oops164
Smed
Det var ju synd.Utanför Enköping åt Bålstahållet.
Det var ju synd.Utanför Enköping åt Bålstahållet.
Tveksamt om strängare i Sverige.
Det kan ha ändrats men läste för kanske 20 år sedan om en man som tagits 50 gånger för rattfylleri. Hade straffet ökats på så hade det inte varit möjligt att hinna med 50 ggr.
Menar du HEB då? En HEB400 på en meter ser ut att kosta som att köpa en vägsladd från Kina...
I Örebro är gångarna uppmärkta, men lagersaldot som presenteras på hemsidan stämmer sällan. En gång var jag in och frågade varför hyllan var tom, trots att hemsidan säger att varan skulle finnas och att lagersaldot var uppdaterat för bara ett par minuter sedan. Jag fick då veta att det bara betyder att databasen uppdaterats vid den angivna tidpunkten, inte att någon uppdaterat det faktiska saldot.Kanske ett mail till Bauhaus centralt om att dom fan måste märka upp gångarna/hyllorna skulle hjälpa?
Det skulle ju kanske öka deras försäljning om folk hittade det dom sökte?
Därför är Hornbach första alternativet för mig även om Bauhaus är närmare.I Örebro är gångarna uppmärkta, men lagersaldot som presenteras på hemsidan stämmer sällan. En gång var jag in och frågade varför hyllan var tom, trots att hemsidan säger att varan skulle finnas och att lagersaldot var uppdaterat för bara ett par minuter sedan. Jag fick då veta att det bara betyder att databasen uppdaterats vid den angivna tidpunkten, inte att någon uppdaterat det faktiska saldot.
Jag har successivt gått över till att handla på andra ställen som har bättre koll på prylarna, även om det ibland innebär att det blir dyrare. Min tid är också värd en del.
Nä Atraktorer ska inte framföras på åkrar! Nu har dottern en för vi bor på landet och ska kunna ta sig till tåget 4 km bort eller in till sina kompisar 5 km bort. Hon är inte ute och buskör. Buskörandet är ett jävla okynneA-traktorer vars piloter inte framför dessa där de ska vara, på åkern.
Man blir förbannad.
5km är väl ändå ett solklart cykelläge?Nä Atraktorer ska inte framföras på åkrar! Nu har dottern en för vi bor på landet och ska kunna ta sig till tåget 4 km bort eller in till sina kompisar 5 km bort. Hon är inte ute och buskör. Buskörandet är ett jävla okynne
Bor inte du i Stockholm?Idag är jag förbannad för att grannkärringen ovanför mig har kommit hem igen efter sex veckors bortavaro, med sin jävla hysteriska hund som skäller konstant.
Ge mig ett hus på landet
Helt klart.Jag föredrar att ungdomarna kör A-traktor än hittar på annat jävelskap. I byn jag bor utanför finns det en 15-16-årig tjej som inte har nån A-traktor och hon sitter häktad för mord på en taxichaufför.
Hade varit mycket bättre med en A-traktor.
Till viss del kan jag hålla med. Men släpper fan inte ut nån på cykel på den vägen de kör som idioter där. Sen regn, blåst, snö och halt väglag. Plus att hon är sjuk och har pga det en taskig balans.5km är väl ändå ett solklart cykelläge?
Hyres. Dyr.Bor inte du i Stockholm?
Sälj bostadsrätten och köp 3 slott vettja!
Va fan när jag var liten o gick i skolan fick vi fanimej gå 4 km varsig det var 2 meter snö eller ösregn, nu blev jag förbannad öved dagen ungdomar. ?Nä Atraktorer ska inte framföras på åkrar! Nu har dottern en för vi bor på landet och ska kunna ta sig till tåget 4 km bort eller in till sina kompisar 5 km bort. Hon är inte ute och buskör. Buskörandet är ett jävla okynne
Ja precis, i -30, snöstorm, barfota och vargarna hängandes i nacken under dom 2 milen man gick till skolan, nu blev jag också irriterad över hur bortklemade dagens ungdomar ärVa fan när jag var liten o gick i skolan fick vi fanimej gå 4 km varsig det var 2 meter snö eller ösregn, nu blev jag förbannad öved dagen ungdomar.
Släppte du bilen med ägarbyte genomfört utan köpeskillingen på kontot? ?Sålde en bil jävel som funkade ville ha skrot priset.. 4000 Kan vi betala den 25?
Vafan mutter mutter jaja betala den 25.den 27 kommer det 2000 på swich o en ursäkt att dem inte har råd med mer denna månaden, skall man ens ha en bil jävel då?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|