Idag är jag förbannad därför att...

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Så jävla trött och less på allt jävla gnäll från förkylda människor. "ååå jag tror jag har feber." "... ååå jag har såååå ont i halsen..." "...det är såååå jobbigt att hosta halva nätterna..." OSV osv osv...:huvet :huvet :mad:
Man dör faktiskt inte av en förkylning... det är ett litet virus som håller i sig i ungefär en vecka... "... jag kanske behöver åka till doktorn..." :huvet
Ta en alvedon och lite hostmedicin och håll käften.... :mad:
Det finns t.o.m. människor som gnäller över att behöva ta in hästar i regn.

Josefine*

.....
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
R6 -00
Tro mig de är inte speciellt roligt alla gånger heller att stå med en bilmaskin 7-4 :mad:
Nu vet jag i o f s inte vad en bilmaskin är, men det var inte meningen att trampa på en öm hantverkar(?)tå.....:) Syftar ju på de som lallar runt i min trappuppgång... Vaknade i morse av att de borrade i lghten ovanför, o höll även på med det när jag kom hem, o fortsatte ett bra tag efter 4. Man kan liksom inte vara i lghten när de grejar ibland, o i eftermiddags ville jag bara sova! :mad:

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
Nu vet jag i o f s inte vad en bilmaskin är, men det var inte meningen att trampa på en öm hantverkar(?)tå.....:) Syftar ju på de som lallar runt i min trappuppgång... Vaknade i morse av att de borrade i lghten ovanför, o höll även på med det när jag kom hem, o fortsatte ett bra tag efter 4. Man kan liksom inte vara i lghten när de grejar ibland, o i eftermiddags ville jag bara sova! :mad:

Bilmaskin = en typ av slagborr som du tar bort betongkaka när du tex stamrenoverar, dvs betongkakan i badrummen. Låter fördjävligt, jobbar man många timmar med bilmaskin så kryper det i händerna efteråt. Sen ska betongen släpas ut också. Det dammar som bara fan, halvmasken täcker lite halvdåligt så man får snyta ur sig damm hela kvällen efter. Du är helt slut när du kommer hem från dagen, somnar förmodligen strax efter tv4-nyheterna.

Ha lite förbarmande över snubbarna(kanske någon enstaka tjej) som sliter med stamrenoveringen. Det låter fan men det går liksom inte att "bila tystare" som en del föreslår.

/Samuel, som jobbat med stamrenoveringar för ett par år sen.

Josefine*

.....
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
R6 -00
Ha lite förbarmande över snubbarna(kanske någon enstaka tjej) som sliter med stamrenoveringen. Det låter fan men det går liksom inte att "bila tystare" som en del föreslår.

/Samuel, som jobbat med stamrenoveringar för ett par år sen.

Ja, men jag morrar mest för mig själv i lghten, o skriver av mig lite i denna tråden.:) ..Skulle ju aldrig vara otrevlig mot dem, o har full försåelse för deras jobb. Men som sagt, låter som nån försöker ta sig in i lghten via taket i badrummet.:gnissla

Edit ::mad:

Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Ja, men jag morrar mest för mig själv i lghten, o skriver av mig lite i denna tråden.:) ..Skulle ju aldrig vara otrevlig mot dem, o har full försåelse för deras jobb. Men som sagt, låter som nån försöker ta sig in i lghten via taket i badrummet.:gnissla

Du skulle behöva lite hantverkarsex, det hör ju jag det!

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17

Hehe, jag förstår det. Blir ju faktiskt obeboligt i en lägenhet när bilningen sätter igång hos någon granne.

Cuba

Slut med töntandet!
Gick med
9 Jan 2007
Hoj
Harley-Davidson panna
Mm, innerst inne är det nog så....Hur länge ska man behöva vänta egentligen??? Vavava?

:rolleyes:

Frågan inställer sig ju genast: vad räknar du som hantverkare? Om du inte är alltför kinkig med definitionerna så är det garanterat lösbart! Räcker det att lukta svett? Finns säkert nån här som har en slagborrmaskin också om det ska vara på det viset.
:)tungan :3freak )

Hondajunkie

Stoned
Gick med
3 Sep 2007
Hoj
1800
Fortfarande förbannad över böter jag fick på valborg. Blev stannad för att blåsa, och det var grönt givetvis. Istället satte de dit mig för att jag glömt stänga av dimljuset.... VAFAN! De gör ju inte sig själva populära direkt, trafikpoliserna... :arg

Dominator-Rocks

Guest
(Slutade snusa för ca 7-8 månader sen, har unnat mig en kvällssnus då Å då, det har funkat bra!)

Men nu jävlar skall man vara pryd..... :mad: Inte snusa någe alls :näsblod :mad: :huvet **CENSUR**! har fixat 3 veckor nu helt utan! :huvet :huvet

FUCKing skjorta! :mad:

I morgon äre jag som går å köper snus! :fakta

VArför i hela friden straffa sig själv när man ser att man klarar av att bara ta MAX en snus/kväll :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet

Nu är jag sådärjävlasjuktsugensåjagsprängsochblirFörbannad!:mad:

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Fy fan för förhållanden.
Jag hatar att göra slut.
Jag hatar att bli dumpad.
Mest av allt hatar jag att behöva göra slut när båda har starka känslor kvar, men bara den ena inser att förhållandet är dödsdömt.
Dags att lipa in i kudden.

Fy fan för förhållanden. :(

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Jag är förbannad för att min 11-åriga dotter blev misshandlad på skolan häromdagen av en klasskamrat och för att systemet i skolan gör att killen får gå kvar. Det är inte första gången det händer och killen har flera anmälningar på sig (från andra).

ryman

HONUNG!
Gick med
10 Apr 2008
Hoj
KTM 640 SM Prestige
fy fan! nu blir jag också förbannad, ta och släng iväg psyk fallet till ungdomsvård eller ngt.. hatar när skolor bara ignorerar saker som detta, gå till pressen annars kanske kan skapa lite mer rörelse från skolans håll...

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA