon ström
imorn ska jag beställa 10 kbm ved, så jag har till nästa vinter, för inte vill jag köpa ström
Hastighetsskyltningen i Sverige, är bannemig anpassad till värsta tänkbara väglag.Tack åter igen Svevia Skåne för att ni inte kan hålla en ishalka borta vid -2°. Nu kan jag anpassa farten till underlaget, men det var långt ifrån alla som behärskar detta, därav en jädra massa avstängningar av E6 mellan Ängelholm och Löddeköpinge.
Skärp er !
Ska tillägga att E4 var i lika dåligt skick mil efter mil var där endast 2 svarta sträck att följa.
Prioriteten tycks vara att all dagpersonal ska komma säkert till och från jobb, sen dom som är dumma nog att jobba natt dom får klara sig på egen hand.
Har kört 60 mil och mött en enda plogbil på och det var på E6 i höjd med milstolpen (Glumslöv)
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|