TomK
hela världen är min rejsingbana
Köpt från USA via eBay. Gick fint genom tullen för ca två år sedan. Starkaste blandningen och en säljare med bra vitsord. Ca 1/2 gallon. Kommer räcka många år.Var hittar du Permetrin?
Köpt från USA via eBay. Gick fint genom tullen för ca två år sedan. Starkaste blandningen och en säljare med bra vitsord. Ca 1/2 gallon. Kommer räcka många år.Var hittar du Permetrin?
Har handlat från England pre-Brexit, vet inte om det funkar nuVar hittar du Permetrin?
Fast det där är färdigblandad med låg koncentration (typ 0,5%). Jag köpte detta märke med 37%... https://www.ebay.com/itm/3256956990...h1Y7c0t0nMn0hXr1SjU0QHOL0=|tkp:Bk9SR9aVtaWaYgHar handlat från England pre-Brexit, vet inte om det funkar nu
Impregnering för kläder https://www.lifesystems.co.uk/products/insect-repellents/ex4-anti-mosquito-spray
Visst, mitt behov var klädimpregnering inte myggfångare. Och.... den kan nog fastna i tullen om någon nitisk tjänsteman läser påFast det där är färdigblandad med låg koncentration (typ 0,5%). Jag köpte detta märke med 37%... https://www.ebay.com/itm/325695699066?epid=2287641029&hash=item4bd4f9f87a:g:-koAAOSwuF5ki6ry&amdata=enc:AQAIAAAA0EK5I06zagaS1aB2mzmfD5DKHpSqni8SrTy52VxCadPJi2ZdEXkVNvGPDFWW5RHQYRopQVZRjh4yDec9PfcKAgYxlpSuRCuAjqjdGmvwAHDTVezzqgLxx60TF1N7o5n67YTzzXk5E/bSqhzl2hRC0oRbgNYhdD85tmaCrN+baFeTCANRTlAOsJPi4DMsJ4ZZ9kXABZqihZspEtldnbTffaZ3XHRfgzfTRDeFZV4ODFGcHpQagkqM91jST2WTPQh1Y7c0t0nMn0hXr1SjU0QHOL0=|tkp:Bk9SR9aVtaWaYg
Var det fel däck även bak?Seriositetsgraden hos märkesverkstan.
Det är Michelin i båda ändarna.Var det fel däck även bak?
Det är väll inget nedköp sist jag använde batlax hade jag släpp titt som tätt när det var blött o kallt. Med M7rr m9rr så var det bekymret borta.Det är Michelin i båda ändarna.
Jag köpte visserligen Michelin till min knarr i dagarna, men OM jag skulle ha beställt Battlax hade jag personligen tyckte det var trevligt om verkstan lade på just sådana och låta mig bestämma vad jag skulle ha på så länge det var jag som betalade. Extra plus om kvittot speglade vad jag faktiskt hade fått och betalat för.Det är väll inget nedköp sist jag använde batlax hade jag släpp titt som tätt när det var blött o kallt. Med M7rr m9rr så var det bekymret borta.
Jag fattade som att du beställt battlax o fått michelin istället. Som jag upplevde batlax tyckte jag det var ett bra byte.Jag köpte visserligen Michelin till min knarr i dagarna, men OM jag skulle ha beställt Battlax hade jag personligen tyckte det var trevligt om verkstan lade på just sådana och låta mig bestämma vad jag skulle ha på så länge det var jag som betalade. Extra plus om kvittot speglade vad jag faktiskt hade fått och betalat för.
Men jag är väl en gnällig gubbe..
Jag såg John Wick 4 trots varningar här på sporthoj.
Sicken parodi.
Enda bra med hela filmen var referensen till The Warriors.
...told u so...Jag såg John Wick 4 trots varningar här på sporthoj.
Sicken parodi.
Enda bra med hela filmen var referensen till The Warriors.
Skicka en dröjsmålsfaktura till DHL!DHL säger sig leverera på 2-3 dagar och det har fungerat i flera år men nu är det för andra gången i rad 5 arbetsdagar och därmed är min helg förstörd ekonomiskt.
Haft samma med UPS det senaste. Fick åka in till kontoret och ställa mig i kö bland ett gäng andra som väntat i flera veckor på paket. Personalen var tokstressad. Kändes som de ville väl men det bara kaos. När jag till slut fick hem leveransen sa budet att han börjat söka andra jobb. Stressen tog kål på honom.DHL säger sig leverera på 2-3 dagar och det har fungerat i flera år men nu är det för andra gången i rad 5 arbetsdagar och därmed är min helg förstörd ekonomiskt.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|