SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Väljer man att åka kollektivt så får man väl räkna med att det är en prövning av rang.
På väg till USA fick jag platsen mellan två kraftigt överviktiga och därmed svettstinkande jänkare. Alltså typ +250kg, st.
Då kom flygvärdinnan och meddelade mig att det blivit ett misstag och jag fått fel plats Blink blink. Och jag hamnade framför skynket istället.
Vart du förbannad av denna lösning.På väg till USA fick jag platsen mellan två kraftigt överviktiga och därmed svettstinkande jänkare. Alltså typ +250kg, st.
Då kom flygvärdinnan och meddelade mig att det blivit ett misstag och jag fått fel plats Blink blink. Och jag hamnade framför skynket istället.
Nu blev jag förbannad!Vart du förbannad av denna lösning.
Med tanke på vad denna tråd handlar om.
Om det känns bättre så är det likadant i åldersgruppen 50+ också....Dagens missriktade ilska går till barn i 11-årsåldern som är så marinerade i sin mentalitet att det alltid är någon annars fel.
Precis noll eget ansvar, ingen som helst förståelse för att det egna beteendet påverkar gruppen och dess resultat negativt.
Dagens missriktade ilska går till barn i 11-årsåldern som är så marinerade i sin mentalitet att det alltid är någon annars fel.
Precis noll eget ansvar, ingen som helst förståelse för att det egna beteendet påverkar gruppen och dess resultat negativt.
"Ey, Den är laglig i Sverige. Jag har inte ens med mig skott"...
Må så vara, men du tar inte med en Soft Air Gun till Scouterna.
Det är ej heller olagligt att äta avföring från hund. Men inte lämpligt för det.Dagens missriktade ilska går till barn i 11-årsåldern som är så marinerade i sin mentalitet att det alltid är någon annars fel.
Dessutom åldersgräns på luftvapen. Grabben får lämna över pickan, sedan blir det ett allvarligt snack med föräldrarna.Dagens missriktade ilska går till barn i 11-årsåldern som är så marinerade i sin mentalitet att det alltid är någon annars fel.
View attachment 482159
Blev lätt irriterad idag.?
För besiktning av ny murade o putsade toalett grupper detta var en handikapp toa som höll 222,7 cm i mått o dom skall vara 223 cm.
Bes person vägrade att ge sig på dessa 3 mm, en handikappad skall inte behöva uppleva att det är trångt o besvärligt.
Tog då fram tors hammare o gav vägghelvetet några snabba rundpall, så det såg ut som i Ukraina när vägg eländet sprack upp o väggen rasade i ett dam moln.
Bes personen dröp av duktigt fort helt plötsligt..
Ahh jag får väll något samtal om att det var onödigt betende, men det kändes jävligt bra?
Noppe 3 mm är 3 mm oavsett hur litet fel det är positivt eller negativt. Sedan är det ett komma mellan 222,7Verkar vara dåligt med tolerans i byggbranschen...
Tänkte ingen av er på att 2227mm är väl inom toleranserna för 2230mm?
Noppe 3 mm är 3 mm oavsett hur litet fel det är positivt eller negativt.
Noppe det är Boverket,s regler 223 cm gånger 223 cm finns ingen tolkning alls om det minimi måttet platschefen har kollat tro mej.Vad står det för toleranser på ritningen? Står det inte specificerade toleranser så gäller ju standardtoleranser och dom lär ju vara mer än 3mm på 2230 mm.
Jag tror att du bara ville ha en anledning att slå sönder något.Noppe det är Boverket,s regler 223 cm gånger 223 cm finns ingen tolkning alls om det minimi måttet platschefen har kollat tro mej.
Noppe det är Boverket,s regler 223 cm gånger 223 cm finns ingen tolkning alls om det minimi måttet platschefen har kollat tro mej.
Är väl 220*220 cm som gäller?Noppe det är Boverket,s regler 223 cm gånger 223 cm finns ingen tolkning alls om det minimi måttet platschefen har kollat tro mej.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|