Fifan vad myggbett kliar! Har fått en hel jävla massa fucking många oxå
Edit: :klia
Jag har inte sett en enda mygga än, säker på att det inte är kattlopps-bett? Sånna kliar som satan!
Som tur är så får jag aldrig myggbett.
Fifan vad myggbett kliar! Har fått en hel jävla massa fucking många oxå
LUDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!
Något har pajat på min rosthög till bil! Den ser nu mer ut som en Citroen istället för en Renault 19. Baken på bilen sitter 10 cm ovanför marken och det är som att åka häst o vagn i en Amishby med potthål på 1800 talet. Vittu fan skit piss...jag har inte råd.
Möjligt att du lider i onödan.Fifan vad myggbett kliar! Har fått en hel jävla massa fucking många oxå
Menar du grädde på moset?
Nä jag menar faktiskt moset på grädden kakan tårtan biten grejen
Jag gjorde mitt bästa att decimera populationen idag. Resultatet sitter på visiret, gore-tex-kläderna och fronten på motorcykeln.
Jag har inte sett en enda mygga än, säker på att det inte är kattlopps-bett? Sånna kliar som satan!
Som tur är så får jag aldrig myggbett.
Möjligt att du lider i onödan.
Hustrun började käka allergipiller på sommaren för några år sedan.
Hon trodde tidigare att det kliade lika överdjävligt på alla.
Visade sig att hon var överkänslig.
Snacka med oduglingarna på vårdcentralen.
-Hej följde min hund med dig hem möjligen? Haaaaaaaaaaaaarrrryyyyyyy kom till matteeeeeeee
-(Han, knallröd i ansiktet) mm aaa det gjorde han rolleyes
Ut kommer Harry skuttandes hur glad som helst och "Ringaren i Notre Dame" ser lite förlägen ut varpå jag ber om ursäkt att vi stört honom, tar hunden under armen och går därifrån.
Hade han tänkt berätta att min hundvalp var där någongång? Han vet var jag bor för vi råkar alltid ses i hissen och han är inte helt dum.
.......
Hade han tänkt berätta att min hundvalp var där någongång? Han vet var jag bor för vi råkar alltid ses i hissen och han är inte helt dum.
Så jävla trött och less på allt jävla gnäll från förkylda människor. "ååå jag tror jag har feber." "... ååå jag har såååå ont i halsen..." "...det är såååå jobbigt att hosta halva nätterna..." OSV osv osv...
Man dör faktiskt inte av en förkylning... det är ett litet virus som håller i sig i ungefär en vecka... "... jag kanske behöver åka till doktorn..."
Ta en alvedon och lite hostmedicin och håll käften....
Hantverkare i största allmänhet + badrum som ska bytas i hela uppgången. Jag vill slå sönder deras jävla slagborr eller vad det nu är, sönder!! :lämnarlägenhetenochgårotränar
Tro mig de är inte speciellt roligt alla gånger heller att stå med en bilmaskin 7-4
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|