Idag är jag förbannad därför att...

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
Idag är jag förbannad för att jag gick ur sängen....
Börjar med att vakna alldeles förtidigt, ska jobba i natt och hade behövt sova lite längre än till 8 för att klara natten.
Sen var jag hos tandläkaren för 45min terror av små obetydliga jävla tandstenar som tydligen måste bort.
Åkte sen vidare för att hämta lite grejer som behövdes för storservice av bilen och på väg från bilhandlaren hinner jag bara ut på motorvägen innan bilen slutar acca, inget svar alls på gaspedalen. Blir bogserad tillbaka till verkstan jag kom från.
Det visar sig att det är så enkelt att gaswiren har gått av men en sån går inte att få tag på innan torsdag.
Promenerar 5km hem i gassande sol (vart fan tog det svala,sköna lite mulna vädret vägen?) bara för att konstatera att det är punka på cykeln så nu får det fan bli en taxi till jobbet ikväll.

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Jag tycker jag bara går runt och är förbannad 24/7 nu för tiden. Jag är förbannad. Dels för at jag fick soppatorsk idag igen. Och för att jag nu inte har några pengar. Skit.

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Kristi Törne har kladdat ner mitt köksfönster med blomkletsekret. Det var tacken för att jag riskerade livet för att ta hem den ur negevöknen. :mad:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
En jäkla kossa i en BMW bytta fil rakt ut framför mig och det slutade med en krock som resulterade i att jag saknar en högerblinker och en vänsterspegel och har fått repor på min fin fina hoj.. O sen drog hon????
Har dock ett vittne som såg hela händelsen... Han körde direkt bakom mig och stannade direkt och skrek bara regnumret på bilen... Tydligen en hojåkare själ så han var väldigt bra vittne... Polisen blev inblandade direkt efter att hon dragit då det blev en smitning iom detta... De har regnummer och så...

Det mest skrattretande var egentligen när hon kom tillbaka efter ca tio minuter och sa
DU KÖRDE PÅ MIG???? Och medans hon sa det såg hon ut som ett frågetecken... Hon hade inte sett mig el bilen bakom mig för den delen??? Hur fick hon sitt körkort???
Hon började häva ur sig saker som
DET VAR EN LASTBIL!!!(hon stod nämligen bakom en lastbil vid ett rödljus... Den fick ju självklart inte fart tillräckligt fort när det blivit grönt och jag var i filen bredvid och skulle köra om då det blivit grönt... Då bytte hon fil utan att ens tänka att det kanske kunde vara nån där),
MINA KOMPISAR SÄGER ATT DET INTE VAR MITT FEL!!! DET BLIR EN FIL DÄR FRAMME????? (vad nu det har med saken att göra. *asg*) Och sen...
DET VAR INTE DITT FEL OCH DET VAR INTE MITT FEL DET BLEV BARA EN OLYCKA????

What???
Sen drog hon igen innan polisen kom??? Så hon smet två gånger???
Fan vad förbannad jag är... *morr*

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
En massa text....

Jotack... Dom är helt galna här i sthlm...
Jag börjar nästan räkna gångerna jag är ute och kör utan att bli trängd
och får tvärnita...
Bara sen i måndags är jag uppe i 9ggr...
Folk kör helt galet, tittar inte för fem öre, gaggar i luren..
Som tur är så har jag hitintills hunnit läsa av deras rörelser innan dom bytt så jag har hunnit rädda situationen... När man sen tutar och hytter med näven
så får man av nån anledning ofta :finger alt. nån som sk!ter på sig och gör fler oväntade manövrar...
Fattar bara inte.. Jag kör Busa med Yoshipipa.. Den är ju inte jättetyst
och det är ju ingen liten moppe... Hur F-N kan man missa att det ligger en hoj där??
Snart kommer dörrar att bli insparkade och speglar avsparkade!:mad:

Hoppas det löser sig för dig med FB och allt...
Sen skulle det ju vara kul om hon blir av med kortet för smitning... :lol

