Biturbo
Min går i etthundra!
Att my löv åkte tio dagar till Spanien idag å jag är kvar hemma
Härligt!! Låt bli att dusha, fjärta hejvilt och drick en massa sprit!
Härligt!! Låt bli att dusha, fjärta hejvilt och drick en massa sprit!
haha hon lar ha mkt kul(las kuk) dar!!!
Blev faktiskt lite förbannad, när jag såg ortens socialfetto gå och käka en tallrik pommes som hon glupskt doppade i ketchup och sen slevade i sig.
Och jag säger gå...för hon åt samtidigt som hon lixom vaggade sig framåt med en mage som typ kom en halvmeter framför.
Jaja...nu säger vissa...men vaffan det kan ju inte hon hjälpa och bla..bla..det är synd och ja. Allt det där. Det spelar ingen roll..för jag blir ändå lite förbannad när folk inte kan ta tag i sina liv.
ALLA har väl någon gång, svackor i livet. Men ska man bara sjunka som en sten, och inte komma upp igen bara för det.
Nåja...skitsamma.
Nu är det fredag...imorrn ska jag på möhippa, bli lite konsumerad och få en lektion i stripaerobics.
Tjing!!
Nu är det fredag...imorrn ska jag på möhippa, bli lite konsumerad och få en lektion i stripaerobics.
Tjing!!
Ja jävlar..
EDIT
Var en duktig elev, så du kan visa vad du lärt!!
Vi ska inte ta av oss några kläder.
Jahopp, då blev jag oxå förbannad då.
På allvar så blev jag rikligt förbannad nyss, lyssna här mina vänner och förstå min frustration:
Först måste jag berätta att jag har ett förflutet som musiker sedan barnsben. Under ett antal år på 90-talet jobbade jag dessutom som Producent/Manager/Coach/arrangör åt diverse pop/rock/hårdrocksband där jag hjälpte band ta fram material, image, nya stilar...ja allt som har med musik att göra, samtidigt som jag var aktiv i diverse olika egna bandkonstallationer.
Iaf, i eftermiddags tog jag mig en liten tupplur och började naturligtvis drömma. Som en del här kanske minns så är jag "välsignad" med att ha ganska sjuka drömmar. Den här gången var drömmen inte så sjuk men dock sjukt irriterande när jag vaknade.
Jag drömde att jag var på en "reunion" för mina gamla band och det visade sig vara ett band av varje normal populär musikstil.
I drömmen så hade respektive band tagit fram en världshit (alltså alla banden hade slagit internationellt med buller och bång) som de skulle framföra under kvällen, vilket de oxå gjorde.
Allt väl så långt.
Alla låtarna som framfördes var sjukt bra, bland annat så var det ett grabb band alla skate/ska-rock som lirade en typ moppefucko-låt som var ganska fartig och grymt trallig. En riktig sommarplåga men man kunde lukta miljoninkomster på bara STIM-pengar där.
Yttermera så var det en "svart" tjej som sjöng nån typ av soul-liknande ballad som hade smällt Maria Carey på fingrarna lång väg. En ganska musikaliskt klurig låt som började med en ensam plinkande gitarr, och hennes röst, och sedan byggdes låten upp till ett känslomässigt intermezzo etc.
Ok, nu kommer problemet.
Jag vaknar men kan inte komma ihåg låtarna!
Alltså jag inser när jag vaknar att jag har blivit serverad en hitlåt, som lätt hade kunnat lirats på MTV/Radio, ur varje populär genre...och jag kommer inte ihåg dom!
Hade jag kommit ihåg låtarna hade jag ju kunnat, skriva ner dom eller spelat in dom själv, i verkligheten! Jag e ju inte sämre än att jag begriper att de här låtarna var riktigt riktigt bra, inte bara i drömmen.
Man blir förbannad.
Jag är nöjd, madhonda har redan gett mig en privat show, eller hur madde?Det är väl inte mer än rätt att hela eventet filmas eller fotas och läggs ut här, Madhonda?
Vem håller med mig?
Jag är nästan alltid förbannad, roadrage, workrage, sleeprage? living rage?
Nu åkte föräldrarna till utlandet en vecka, visst sa ja jag tar hand om husdjuren (katter).
Nu när man har varit ute sväng med hojen som förövrigt var svinkall så åker man hem till föräldrarna, öppnar dörren och ser spyor, piss och skit i högar överallt.
Varför ska dom jävla asen bli sjuka precis när jag ska vara kattvakt och inte annars
Jag är nöjd, madhonda har redan gett mig en privat show, eller hur madde?
Jaa,kanske för att den står på ett byggföretag i skåne,och det är lördag kväll?
Jaha säger hon,startar bilen,fläskar in i bilen bakom innan hon försvinner i ett moln av rök.
Vad säger man:världsklass...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |