Nästa gång börjar du med att klappa henne på...ja du vet. ?En tjej på gymet med gråten i halsen förklarade att hennes mobil var borta efter att hon använt i stort sett varenda maskin i nån timme.
Hon måste bara hitta den, hennes liv hängde på det.
Avbröt min egen träning och hjälpte henne leta "överallt" ett bra tag.
- Har du tittat på muggen, om du nu varit där, frågade jag.
- Jag ska kolla, svarade hon och pep iväg.
Tre minuter senare kom hon ut därifrån och sa rodnande: " oj, jag hade den i bakfickan hela tiden"
Självklart var det jag hållit på med innan, upptaget.
Fruntimmer.....
...och säg:Nästa gång börjar du med att klappa henne på...ja du vet. ?
Fördelardosan?Nästa gång börjar du med att klappa henne på...ja du vet. ?
Hålväljaren?Fördelardosan?
Var hon fet iom att hon måsta ha haft löst sittande träningskläder?En tjej på gymet med gråten i halsen förklarade att hennes mobil var borta efter att hon använt i stort sett varenda maskin i nån timme.
Hon måste bara hitta den, hennes liv hängde på det.
Avbröt min egen träning och hjälpte henne leta "överallt" ett bra tag.
- Har du tittat på muggen, om du nu varit där, frågade jag.
- Jag ska kolla, svarade hon och pep iväg.
Tre minuter senare kom hon ut därifrån och sa rodnande: " oj, jag hade den i bakfickan hela tiden"
Självklart var det jag hållit på med innan, upptaget.
Fruntimmer.....
Efter lite soul searching och besök i div trådar konstaterar jag att GGG mycket väl kunde utgöra ett eget underforum eller forumdel.F-n, du får bli medlem i samma förening som jag - GGG - trots att du är bara barnet
Ja vi blir ju fler som har livets erfarenheter med oss, sedan finns ju även en del anekdoter.Efter lite soul searching och besök i div trådar konstaterar jag att GGG mycket väl kunde utgöra ett eget underforum eller forumdel.
Det verkar ha varit lite hetsigt i dina trakter idagFörbannad på åskan det small till så innfn att rutor skakade o det blev kolsvart hos alla grannar.
Stog i garaget o svetsade märkte just inget mer än den enorma smällen solcell anläggningngen har ju åskskyd o går in på ofgridd om strömmen försvinner.
Men efter ett tag så börjar ena jordfels brytare bråka i garaget o dör sotdöden. Så den får jag nog byta efter att ha kopplat ur den för att se vad som har hänt I morgon.
Att inte en fredag kan vara rogivande.
Visserligen ser det fortfarande svart ut hos grannarna men hos mej är det ström i huset iallafall.
Men förbannad är jag.
Inte så lite helt sjukt vad det regnade o åskade.. Lite knepigt var att 2 km bort lös solen.Det verkar ha varit lite hetsigt i dina trakter idag View attachment 487721
Ja det är onekligen ett mörker att göra affärer.Ibland undrar man ju varför folk ens lägger ut saker till salu. Hörde av mig på en annons om en gammal skruttig hoj som var tänkt åt tjejen att övningsköra på, en liten nätt sak som passar hennes kortväxta figur samt med lite småfix och rätt skabbigt utseende. Perfekt som slit-och-släng-hoj som man inte blir ledsen över att ha tappat ett par gånger. Dock en alldeles för hög prislapp sett till vad det var för något (annonsen har legat ute i över en månad så jag tror inte att jag är ensam om att anse att den ligger för högt i pris), så jag hörde av mig till säljaren och meddelade att jag var intresserad men med tanke på hojens allmänt trötta utseende och diverse fixbehov så skulle det krävas en prisjustering för att det skulle vara något för mig. Säljaren var nog lite fredagsstursk och/eller inte i särskilt stort behov av att få sålt den för jag fick svaret "tror du är tröttare än hojen, kom och kolla om du är intresserad"... Jag är inte överdrivet sugen på att köra tre timmar enkel väg för att konstatera vad som redan syns lång väg på de halvkassa bilder som säljaren lagt upp, bara för att höra att priset är fast och att jag kan köra hem tomhänt om jag inte vill betala. Då vill jag veta på förhand vilken prislapp som kan bli aktuell för att därefter ta ställning till om det alls är värt att åka. Det tycker jag inte är orimligt, och jag hade heller inte haft några problem med om säljaren hade sagt "tack för intresset men priset är fast". Fint, då vet jag. Ha en bra dag och lycka till med försäljningen. Men istället ska idioten hålla på och muppa sig och komma med attityd och personangrepp ur tomma intet?? Hoppas inte att kioskmongot var i behov av snabba pengar för jag förklarade för honom i klara ordalag varför han var snett på det och bad honom vänligt men bestämt att dra åt helvete, det finns gott om andra hojar att köpa så jag besparar mig hellre omaket att ha med sådana drygpellar att göra. Tro fan att man är bitter när världen kryllar av dylika kötthuven som beter sig onödigt otrevligt...
Standardbeteende på Blocket - antagligen är de sura för att de sålt till för lågt pris och vill ta hämnd på alla presumtiva köpare som ringer "försent"Jag har istället problem med en säljare som inte svarar.
Trist dock.
Inget telefonnummer, så skickat meddelande och frågat efter pris då det inte framgår.Standardbeteende på Blocket - antagligen är de sura för att de sålt till för lågt pris och vill ta hämnd på alla presumtiva köpare som ringer "försent"
Folk som sömnigt sitter och TicToc:ar i maskinerna på gymet, allt tar dubbelt så lång tid
Va faaaan!! Visa hänsyn!!Jag sprang rakt in i en TikTok filmning på mitt lokala ICA, och på något sätt var det mitt fel att hennes TikTok blev förstörd???
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|