Då blir det att såga till en ny sidoruta av plexiglas och montera dit själv.Skulle trimma kanterna på morsans gräsmatta. För ändamålet inlånad motortrimmer av lite kraftigare modell.
Hinner köra i ungefär två sekunder innan trimmern tar tag i en sten och skjuter den i ljusets hastighet genom sidorutan på min bil.
Sylvasst splitter inne i precis hela bilen och även på gräsmattan.
Fan.
Och till råga på allt finns ingen glasfirma som har ledig tid för byte förrän om typ ett år.
Det är väl likadant här som i USA stor skillnad mellan olika delar av Sverige.Är den verkligen det?
Har du tittat på respektive delstat och jämfört dödsfall/skador map hur liberala vapenlagar respektive delstat har? Det skiljer ju sig mellan staterna gällande vapenlagar, att baka ihop allt till USA säger inte så mycket.
Tycker korrelationen ser svag ut map på mord iaf, det är fler faktorer än vapenlagar som spelar in.
Maine har lägst mord/capita och en av de mer liberala staterna gällande vapenlagar. Människor som vill döda någon kommer att göra det oavsett vapenlagar.
Viken siffra landar Sverige på?
Be om fotot på paketet och dörren och gå en sväng i området... Inkompetensen inom detta jävla skitföretag vet verkligen ingen gräns.
Det fick de tydligen inte lämna ut, och vita hus med röd dörr finns det väl ett gäng i närområdet så utan mer info än så blir det ju svårt... Hade ju kunnat underlätta om det jävla budmiffot kunnat svara i sin jävla tjänstetelefon och tala om var fan de placerat mitt paket, men det är ju tydligen för mycket begärt... Men ja, jag får väl gå en sväng och se om det står ett vilset paket någonstans hos någon granne. Trist bara att man ska behöva göra PostMords jävla jobb åt dem, i regnet dessutom...Be om fotot på paketet och dörren och gå en sväng i området.
Alternativt om det finns en gata med liknande namn så kolla där också.
Om de inte vill göra sitt jävla jobb själva så är det ju tydligen upp till oss andra att göra det åt dem... Tycker din granne har helt rätt inställning.Det skulle hon inte få enligt Postnord
Kände mig ändå dum som fick gå och plocka ett paket hos någon annan, med min tur är det säkert någon annan fullkomligt ovetande granne som sett en och som nu tror att man är pakettjuv... Som om vi inte redan hade svårt nog att komma in i gemenskapen. Tack för den PostMord.
Köpt lite bebisblå rubbercomp och skrivit "Postnord" på bilen.Du skulle ha åkt dit med den sunkigaste bil du kunnat uppbringa i bekantskapskretsen, sprungit ut med en hoddie uppdragen, tagit paketet och lämnat med en rivstart....
Det är alltid bra att göra beredskapskoll på grannsamverkan ibland
Bring är faktiskt sämre. Lämnade min högtryckstvätt på trappen när jag var borta på jobb, och jag hade svarat på deras mail innan att jag ville ha levererat till ombud. Plus att dom levererat trasiga paket dom gånger dom inte slarvat bort mina grejer.......Jag är bara helt förvillad över att någon faktiskt anlitar dom mupparna.
Folk i allmänhet är dumma i huvudet något djävulen.Kanske inte direkt förbannad utan mest irriterad... Men vad är det med folk som lägger upp Blocketannonser utan telefonnummer som läser men inte svarar på mailen man skickar och som inte ringer upp fastän man ger dem sitt eget nummer... Vafan, vill du sälja prylen eller inte?? är skiten såld, ta då bort annonsen. Vill du inte sälja, varför då lägga upp en annons? märkligt beteende...
JappFan vad skärmskadad man har blivit.
Läste en dagstidning på morgonen, en sån där av papper (Googla det) och jag har inte sjunkit så djupt att jag sitter och trycker på text eller bilder men kom på mig själv med att hela tiden sitta och snegla på höger övre hörn för att se vad klockan var.
Är man körd nu?
För ett par år sedan hörde jag ett brak utanför, sprang till fönstret och såg att en bil mejat ner ett trafikljus. Min instintiktiva reaktion var att famla efter knappen som spolar tillbaka och repeterar de 30 senaste sekunderna.Fan vad skärmskadad man har blivit.
Läste en dagstidning på morgonen, en sån där av papper (Googla det) och jag har inte sjunkit så djupt att jag sitter och trycker på text eller bilder men kom på mig själv med att hela tiden sitta och snegla på höger övre hörn för att se vad klockan var.
Är man körd nu?
Faktiskt inte, man får ju zooma med hela blaskan asså...Japp
Du som har åldern inne, försökte du zooma?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|