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Jotack... Dom är helt galna här i sthlm...
Jag börjar nästan räkna gångerna jag är ute och kör utan att bli trängd
och får tvärnita...
Bara sen i måndags är jag uppe i 9ggr...
Folk kör helt galet, tittar inte för fem öre, gaggar i luren..
Som tur är så har jag hitintills hunnit läsa av deras rörelser innan dom bytt så jag har hunnit rädda situationen... När man sen tutar och hytter med näven
så får man av nån anledning ofta :finger alt. nån som sk!ter på sig och gör fler oväntade manövrar...
Fattar bara inte.. Jag kör Busa med Yoshipipa.. Den är ju inte jättetyst
och det är ju ingen liten moppe... Hur F-N kan man missa att det ligger en hoj där??
Snart kommer dörrar att bli insparkade och speglar avsparkade!:mad:

Hoppas det löser sig för dig med FB och allt...
Sen skulle det ju vara kul om hon blir av med kortet för smitning... :lol

Jo folk är ju helt galna i trafiken...
Brukar oxå vara duktig på att läsa av folk rörelsemönster och hinna undan osv... Men nu hade jag ca 4-5 meter fram till bilen när hon började svänga o sen blinka. Så jag klippte ju sidan på bilen medans jag tvärnita typ...
Hoppas oxå att det löser sig... Får se vad farbror blå kan få fram. :D

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
CSN är världens omständigaste, sämsta jäkla skit, faktiskt!

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
En jäkla kossa i en BMW ... *morr*

Ha ihjal henne! Det ar det enda humana! Finns inte ord att forklara hur mkt jag hatar den typen(99% av alla bilister i sthlm?).. Vand huvet o kolla javla avskum!!! :mad:
Att hon sen i efterhand inte fattade att hon genom lathet satte en annan manniskas liv i fara och forsokte skylla ifran sig pa gud vet vad bevisar bara att hon inte e vard luften hon andas!!!! :huvet
Hoppas snuten ser allvarligt pa det har! Aven fast du kom akande pa det dom hatar mest...

Beratta hur det gick snalla! Om du kommer ihag: skicka pm med uppfoljare for d e inte varje dag man laser den har traden av forstaliga skal...

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Ha ihjal henne! Det ar det enda humana! Finns inte ord att forklara hur mkt jag hatar den typen(99% av alla bilister i sthlm?).. Vand huvet o kolla javla avskum!!! :mad:
Att hon sen i efterhand inte fattade att hon genom lathet satte en annan manniskas liv i fara och forsokte skylla ifran sig pa gud vet vad bevisar bara att hon inte e vard luften hon andas!!!! :huvet
Hoppas snuten ser allvarligt pa det har! Aven fast du kom akande pa det dom hatar mest...

Beratta hur det gick snalla! Om du kommer ihag: skicka pm med uppfoljare for d e inte varje dag man laser den har traden av forstaliga skal...

Exakt... Nej men vadå.. Hennes kompisar hade ju förklarat för henne att det inte var hennes fel???? *asg*
Jag återkommer med info om hur det gick sen. :D

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jag är bara arg. Det är jag väldigt ofta nu förtiden.

Lighten up kiddo!
Det är ju sommar och skit nu, eller snart iaf.
Vilket ju innebär värme = flickorna tar av sig = man blir sommarbrunstig = ligger med nån av dessa cheyer = får med största sannolikhet en könsjukdom = illaluktande underliv samt noll ligga = deprimerad = vintern kommer = ännu mera deprimerad. Till slut sitter du där med skrumpet underliv i en kilt för att skyla dig från alla onda blickar som dras till dig av all lukt och tänker tillbaka back in the days...

Ja jo... Och sen.. Nej.

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Att my löv åkte tio dagar till Spanien idag å jag är kvar hemma:huvet :gnissla

Mrs. Laphroaig

Guest
Somnade runt 05.30 imorse, vaknade för nån halvtimma sen av att vaktmästaren klippte gräset utanför och nu värker en visdomstand som satan :huvet

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Lämnat in knarren på verkstad för byte/reparation av en del grejjer. Ringer på lunchen för att se om kostnadsförslaget är klart..

- Hej! Jo, det är klart, men........ det springer iväg lite i pris. Men kan du ringa mig lite senare?
- Öh, aa, visst.

Ringer igen vid 14:30

- Hej! Du skrämmde mig lite sist med din kommentar
- Ja, men kan du ringa sen igen? Jag är lite upptagen nu.

18:45

- Hej, jag söker Xxxxx
- A, vänta två sek.
- (hörs tyst i bakgrunden) Är du upptagen?
- oklart vad som sägs..
- Nä, han hade visst gått för dagen, du får ringa imorgon igen!

MAN BLIR FÖRBANNAD :mad:

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...