Idag är jag förbannad därför att...

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Last edited:

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Blev faktiskt lite förbannad, när jag såg ortens socialfetto gå och käka en tallrik pommes som hon glupskt doppade i ketchup och sen slevade i sig.

Och jag säger gå...för hon åt samtidigt som hon lixom vaggade sig framåt med en mage som typ kom en halvmeter framför. :rolleyes:

Jaja...nu säger vissa...men vaffan det kan ju inte hon hjälpa och bla..bla..det är synd och ja. Allt det där. Det spelar ingen roll..för jag blir ändå lite förbannad när folk inte kan ta tag i sina liv.

ALLA har väl någon gång, svackor i livet. Men ska man bara sjunka som en sten, och inte komma upp igen bara för det.

Nåja...skitsamma.

Nu är det fredag...imorrn ska jag på möhippa, bli lite konsumerad och få en lektion i stripaerobics. :tuttar :tungan

Tjing!!

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Blev faktiskt lite förbannad, när jag såg ortens socialfetto gå och käka en tallrik pommes som hon glupskt doppade i ketchup och sen slevade i sig.

Och jag säger gå...för hon åt samtidigt som hon lixom vaggade sig framåt med en mage som typ kom en halvmeter framför. :rolleyes:

Jaja...nu säger vissa...men vaffan det kan ju inte hon hjälpa och bla..bla..det är synd och ja. Allt det där. Det spelar ingen roll..för jag blir ändå lite förbannad när folk inte kan ta tag i sina liv.

ALLA har väl någon gång, svackor i livet. Men ska man bara sjunka som en sten, och inte komma upp igen bara för det.

Nåja...skitsamma.

Nu är det fredag...imorrn ska jag på möhippa, bli lite konsumerad och få en lektion i stripaerobics. :tuttar :tungan

Tjing!!

Ja jävlar..

EDIT :näsblod

Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Det är väl inte mer än rätt att hela eventet filmas eller fotas och läggs ut här, Madhonda?

Vem håller med mig? :gnissla

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Vi ska inte ta av oss några kläder. :näsblod

Jahopp, då blev jag oxå förbannad då. :mad:

På allvar så blev jag rikligt förbannad nyss, lyssna här mina vänner och förstå min frustration:

Först måste jag berätta att jag har ett förflutet som musiker sedan barnsben. Under ett antal år på 90-talet jobbade jag dessutom som Producent/Manager/Coach/arrangör åt diverse pop/rock/hårdrocksband där jag hjälpte band ta fram material, image, nya stilar...ja allt som har med musik att göra, samtidigt som jag var aktiv i diverse olika egna bandkonstallationer.

Iaf, i eftermiddags tog jag mig en liten tupplur och började naturligtvis drömma. Som en del här kanske minns så är jag "välsignad" med att ha ganska sjuka drömmar. Den här gången var drömmen inte så sjuk men dock sjukt irriterande när jag vaknade.
Jag drömde att jag var på en "reunion" för mina gamla band och det visade sig vara ett band av varje normal populär musikstil.
I drömmen så hade respektive band tagit fram en världshit (alltså alla banden hade slagit internationellt med buller och bång) som de skulle framföra under kvällen, vilket de oxå gjorde.
Allt väl så långt.
Alla låtarna som framfördes var sjukt bra, bland annat så var det ett grabb band alla skate/ska-rock som lirade en typ moppefucko-låt som var ganska fartig och grymt trallig. En riktig sommarplåga men man kunde lukta miljoninkomster på bara STIM-pengar där.
Yttermera så var det en "svart" tjej som sjöng nån typ av soul-liknande ballad som hade smällt Maria Carey på fingrarna lång väg. En ganska musikaliskt klurig låt som började med en ensam plinkande gitarr, och hennes röst, och sedan byggdes låten upp till ett känslomässigt intermezzo etc.

Ok, nu kommer problemet.
Jag vaknar men kan inte komma ihåg låtarna! :huvet :näsblod :mad:

Alltså jag inser när jag vaknar att jag har blivit serverad en hitlåt, som lätt hade kunnat lirats på MTV/Radio, ur varje populär genre...och jag kommer inte ihåg dom! :mad:
Hade jag kommit ihåg låtarna hade jag ju kunnat, skriva ner dom eller spelat in dom själv, i verkligheten! Jag e ju inte sämre än att jag begriper att de här låtarna var riktigt riktigt bra, inte bara i drömmen. :huvet

Man blir förbannad. :mad:

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Jahopp, då blev jag oxå förbannad då. :mad:

På allvar så blev jag rikligt förbannad nyss, lyssna här mina vänner och förstå min frustration:

Först måste jag berätta att jag har ett förflutet som musiker sedan barnsben. Under ett antal år på 90-talet jobbade jag dessutom som Producent/Manager/Coach/arrangör åt diverse pop/rock/hårdrocksband där jag hjälpte band ta fram material, image, nya stilar...ja allt som har med musik att göra, samtidigt som jag var aktiv i diverse olika egna bandkonstallationer.

Iaf, i eftermiddags tog jag mig en liten tupplur och började naturligtvis drömma. Som en del här kanske minns så är jag "välsignad" med att ha ganska sjuka drömmar. Den här gången var drömmen inte så sjuk men dock sjukt irriterande när jag vaknade.
Jag drömde att jag var på en "reunion" för mina gamla band och det visade sig vara ett band av varje normal populär musikstil.
I drömmen så hade respektive band tagit fram en världshit (alltså alla banden hade slagit internationellt med buller och bång) som de skulle framföra under kvällen, vilket de oxå gjorde.
Allt väl så långt.
Alla låtarna som framfördes var sjukt bra, bland annat så var det ett grabb band alla skate/ska-rock som lirade en typ moppefucko-låt som var ganska fartig och grymt trallig. En riktig sommarplåga men man kunde lukta miljoninkomster på bara STIM-pengar där.
Yttermera så var det en "svart" tjej som sjöng nån typ av soul-liknande ballad som hade smällt Maria Carey på fingrarna lång väg. En ganska musikaliskt klurig låt som började med en ensam plinkande gitarr, och hennes röst, och sedan byggdes låten upp till ett känslomässigt intermezzo etc.

Ok, nu kommer problemet.
Jag vaknar men kan inte komma ihåg låtarna! :huvet :näsblod :mad:

Alltså jag inser när jag vaknar att jag har blivit serverad en hitlåt, som lätt hade kunnat lirats på MTV/Radio, ur varje populär genre...och jag kommer inte ihåg dom! :mad:
Hade jag kommit ihåg låtarna hade jag ju kunnat, skriva ner dom eller spelat in dom själv, i verkligheten! Jag e ju inte sämre än att jag begriper att de här låtarna var riktigt riktigt bra, inte bara i drömmen. :huvet

Man blir förbannad. :mad:

"This is not The Greatest Song in the World, No
This is just a tribute.
Couldn't remember The Greatest Song in the World, No.
No!
This is a tribute, oh,
To The Greatest Song in the World,
All right!
It was The Greatest Song in the World,
All right!
And it was the best mother fuckin' song,
The Greatest Song in the world! "

:rolleyes:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Jag är nästan alltid förbannad, roadrage, workrage, sleeprage? living rage?

Nu åkte föräldrarna till utlandet en vecka, visst sa ja jag tar hand om husdjuren (katter).
Nu när man har varit ute sväng med hojen som förövrigt var svinkall så åker man hem till föräldrarna, öppnar dörren och ser spyor, piss och skit i högar överallt.

Varför ska dom jävla asen bli sjuka precis när jag ska vara kattvakt och inte annars:mad: :gnissla :huvet :kulspruta :machinegu :galen :pangihuve :tomten :skrämd :6surkart

Det är väl inte mer än rätt att hela eventet filmas eller fotas och läggs ut här, Madhonda?

Vem håller med mig? :gnissla
Jag är nöjd, madhonda har redan gett mig en privat show, eller hur madde? ;)

Last edited:

sportbike

Guest
Lång story lite kortare.
Skåpbil blockerar vårt hojgarage.
Ringer p-lisa som säger,vi slutar snart,nästa gäng börjar om en timme.
Vill inte vänta en timme,tjatar irriterat,varvid hon säger:jamen vi har ju redan bytt om,då måste vi ju byta kläder igen,ju.
Jag skiter i om ni kommer nakna,vi kommer inte in i garaget.
30 minuter senare dyker dom upp,sätter lojt en p-bot och ringer bärgare.
Då dyker det upp en dam och säger,jag kan flytta bilen,men jag har ju redan fått en p-bot så jag kan lika gärna stå kvar?
Irriterad konversation följer,varpå hon säger,varför ringde ni inte till firman som äger bilen då?
Jaa,kanske för att den står på ett byggföretag i skåne,och det är lördag kväll?
Jaha säger hon,startar bilen,fläskar in i bilen bakom innan hon försvinner i ett moln av rök.
Vad säger man:världsklass...

Dominator-Rocks

Guest
Jag är nästan alltid förbannad, roadrage, workrage, sleeprage? living rage?

Nu åkte föräldrarna till utlandet en vecka, visst sa ja jag tar hand om husdjuren (katter).
Nu när man har varit ute sväng med hojen som förövrigt var svinkall så åker man hem till föräldrarna, öppnar dörren och ser spyor, piss och skit i högar överallt.

Varför ska dom jävla asen bli sjuka precis när jag ska vara kattvakt och inte annars:mad: :gnissla :huvet :kulspruta :machinegu :galen :pangihuve :tomten :skrämd :6surkart

Jag är nöjd, madhonda har redan gett mig en privat show, eller hur madde? ;)

:död Skjut katterna! :eek:hyra

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Jaha, och vad var det för fel på järnridån!?
Sitter och spanar melodixgrandprix (vilket i sig är jävligt tragiskt), maken till spektakel har sällan skådats..
Vad hände med de fina melodierna från förr (ehrmm).. Men visst fan vore lite kommunistisk hyfs att föredra, och hur många länder finns det egentligen där nere?

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Jaa,kanske för att den står på ett byggföretag i skåne,och det är lördag kväll?
Jaha säger hon,startar bilen,fläskar in i bilen bakom innan hon försvinner i ett moln av rök.
Vad säger man:världsklass...

Det är ju de jag säger hela tiden, dom är inte riktigt rätt i huvudet där nere i Skåne.

Sen ska vi inte förväxla vårat fina "världsklass" småland med nåt jävla skåne :mad:

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024