Idag är jag sur för att air France har klantat till det så att vi inte fick borda flyget hem, och nu är jag fast i Mexico. Jävla fransoser, kan fan klanta till allt. Nåja, det blir att kräva pengar av dem när vi kommit hem. Vad jag förstår ska det gå att få dem att stå för hela jävla bastuban.
Alltså, jag har erkänd otur när jag flyger, så jag har sovit på golvet på flygplatser överallt på grund av strul med anslutningar, fått bagaget hemskickat med taxi någon dag senare, blivit omruttad dom mest otroliga vägar osv.
Jag har fyllt i blanketter och pratat med kundtjänster, och aldrig fått en spänn tillbaka.
Jag tror att man måste ligga på som fan för att få tillbaka pengarna, men det går, jag känner flera som har fått det.
Det jämnade IOFS ut sig sist, när jag flög från Amsterdam till Vien, där jag tänkte sova på golvet på flygplatsen och ta ett morgonflyg hem, vårat plan blev försenat från Amsterdam på grund av att det hade landat med ett tekniskt fel, så vi kom iväg väldigt sent, och dom flesta andra passagerarna hade missat sina anslutningsplan.
Min stolsgranne hade missat sitt, så han frågade mig om jag kunde följa honom till kundtjänstdisken när vi landat för att fixa boende över natten, vilket jag gjorde.
Då vände sig markvärdinnan till mig och frågade "Har inte du också missat någon anslutning" varpå jag förklarade att min anslutning var på morgonen, och att jag hade planerat att sova på golvet på flygplatsen (som den luffare jag är).
Hon tyckte att jag också skulle få middag och ett rum på hotellet tvärs över gatan från flygplatsen så hon bjöd på det.
Så här i efterhand så behövde jag nog det efter en veckas festande och snabbmat i Amsterdam, boendes på ett "Hostel" som var packat med festande ungdomar, jag var ganska sliten, och en rejäl middag, ett hett bad och en natt på Hotell gjorde underverk för att bli människa igen.
Nu lär det nog vara svårt att flygluffa runt europa och sova på flygplatserna utan att bli sprayad med decinfektionsmedel och klassad som en "biohazard"
(jag flög ner via tyskland, spenderade en dag där och åkte ut och sov på flygplatsen i Hamburg bland annat)
Det var i Augusti 2019, ni vet innan.....